דף הבית ביטוח ביטוח משכנתא חשיבות ביטוח משכנתא
חשיבות ביטוח משכנתא
אבי 30/08/12 |  צפיות: 3187

רוב האנשים בימינו חולמים על קנייה של בית, ובצדק. ההיגיון הוא פשוט והוא מה שמנחה את רוב האנשים להחליט על קניית דירה: אם בכל מקרה אנחנו צריכים לשלם בכל חודש סכום מסוים על הנושא של מגורים, מדוע שנשלם לאדם אחר והוא יהיה בעל הנכס? אם אנחנו יכולים לשלם את הסכום הזה עבור משכנתא שלקחנו, וכך, אחרי שנסיים את ההלוואה, נהייה בעלי הבית. ההיגיון הזה הוא היגיון נפלא ונכון, והוא מה שגורם להרבה מאוד ישראלים להחליט בשלב כזה או אחר של החיים שלהם לקחת משכנתא. אם גם אתם החלטתם לקנות דירה, יש המון דברים שאתם צריכים להתחיל להבין בהם בנושא קניית דירה, כמו לדוגמא העובדה כי ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מהעסק. ביטוח משכנתא, בניגוד למה שרבים חושבים, הוא אינו עניין שנתון להחלטה שלכם, כי כאשר אתם לוקחים משכנתא הבנק מחייב אתכם לעשות ביטוח משכנתא כזה או אחר.

מבטחים את המבנה

זה לא משנה אם החלטתם לקנות דירה או בית בתל אביב או שאתם רוצים דווקא לקנות בחיפה, כי מה שמשנה הוא להבין היטב שאתם צריכים להיות מחוסים בכל מצב שהוא. הבנק שייתן לכם משכנתא ירצה גם הוא להיות בטוח שבכל מצב שלא יקרה הוא יקבל את הכסף שלנו בחזרה, וזה בדיוק הבסיס לעליו עומד העניין של ביטוח מבנה למשכנתא. ביטוח מבנה למשכנתא מבטח למעשה את הלווה, וגם את הבנק המלווה, כי אם חלילה יקרה משהו למבנה שקנה הלווה, עדין תהיה לו דרך להחזיר את ההלוואה למי שהלווה לו את הכסף. ביטוח מבנה למשכנתא זו המצאה גאונית שאסור להתפשר עליה בשום פנים ואופן, כי זו הדרך היחידה שיכולה לגרום לכם להיות בטוחים בכל מצב שהוא. אם חלילה קורות לכם תקלות כאלה ואחרות בבית, בין אם מדובר על פריצה, גניבה, פיצוץ של צנרת או שריפה, אתם לא צריכים לדאוג אם יש לכם ביטוח כזה. חברת הביטוח שאיתה הגעתם להסדר תוכל לשלם את הסכום שיידרש, כך שאתם תוכלו להמשיך את החיים שלכם גם אם חלילה יקרה משהו למבנה שאותו קניתם בעמל רב.

תמיד מבטוחים

עוד נושא שיש לתת עליו את הדעת במצבים שבהם לוקחים משכנתא, הוא המצב האישי שלכם. הכוונה היא, כי אומנם אתם יכולים לקחת משכנתא כאשר אתם בני שלושים, והמוות, תודה לאל, נראה לכם מאוד רחוק ולא רלוונטי. יחד עם זאת, כולנו יודעים שאין ערבות בחיים לשום דבר, ושכל אחד מאיתנו עלול למות, כך שכולנו צריכים להכין את עצמנו למצב כזה. הדרך הנכונה להיות מוגנים מפני כל מצב, ולדאוג לכך שהמשפחה שלכם תהיה מוגנת מכל מצב, כי על ידי ביטוח חיים למשכנתא. ביטוח חיים למשכנתא הוא ביטוח אשר יגרום לכך שחברת הביטוח תחזיר את הכסף לבנק שהלווה לכם כסף במקרה של מוות, לא עלינו. אי אפשר לוותר על ביטוח חיים למשכנתא, כי הוא חלק עיקרי מהביטוח שלכם, והוא מה שיכול להבטיח גם לכם שהכל יהיה בסדר, וגם לבנק שנתן לכם את ההלוואה הגדולה לקניית הדירה שתמיד חלמתם עליה מזה שנים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI