דף הבית ביטוח ביטוח חיים השקת בייבי ביטוח החדש של חברת מגדל
השקת בייבי ביטוח החדש של חברת מגדל
אבי 24/03/14 |  צפיות: 13038

אין כמו אמא... לא סתם אומרים את המשפט הזה, הדאגה, המסירות, הרצון לעטוף, לשמור ולדאוג עד הסוף בכל גיל. ובכן, חלק מהדאגה היא לא רק לגרום לתינוק שלכם לאכול הכל מהצלחת או לאכול רק מזון בריא ומופחת שומנים אלא גם לדאוג כבר מהיום לעתידו הצפוי להגיע. בגלל העובדה שהחיים אינם צפויים חשוב גם לדאוג לתקופות קשות יותר בהם כבר אתם ההורים לא תהיו לצדו בשל שלל סיבות שונות [תאונה, מחלה וכד']. ביטוח חיים היא אחת הדרכים הטובות ומוכרות לדאוג לילד שלכם, לדאוג עוד בעודנו בהווה למצב שיוביל העתיד.

מקרים מצערים קורים בכל יום, לא ניתן לשנות או לשלוט בהם, הם פשוט קורים כדרך הטבע. אולם מקרה אחד יכול לשנות חיים שלמים ולכן ישנה חשיבות גדולה להיערך לכל מצב אשר יהיה, גם אם קצת קשה לחשוב על זה כעת.

אם בשעה טובה זה עתה נולד לכם ילד, או אתם מצפים ללידה בקרוב, אתם, בתור הורים, וודאי מרגישים א המתח וההתרגשות המלווים בתהליך זה, תהליך אשר כולו משנה את החיים וכל יום שעובר חיים עם ובשביל אושרם של הילדים. כידוע, מקרי מוות קורים והם יכולים להפתיע בכל יום מבלי הודעה מוקדמת... מה ורה במצב כזה כאשר הילד נותר לבדו? איך וכיצד ימשיך את חייו? איזה ביטחון יהיה לו? שאלות כאלו אולי לא מציפות אתכם כרגע, אך לאחר מכן כבר לא ניתן לעשות דבר ולכן חשוב להתמודד עם הקושי היום... כי  בעצם זהו אינו קושי כלל, הקושי הוא כאשר ישנם מצבים כאלו. על מנת לעשות לכם את זה יותר קל, חברת הביטוח "מגדל", השיקה ביטוח חיים חדש, הנקרא "בייבי ביטוח". כשמו הוא- ביטוח עבור תינוקות שזה עתה נולדו. אם אתם שואלים את עצמכם מדוע דווקא עבור תינוקות שרק נולדו ומדוע לא ניתן להצטרף בהמשך התשובה היא די ברורה ואפילו חד משמעית: כי כל יום שעובר הוא בלתי צפוי וחשוב להיערך לקראת כל מקרה אפשרי.

ובכן, חשיבותו של ביטוח חיים היא חשובה והכרחית והסיבות שצוינו לעיל די מובנות, ברורות והגיוניות, אולם בייבי ביטוח בשונה משאר סוגי ביטוחי החיים מציע ביטחון כלכלי כבר מהרגע הראשון. כלומר, מלווים את התינוק כבר מתחילת הדרך, זהו ביטוח חובה לחיים אשר מעביר מסר חד  משמעי שהביטוח שלך הוא הביטחון הכלכלי של הילד שלך. כמו כל הורה מסור, אוהב ודואג, אם בשעה טובה הצטרף תינוק למשפחה, הצטרפו לחברת מגדל לבייבי ביטוח וכבר מעכשיו תוכלו להיות רגועים ושקטים כי עתידו הכלכלי של התינוק מבוטח!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI