דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד חינוך גורים לאכילה נכונה
חינוך גורים לאכילה נכונה
אבי 29/03/12 |  צפיות: 3924

כלב או חתול הגדלים בבית לצידנו, הם בני משפחה לכל דבר ועניין. אנו מטפלים בהם על בסיס יום יומי, דואגים להם לאוכל, טיפול רפואי, צרכי ניקיון ותספורת ובתמורה מקבלים בן לוויה אוהב ונאמן, בעל אישיות, העדפות ואתנחתאות קומיות לא מעטות. בריאותם של חיות המחמד שלנו היא נושא לא פשוט, לכלב ולחתול אין שפה מדוברת בה יוכלו לבטא את רצונותיהם ולהגיד מה מפריע להם אולם דאגה יום יומית לבריאותם, היא בראש ובראשונה תשומת לב למזון שהם אוכלים.

מינקות עד זיקנה

הילס סופר פרימיום יכול להבטיח כי המזון שאתם נותנים לחית המחמד שלכם, יכלול תזונה מאוזנת וטעימה שתשמור על בריאותם של הולכי על ארבע, למשך שנים רבות. תזונה טובה לכלב ולחתול מינקותם, מונעת בעיות רפואיות רבות היכולות להיווצר כתוצאה מתזונה לקויה. מוצרי הילס סופר פרימיום מיועדים לתת מענה מדויק, מקצועי וטעים לכלבים וחתולים מינקות ועד זקנה ומגוון המוצרים עונה על מגוון רב של צרכי חיית המחמד שלכם.

חינוך הגור לאכילה בריאה

גורים שנגמלו מחלב אימם, זקוקים להקניית הרגלי אכילה נכונים, בדרך כלל הם מוכנים לאכול הכול, אולם כל ווטרינר ידע לומר לכם כי הקניית הרגלי אכילה נכונים לגור, תסייע להתפתחותו התקינה. מזון רפואי לכלבים ייתן לגור האהוב שלכם את כל הוויטמינים והמינרלים להם הוא נזקק להתפתחות בריאה, תעשיר את פרוותו בברק, תמנע ממנו בעיות עיכול ותשמור שלא יהפוך לכלב שמן ונוטה לחלות.

שמירה על מערכת החיסון

גור החתולים שאתם מגדלים, יכול להפוך לחתול בריא, בעל פרווה מבהיקה באם תרגילו אותו מגיל צעיר לאכול מזון רפואי לחתולים. חתולים אוהבים שיגרה קבועה, ומעדיפים לאכול בדרך כלל כמויות קטנות של אוכל באיכות טובה. הילס סופר פרימיוםאהוב מאוד על גורי חתולים, שמעדיפים את טעמו על סוגי אוכל אחרים. הוא כולל בין היתר גם נוגדי חמצון המסייעים לשמור על מערכת חיסון בריאה ותקינה.

הטעם כן קובע

הילס סופר פרימיום מציע מגוון של טעמים מפתים, בקטגוריות מזון רפואי לכלבים וכן מבחר טעמים של מזון רפואי לחתולים. מבחר הטעמים מבטיח כי הגור ישמח בכל פעם מחדש לגלות בקערית המזון טעם שונה, מפתה וריחני. אפשר לקנות מספר שקיות מזון ולגוון את האוכל מדי פעם, מה שהיפוך את ההאכלה למהנה ביותר.

מזון טבעי שומר על המשקל התקין

כדאי מאוד להרגיל את חיית המחמד שלהם לאכול אוכל עשוי מחמרים טבעיים. מזון רפואי העשוי מהחמרים הטובים ביותר, יקנה לגור הרגלי אכילה טובים מינקות, מה שימנע ממנו בעתיד בעיות עיכול, נשירת פרווה ובעיות רפואיות אחרות. כלבים שגדלו על דיאטה של מזון רפואי לכלבים, הם כלבים הנוטים פחות לפתח בעיות השמנה בבגרותם.

מזון רפואי לחתולים יכול להעניק לגור החתולים שבחרתם לגדל, התחלה טובה לחיים, להקנות לו הרגלי אכילה נכונים, למנוע בעיות רפואיות, נשירת פרווה ולהוסיף לבריאותו, איכות ואורך חייו. מזון רפואי לכלבים ימנע מגור הכלבים האהוב שלכם לסבול מבעיות עיכול ויסייע לחינוך לניקיון מגיל צעיר. כדאי להתחיל ולהאכיל גורים צעירים במזון טוב,  שיסייע להתפתחותם התקינה וישמור על בריאותם ואיכות חייהם משך שנים רבות.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI