דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר שינויים ומשמעויות בקרן פנסיה
שינויים ומשמעויות בקרן פנסיה
אבי 30/10/16 |  צפיות: 11498

באופן כללי המדינה מחפשת דרכים כיצד לגרום לציבור לדאוג לעצמו, וזאת על מנת למנוע נטל כלכלי על כתפי המדינה. עם  זאת, למרות שבתקופה האחרונה נערכו לא מעט שינוים בתחום הפנסיה, עדיין ניתן לראות ששינויים דרסטיים עדיין טרם נעשו, כך שגם אם בוחנים את התקנות החדשות שנערכו בטריטוריית קופת הגמל, עדיין ניתן למצוא שהתשואה השנתית יחסית זניחה, סה"כ עומדת על 500 ₪ בשנה לכל היותר.

להיות אדונים לגורלכם

עם זאת, גם יש מספר שינויים יותר מהותיים בתחום, כך למשל ראוי לציין שכיום ניתן למשוך את הסכום שנצבר מקופת הגמל בכול רגע רצוי, כך שכבר אין יותר צורך לחוש אסירים במסגרת החיסכון שלכם. עובדה זו מרגיעה לא מעט אנשים שמבקשים לדעת שאם יתקלו בצרה, או לחלופין בהזדמנות כלכלית, הם יהיו אדונים לגורלם, כלומר הם אלו שיחליטו האם ברצונם לשבור את תוכנית הפנסיה, או האם הם מבקשים להשאירה סגורה ולהרוויח מכך את המרב בבוא העת.

יתרון לצד חיסרון

רבים תוהים האם הצעד הנ"ל הנו צעד חכם, וזאת כי מצד אחד הוא עשוי למשוך אנשים רבים לשבור תוכניות חיסכון (ובכך למנוע מעצמם תוכנית פנסיה ראויה עבור היום שאחרי הפרישה), אך יחד עם זאת דווקא חופש הבחירה הוא זה שעשוי לגרום ליותר אנשים לעשות קופת גמל (או קרן פנסיה) ולעמוד בה, כלומר חופש זה עשוי לחזק אנשים להימנע ממשיכת הכספים עד גיל פרישה, ולו כי הכוח לנווט את הספינה מחזק את ידם. כאמור מי שבוחר לעשות קופת גמל ייהנה מפטור מובטח במס, כמובן כל עוד המשיכה תתבצע לאחר גיל פרישה (67 אצל גברים ו64 אצל נשים).

מעקב מקצועי

עוד ראוי לציין שלצד השינויים שכבר ציינו, גם נערכו לא מעט שינויים נוספים שנוגעים לקרן הפנסיה שלכם, ועל כן גם אם אתם חושבים שאתם בקיאים בתחום, הרי שאם לא התעדכנתם בחידושים של השנים האחרונות, ייתכן שאתם עושים מגוון טעויות עם החיסכון הפנסיוני שלכם, ולו כי אינכם יודעים שמגיעות לכם הטבות, או שנפתחות עבורכם דלתות שרק מחכות שתנצלו אותן ותיהנו מהן. על כן גם אם יש לכם קרן פנסיה, וגם אם בנוסף לכל גם השקעתם ועשיתם קופת גמל, אין זה פוטר אתכם מלהיות עם יד על הדופק.

טיפ

במקום לחוש שאתם מפספסים הזדמנויות, משלמים יותר מדי דמי עמלה, נמצאים בתוכנית פנסיה שאינה נכונה לכם וכדומה, ראוי להיעזר ביועץ פנסיוני מקצועי, וזאת על מנת שהוא יוכל לבחון את התמונה דרך משקפיים יותר מקצועיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI