דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר טיפים בנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל
טיפים בנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל
אבי 21/11/13 |  צפיות: 2806

נושא של הביטוח הוא נושא חשוב מאוד בהתנהלות היומיומית של כל אחד ואחד. אין כמעט אדם או רכוש שאינו מבוטח בצורה כזאת או אחרת. כאשר נוסעים לטייל בארץ זרה כדאי מאוד לעשות ביטוחים שונים. ביטוח בריאות, ביטוח מטען, ביטוח למקרים של פינוי, חילוץ ועוד. כל אחד צריך למצוא את הפוליסה  המתאימה לו.להלן מספר טיפים בנושא.

צריך לבחור פוליסה מתאימה

כל נסיעה לחו"ל היא נסיעה שונה במהותה. כל אחד צריך פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מסוג אחר. יש סוגים שונים של פוליסות. רובם פחות או יותר נותנות את אותם סוגי כיסוי ביטוחי. הן נבדלות אחת מרעותה  בשינויים קלים. בעיקר בגובה הכיסוי. כלומר, עד איזה סכום ישלם הביטוח במקרה הצורך. הבדל אחר הוא בסוגי הנושאים לביטוח. יש פוליסות שנותנות כיסויים משניים נוספים על אלה המרכזיים.

צריך לקבל כיסוי על הנושאים המרכזיים

בדרך כלל הבעיות הרציניות שעלולות לקרות הן בעיות בריאות, אבדן ומטען, וכן בעיות של חילוץ והטסה למקרים קיצוניים ולטיולי אקסטרים. אלו הם הנושאים שדורשים את מירב הכסף. צריך לבדוק שהכיסוי הכספי למקרי חירום בריאותיים אכן מכסים את ההוצאות. בארצות מפותחות ומתקדמות מבחינת שירותי הבריאות, ההוצאות לטיפולים רפואיים ולאשפוז גבוהות מאוד. ויש צורך בתשלומים גבוהים.

צריך לבדוק סעיפי הטסה רפואית

בארצות שיש בהם שירותי בריאות נחשלים יכולה להיווצר בעיה למי שנפגע בתאונה כלשהיא או לכל מי שארעה לו בעיה רפאית רצינית כמו התקף לב, אירוע מוחי וכדומה. במקרים אלו יינתנו קרוב לודאי טיפולים שונים של הצלת חיים וייצוב המצב הרפואי של הנפגע. אחר כך יהיה צורך בהטסת החולה לארץ. את כל העלויות הללו תממן חברת הביטוח המבטחת.

צריך לוודא כיסוי מתאים למטען

ביטוח מטען הוא חלק בלתי נפרד מפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. הסכומים שבהם מבטחים את הכבודה הם דומים ברוב הפוליסות צריך רק לוודא שהכיסוי ניתן למקרים שונים של אובדן או גניבה במקומות ציבוריים או פרטיים. במקרה של פריצה לרכב וכדומה. במקרה של אירוע גניבה או אובדן וכדומה, צריך להביא אישורים מתאימים על מנת שתהיה אפשרות לתבוע את הרכוש שנעלם.

צריך לעשות ביטוח לפעילות אקסטרים – למעוניינים

צעירים שיוצאים לטיול נוהגים לעשות פעילויות אתגריות שונות. מדובר ברפטינג בנהרות סוערים, צניחה חופשית, סנפלינג, טרקים קשים, צלילה ועוד. במקרים אלו דרגת הסיכון היא גבוהה, הן מעצם הפעילות וגם בגלל הסכנה להעלמות מסיבות שונות. במקרים של העלמות צריך לארגן משלחות חיפוש מהארץ ומחו"ל. מבצעי החיפוש הם מאוד יקרים, וחברות הביטוח משלמות כספים רבים במקרים אלו. לעיתים צריך גם להטיס חזרה את המטיילים שנמצאו או, חלילה, גופות של מטיילים. צריך לוודא שבפוליסה שעושים למטרות אלו יש כיסוי כספי מתאים.במקרים כאלו זקוקים בני המשפחה בארץ לעזרה כספית וגם נפשית. ולכן החשיבות בקיום פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל למטרות אלו. יש חשיבות עליונה למציאת גורם ביטוחי טוב שייתן שירות מקצועי טוב בעת הצורך. כאשר נמצאים בארץ זרה, זקוקים לעזרה מהירה. גוף ביטוחי שעובד נכון וטוב ייתן את העזרה במהירות לכל מי שצריך. בענייני ביטוח צריך לבדוק היטב נקודה זאת של שירות. במיוחד, כאשר המחירים שמשלמים עבור הפוליסה דומים מאוד אחד לשני.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI