דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים רכישת דומיין לאתר חדש
רכישת דומיין לאתר חדש
עידן שלומן 15/10/15 |  צפיות: 12816

אם אתם ניצבים בפני רכישת דומיין חדש לאתר שלכם, רצוי כי תעברו על נקודות המפתח הבאות על מנת שתבצעו רכישה ראויה.

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל אתר אינטרנט הוא הכתובת שלו ברשת האינטרנט או נכון יותר לומר – הדומיין שעומד בראשו. רכישת דומיין אינה תהליך מסובך או יקר אך היא בעלת משמעות גדולה ביותר לעתיד האתר ורצוי לבצע רכישת דומיין בצורה נכונה. על מנת לעזור לך, הכנו רשימה של נקודות מפתח בדרך לבחירת הדומיין המתאים ביותר עבורך.

נקודות מפתח ברכישת דומיין לאתר שלך:

בחירה של רשם דומיינים המתאים לך.

יש לא מעט רשמי דומיינים כאשר כל אחד מציע מחיר שונה עבור דומיינים, מערכת ניהול דומיין שונה בהיקפה ובעיקר שירות לקוחות, ידע וניסיון במידה ותידרשו לכך. חשוב להשוות בין מספר רשמים שכאלו ולבחור בזה שניראה לכם הכי אמין, מקצועי וכלכלי לרכישת דומיין.

בחירה של דומיין מתאים לאתר שלך.

חיפוש דומיין המתאים לאתר אינטרנט היא משימה קשה ומתישה. מרבית הדומיינים הטובים או הגנריים תפוסים כבר ולכן יש לבחור הטיות של דומיינים אפשריים ובעיקר בהתאמה לעיסוק שלכם או לתוכן האתר העתידי.

ראשית כל תחליטו האם אתם מחפשים אחר דומיין לועזי או דומיין בעברית. יש כיום אפשרות שהכתובת תהיה מבוססת על אותיות עבריות ולאו דווקא באנגלית, ויש מי שהדבר מדבר אליהם יותר מאשר כתובת לועזית. כמו כן חשוב לחפש אחר כתובת שתכיל את המקצוע, עיקר העיסוק או שם בעל המקצוע ולאו דווקא שם מתחכם שאינו מובן או ברור.

דוגמאות לדומיינים:

דומיין בלועזית – Yahoo.com או EliSeoMaster.co.il

דומיין בעברית - .co.ilרמילוי או .comשוק-איכרים

מומלץ לחפש אחר דומיין קליט, ללא הרבה אותיות או מקפים מפרידים בין מילה ומילה ובעיקר כזה שיוכל להיות נח לכתיבה עבור ישראלים בעיקר.

תהליך הרכישה עצמו.

כעת כשבחרתם דומיין ויש רשם שמקובל עליכם, אתם מגיעים לשלב של קניית דומיין באמצעות כרטיס אשראי ומילוי הפרטים שלכם. את פרטי הבעלות על הדומיין מקלידים באנגלית על מנת למנוע אי הבנות עתידיות בעניין זה ואת פרטי ניהול הדומיין ניתן להשאיר תחת הפרטים שלכם או אלו של חברת בניית האתרים שלכם, על מנת לאפשר להם גישה לשינויים במידת הצורך.

בגמר התהליך תקבלו מייל המאשר את הרכישה וכמו כן לקראת סיום שנת הרכישה תקבלו תזכורת לחידוש הבעלות על הדומיין, אם כמובן תהיו מעוניינים בכך.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן שלומן

עידן שלומן, מומחה לקידום אתרים בחברת Signup קידום אתרים.

קידום אתר זה מתבצע על ידי Signup קידום אתרים באינטרנט אשר עוסקת בשיווק וקידום אתרים באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת עידן שלומן
 
פרחים לבנים: אלגנטיות ויוקרה בזר שלך
29/01/23 | צרכנות
זרי פרחים לבנים נחשבים יוקרתיים ואלגנטיים במיוחד. אין זה אומר שזרי פרחים בצבעים אחרים לא יכולים לשדר משהו דומה, אך הצבע הלבן תמיד נחשב ליותר נקי, טהור ויוקרתי ביחס לצבעים אחרים. זאת הסיבה מדוע זרי פרחים לבנים נחשבים מבוקשים מאוד לאירועים חשובים או יוקרתיים.

איך להתמודד עם ביקורת שלילית בפייסבוק?
אחד המצבים הכי קשים לכל בעל עסק היא ביקורת שלילית בפייסבוק. כולנו אוהבים לקוחות ממליצים או ביקורות חיוביות אך לעתים יש לקוחות שאינם מרוצים, מתחרים שמחפשים כיצד להכפיש או סתם גולשים עם יד קלה על המקלדת שיוצרים שיימינג ללא סיבה מוצדקת. התנהלות נכונה שלכם תוכל לנטרל את הביקורת השלילית ואפילו לחזק אתכם בעיניי הגולשים שנחשפו אליה.

מיתוג עסקי למשרד שלכם בראש העין
עצמאיים רבים אשר פותחים עסק חדש מתלבטים כיצד למתג את עצמם. אנו לא מדברים על מיתוג באמצעות רשתות חברתיות או הזמנת לוגו מעוצב, אלא יותר על מיתוג המשרד שלהם באופן כזה שישדר מיד במה הם עוסקים ולמה הם טובים בזה. על מיתוג המשרד שלכם – במאמר הבא.

איך לבחור מנעולן בחיפה והקריות?
בזמן שאתרי אינטרנט מציעים לנו מגוון רחב של מנעולנים בכל הארץ, על פי אזורים, תחומי התמחות, ניסיון, זמינות לעבודה ועל פי פרמטרים נוספים, אנחנו צריכים להכריע כיצד אנחנו בוחרים מנעולנים לעבוד איתם.

כיצד גם אתם תוכלו לצאת נקיים מחובות גדולים?
החיים במדינת ישראל אינם קלים ורף ההוצאות נחשב בין הגבוהים בעולם המערבי. המצב הזה מביא רבים "למעוד" במהלך מרוץ החיים, לא לעמוד בתשלומים, מיסים או התחייבויות שלקחו על עצמם ובדרך זו לצבור חובות גדולים שרק הולכים ותופחים מחודש אחד לבא אחריו.

נקלעתם לחובות? הכל על הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי!
פתחתם עסק, לקחתם הלוואות, השקעתם בפרסום, הגיעו לקוחות אבל... העסק לא התרומם, לא הצליח להחזיר את ההשקעה והמינוס הלך וגדל. לקחתם עוד הלוואה, דחיתם עוד ועוד תשלומים לספקים אבל זה עדיין לא עובד וכעת אין כבר כסף לסגור את המינוס, להחזיר הלוואות או לכסות את הצ'קים. הפתרון הוא הכרזה על פשיטת רגל, שברון לב, משבר משפחתי, חנק כלכלי לשנים רבות ותחושה של אין מוצא.

מוניות בקרית גת לכל מטרה
24/05/20 | רכב
מחפשים מוניות בקרית גת לנסיעה בתוך העיר, לאחת הערים השכנות או מונית לנתב"ג מקרית גת? אתם ללא ספק בוחרים בדרך היותר נוחה להגעה מנקודה לנקודה.

תיקון תקלות נפוצות במזגנים ישראליים
בישראל קשה לחשוב על חיים ללא מזגן בבית או בעבודה ולכן כמעט בכל מבנה נמצא מזגן של אחת החברות המובילות (טורנאדו, תדיראן, אמקור וכן הלאה). המזגנים הללו מבוססים על חיבור לחשמל וכוללים מערכת מחשוב לתפעול יעיל ואפקטיבי של המזגן בהתאם לצרכים שלנו.

מדוע הדפסה על קנבס כל כך פופולרית לאחרונה?
28/01/20 | צרכנות
בטח שמתם לב בשנה האחרונה שעוד ועוד בתים שאתם מבקרים בהם מציגים על קירות הסלון ו\או החדרים תמונת קנבס משפחתית כזו או אחרת. אין מה להיות מופתעים שכן מדובר על טרנד עיצובי חם שרק צובר תאוצה.

קבלן שיפוצים בחיפה לעבודות צבע וגבס
28/01/20 | שיפוצים
רכשתם דירה יד שניה בחיפה למטרת מגורים או השקעה ואתם זקוקים כעת לקבלן שיפוצים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI