דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות חתונות - תקליטן מושלם
חתונות - תקליטן מושלם
הכותב 27/06/10 |  צפיות: 2746


זקוקים לכמה עצות שימושיות בבחירת תקליטן לאירוע שלכם? מוסיקה זה מקדם האווירה העיקרי בחתונות, לכן תקליטן מיומן הוא נכס שלא יסולא בפז. כולם כבר היו בחתונה או בר-מצווה עם די גיי לא טוב - מאלו שבוחרים לשים שיר מטאל בדיוק אחרי הריקוד הראשון, או מאלו שבוחרים לנגן מחרוזת של שירים שקטים דווקא בשעה שכולם היו במצב רוח לרקוד.

תקליטנים מוצלחים חייבים להיות מסוגלים לבצע שני תפקידים הפוכים בו זמנית: להשתלב ברקע ולשלוט על האווירה. מוסיקה לאירועים היא ממש לא מדע מדוייק, מתפקידה להיות שלווה ורגועה בעתות מסויימות ומרקידה וקצבית בשלבים אחרים. תקליטן טוב דרוש להיות מודע לקהל וללהטט בין סגנונות מוסיקליים שונים לפי מה שהוא רואה.

ראשית, כמו בכל דבר אחד, חשוב ביותר לראות שאתם והתקליטן באותו הראש. שימו לב אם ההצעות שלו תואמות את מבוקשכם וראו אם התקליטן מואיל להתגמש בנוגע לסגנונות המוסיקליים. הכרחי להרכיב מראש רשימה כללית של ז''אנרים מוסיקליים ושירים מועדפים בכדי להסביר לתקליטן בפשטות איזו מוסיקה אתם מעדיפים.

לפני שחותמים על החוזה הכי חשוב לראות את התקליטן בהופעה חיה. מאוד חשוב להתייחס לקטעי המעבר בין השירים, לעליות וירידות הדרגתיות בקצב, לתגובות האורחים ויותר מכל, האם הקהל נהנה.

נראה לכם? כעת אפשר לקבוע את השירים החשובים ביותר: שיר חופה, שיר לשבירת הכוס ושיר לסלואו הראשון. בהמשך חלקי הערב כדאי לנסות לתת לו חופש פעולה, כדי ש יוכל לבחורמה השיר המתאים בשלב בערב. הדבר החשוב ביותר, תעשו כיף חיים בערב המיוחד שלכם ורקדו עד שלא תוכלו לעמוד יותר על הרגליים.

אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד בנושאמוסיקה לאירועים או תקליטן שובו אל הבלוג שלנו ובדקו את הטקסטים בנושאים תקליטנים ב- http://www.dj121.co.il/. בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI