דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה מה המשמעות של הובלות קטנות?
מה המשמעות של הובלות קטנות?
centrifogo 03/09/14 |  צפיות: 21679

רוב האנשים לא בטוחים מה בדיוק מציעה חברה של הובלות קטנות. לרוב נהוג לחשוב על הובלה של פריט אחד בלבד, כגון ארון, מיטה, ספה, פסנתר וכדומה. זה נכון אך לא מדובר בתשובה מלאה. הובלות קטנות יכולות להתרחש במקרים רבים אחרים, כגון בהעברה של מספר מועט של פריטים, או בעת מעבר בתוך עיר, בתוך שכונה, של דירה או של עסק.

נישת ההובלות הקטנות היא נישה קטנה ואיכותית. האמת היא שמסתובבים בשוק המון חאפרים שיש להם רכב גדול והם מספרים לכולם שהם יכולים לעשות הובלות קטנות. אבל על מנת לוודא שהציוד שלכם מגיע לייעדו שלם ובטוח, וכי המחיר אותו אתם משלמים הוא מחיר הוגן וסביר, יש צורך לפנות לחברת הובלות קטנות איכותית ואמיתית. למעשה, גם פניה לחברת הובלות גדולות לא תעזור לכם, משום שחברות אלו אינן ערוכות ברוב הגדול של המקרים להתמודד עם הובלה של פריטים בודדים. התוצאה תהיה מחיר אסטרונומי והשקעה הרבה מעל ומעבר של מה שצריך.

הובלות קטנות חייבות להתקיים ולהתרחש באמצעות חברת הובלות קטנות מקצועית וטובה. חברה כזו יודעת כיצד לטפל במספר בודד של פריטים, היא ערוכה לביטוח של פריטים בודדים, הכלים שלה מתאימים להובלה של פריטים בודדים, והצוות שלה מיומן בדיוק בהובלה של פריטים בודדים. כלומר, לא כל חברת הובלות יכולה לבצע הובלות קטנות. חשוב מאוד לזכור את זה.

יש חברות רבות אשר מציעות שירותים של הובלה, אבל רק מעטות מהן באמת מתמחות בשירות של הובלות קטנות. חשוב כי תדעו להבדיל ולבחור את החברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. כך תוכלו להבטיח כי הציוד שלכם יגיע ליעדו באופן הטוב ביותר, המהיר ביותר והזול ביותר.

חברת הובלות קטנות נוהגת לומר כי "אין הובלה שהיא קטנה מדי". מדוע? משום שחברות הובלה רבות לא יתסכלו עליכם אם תתקשרו ותבקשו להעביר רק ארון או ספה. אצל חברת ההובלות הקטנות תקבלו לצד ההובלה הקטנה, שירות גדול, זהו שירות אישי, נעים, איכותי ומקצועי ביותר, אשר בסופו תראו כי ההובלה שלכם היתה מהירה מאוד, בטוחה ובכלל לא יקרה.

לא קל לעשות הובלות קטנות. לכן צריך שתבחרו בקפדנות את חברת ההובלות הקטנות שלכם, ותוודאו שהיא מתייחסת אליכם ואל הציוד שלכם בכבוד המגיע והראוי. למרות שמדובר במספר מועט של פריטים, או אף בפריט בודד, יש מקרים בהם ההובלה מסובכת מאוד ויהיה צורך במנוף, בביטוח במיוחד, בפירוק והרכבה, וכדומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 centrifogo


 


מאמרים נוספים מאת centrifogo
 
עלות פיתוח מוצר - איך מחשבים את זה?
תהליך פיתוח המוצר הוא תהליך מורכב הכולל בתוכו מספר שלבים שלעתים לוקחים זמן רב. בתהליך לרוב אנו מתייעצים עם אנשי מקצוע רבים הכוללים מהנדסים מסוגים שונים,

חוקר פרטי בירושלים - מקצועיות, אמינות ויכולת לספק את המידע הנדרש במהירות וביעילות רבה
24/03/15 | חקירות
חוקר פרטי בירושלים יספק לכם שירות מקצועי, דיסקרטי ואמין על ידי שימוש בשיטות חקירה שונות. תפקידיו של חוקר פרטי בירושלים נפרסים לתחומים רבים הקשורים לחייהם של אנשי עסקים, אנשים פרטיים, אנשי ציבור ועוד

הרשמה לאתר הכרויות -מאפיינים ויתרונות
24/03/15 | הכרויות
קצב החיים התובעני בו אנו חיים לעתים משכיח מאיתנו את משמעות החיים ואת הדברים החשובים המרכיבים אותם ביניהם קשר זוגי ומחייב

בחירת גנרטור
13/11/14 | צרכנות
רוצים לארגן אירוע במקום שאין בו חשמל? או אולי ישנה איזו עבודה שאתם צריכים לעשות במקום המנותק מרשת החשמל?

איך להמנע מטעויות בהזמנת שירות הובלות קטנות
בכל שנה מתבצעים בארץ אלפי העברות של בתים, משרדים, מפעלים וכדומה. מתוך החברות הרבות העוסקות בתחום הגדול של הובלות בכלל

הובלות קטנות בצפון - 6 טעויות שתרצה להמנע מהן
תכנון נכון של יום המעבר והימים הקודמים לו, הוא בדר"כ ערובה לכך שהארוע יעבור בצורה רגועה יותר, ועם פחות "הפתעות" בלתי צפויות.

של השכרת גנרטורים
04/11/14 | צרכנות
באופן קבוע אני טוען שהשכרת גנרטורים היא הדבר המשתלם ביותר. כאשר רוצים לארגן אירוע או לצאת לעבודה במקום המנותק מרשת החשמל או שרשת החשמל כשלה אז הגנרטור הוא הפתרון הטוב ביותר.

ספסלים שנויים במחלוקת
הספסלים הציבוריים, אלו הנמצאים ברחובות הערים ובגנים הציבוריים לנוחיות התושבים, יוצרים לעיתים בעיות או נמצאים במרכזן של בעיות. העיריות מחפשות פתרונות לבעיות שונות ולעיתים מיישמות אותם בעיצובי הספסלים

ספסלים מיוחדים
ספסלים הם חלק בלתי נפרד מהמרחב הציבורי ויש להם חשיבות רבה. לכן תוכלו למצוא סוגים רבים של ספסלים ברחובות הערים, בכיכרות, בטיילת, בפארקים ובגנים לנוחות התושבים

ספסלים לפארקים וגנים ציבוריים
ספסלים לפארקים וגנים ציבוריים הם מושלמים למנוחה והתרגעות וגם לאינטראקציה חברתית. הספסלים משדרגים את המרחב הציבורי ולמעשה פארק ללא ספסלים הופך להיות חסר תועלת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI