דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר כבר חשבתם על פנסיה?
כבר חשבתם על פנסיה?
אבי 30/10/16 |  צפיות: 11338

רבים מהאנשים שיוצאים לפנסיה עשויים לשמוח בחלקם, הרי הם עובדים כל חייהם וכרגע הגיעו לגיל בו הם יוצאים לפרק חדש בו הם מפסיקים לעסוק בעבודתם, וזוכים להשלים פערים עם חלומות ששנים נזנחו- כל אדם והחלומות הפרטיים שלו. עם זאת, על מנת באמת ליהנות מגיל פרישה, יש להיות רגועים  לגבי רמת ההכנסה, וזאת כי לצד העובדה שיוצאים לחופשה ללא תאריך תפוגה, גם ניתן להסיק שיותר לא מקבלים כל עשירי לחודש משכורת קבועה.

לפעול בהקדם

אם כן מה עושים? ובכן יש להתעורר כמה שנים לפני גיל פרישה (67 עבור גברים ו64 עבור נשים), ולפתוח קרן פנסיה. אומנם ניתן לחסוך במגוון תוכניות, אך כאשר מדובר בתוכנית ייעודית עבור גיל פרישה, הרי שניתן למצוא מגוון יתרונות שלא ניתן למצוא בכזו קלות באפיקי השקעה אחרים. אם כן במה מדובר? ובכן מי שבוחר לעשות פנסיה, זוכה לתשלום חודשי לכל ימי חייו, זוכה להבטחת הכנסה במקרה של אובדן יכולת עבודה וגם זוכה להכנסה נאה לבני משפחתו במקרה והלך לעולמו.

הטבות מס

לצד כל היתרונות הנ"ל, גם חשוב לציין שאם עומדים בקריטריונים מסוימים, ניתן להימנע מתשלומי מס על הכנסת הפנסיה החודשית, אך פה כבר יש להתייעץ עם יועץ בתחום, וזאת על מנת להבין מה מעדיפים- האם מעדיפים ליהנות מתשלומי פיצויי פיטורין, או לחלופין האם מעדיפים ליהנות מהטבות במיסים על הכנסת הפנסיה החודשית.

בחירה מושכלת

מי שמבקש לדאוג לעתידו הכלכלי, עשוי למצוא מגוון תוכניות חיסכון מגוונות, כאשר בין היתר מדובר בתוכנית קופת גמל, קרן פנסיה ועוד מגוון ביטוחים, כאשר בכול תחום ניתן למצוא מגוון תתי אופציות, וזאת כי כיום ניתן להתאים את תוכניות החיסכון לפי פרמטרים אישיים, וליהנות מתכניות יחסית גמישות. עם זאת, מי שאינו בקיא בתחום עלול לקבל החלטה מוטעית, ובכך עשוי לאבד הכנסה משמעותית. על כן בטרם מחליטים לעשות קופת גמל או פנסיה בתנאים כאלו או אחרים, אין מנוס מאשר להתייעץ עם יועץ פנסיוני מקצועי (אן עם יועץ מטעם החברה), ובאותה נשימה נציין שהאופציה הנוספת היא ללמוד את הנושא לעומק, ופה ניתן למצוא מגוון ספרי עזר שבאים להעניק כיוון מושכל בתחום.

חבירה מבטיחה

לסיכום נציין שאם גם אתם מבינים את החשיבות של הבטחת עתידכם הכלכלי, ראוי שתפעלו עוד היום עבור המחר, כאשר הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא לקבל החלטה לעשות קרן פנסיה, ואילו הצעד השני שעליכם לעשות זה לחבור לחברת הביטוח האיכותית ביותר שאתם יכולים למצוא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI