דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים אין כסף באינטרנט ללא נוכחות באינטרנט
אין כסף באינטרנט ללא נוכחות באינטרנט
yossi_Nafkar 13/08/10 |  צפיות: 4547

דבר אחד שאתה צריך להבין הוא שכדי לעשות כסף באינטרנט אתה צריך לגלות נוכחות באינטרנט. מהי נוכחות באינטרנט ואיך עושים את זה? נוכחות באינטרנט כוללת שימוש מושכל בבלוגים, באתרי אינטרנט, נוכחות בפורומים העוסקים בדיוק באותו הנושא בו עוסקים האתרים שלך בהתאמה, נוכחות ברשתות חברתיות מגוונות כמו פייסבוק, קפה דמרקר וטוויטר, אבל לא רק אלה, קיימות רשתות חברתיות נוספות רבות, כמו למשל מייספייס. אתה צריך להתמחות בתחום בו עוסק האתר שלך. אם  חסר לך ידע, ואתה זקוק לעדכונים נוספים בתחום בו עוסק האתר שלך, עליך לדעת שכיום קל מאוד להשיג אינפורמציה, אתה יכול לקרוא ספרים בנושא, להתעדכן במגזינים שונים, ולקרוא חומר באינטרנט עצמו, לקרוא ללמוד, ואחר כך לכתוב על הדברים בצורה ברורה. כך בעצם אתה גם תורם לקהילה, ולחברה, בכך שאתה משתף את המידע שרכשת ולמדת, ולא שומר אותו אך ורק לעצמך. הטענה של כותרת מאמר זה -  אין כסף באינטרנט ללא נוכחות באינטרנט – היא טענה בעלת עוצמה שקשה להתווכח איתה. אם עלתה בך השאלה איך לעשות כסף? הרי שזוהי הדרך הנכונה, וזוהי הסיבה שעליך לבנות את הנוכחות האינטרנטית שלך צעד אחר צעד, נדבך אחר נדבך. כאשר אתה מסתכל על חברות גדולות או על אנשים המצליחים באינטרנט ואתה מתרשם מהאתרים המושקעים ומהתכנים האיכותיים בעלי ההיקף הרחב, ייתכן שזה עשוי לרפות את ידיך. בבקשה, אל תחשוב כך, כל אלה שיש להם נוכחות אינטרנטית מדהימה, אף הם התחילו מאפס. הם פשוט יצרו את הנוכחות שלהם באינטרנט בתהליך ממושך, ועכשיו אפשר לראות את התוצאות, עכשיו ניתן לקטוף את הפירות. אתה יכול לעשות בדיוק אותו הדבר. הזמן הוא משהו שבכל מקרה יחלוף, הזמן תמיד נע קדימה, כך שאם לא תתחיל היום, אז בעוד שנה או שנתיים מהיום תצטער שלא התחלת. בעוד שנתיים אתה תגיד, חבל שלא התחלתי אז, כי כיום כבר הייתי בעל עסק באינטרנט, כיום היו ברשותי אתרים מלאי תוכן, בלוגים, והייתי כבר עושה כסף באינטרנט.

אם שאיפתך היא להרוויח כסף באינטרנט דבר נוסף שאתה צריך לעשות, הוא ללמוד ולדעת אודות שיווק באינטרנט, בלי שיווק באינטרנט לא תוכל להגיע לתוצאות. אתה גם צריך לרכוש לעצמך ידע בסיסי בקידום אתרים, מכיוון שאם לא יגיעו מבקרים אל האתר שלך, אז גם הכסף לא יגיע. כסף באינטרנט לא נקטף מהעצים - ככה זה בעולם הווירטואלי ממש כמו בעולם האמיתי. חנות שלא נכנסים אליה אנשים, לא תרוויח כסף, אתר באינטרנט, או בלוג שלא יגיעו אליו מבקרים (גולשים) לא יעשה כסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yossi_Nafkar


 


מאמרים נוספים מאת yossi_Nafkar
 
הדרך הטובה ביותר להרוויח מהבלוג שלך
25/09/12 | בלוגים
מה היא הדרך הקלה והפשוטה ביותר להפוך את הבלוג שלך למקור של הכנסה ולהרוויח ממנוה כסף?

עבודה לנוער בחופש
בחופש הגדול נערים ונערות רבים מוצאים עבודה ומרוויחים כסף אשר משמש אותם לרכישת דברים שתמיד רצו לקנות אבל לא היה להם מספיק כסף. מעבר לכך, צריך כסף כדי לממן את כל הבילויים של החופש הגדול.

איפה הכסף צומח?
המחירים מאמירים ומטפסים מעלה, והצרכן מוצא עצמו עם אותה כמות הכסף, אבל עם יותר הוצאות על דלק יקר, ומים יקרים מפז. אחד הפתרונות הוא לגרום לכסף שלנו לצמוח.

אליס בארץ הפלאות / לואיס קרול
12/06/11 | ספרות
מהו סוד קסמו של הספר אליס בארץ הפלאות, וכיצד הפך לאחת הקלאסיקות הכי ידועות בתולדות ספרות הילדים והמבוגרים. נדמה שזהו הספר הראשון שראה אור, שנהנהים לקרוא בו גם ילדים וגם מבוגרים.

איפה הכסף שלך?
רבים מתלוננים שהם לא מצליחים לסגור את החודש, ושהוצאות המחייה גבוהות להדהים. המשכורת רק נכנסת לבנק, ודי מהר מתכלה.

שיטות מתקדמות לעשיית כסף באינטרנט
מהן השיטות המתקדמות לעשיית כסף באינטרנט? ואיך ניתן באמצעותן להרוויח הרבה מאוד כסף.

תגיד כן לעבודה מהבית
לפופולאריות הגואה לתופעת העבודה מהבית ישנן סיבות רבות. אחת הסיבות היא התפתחות טכנולוגית מואצת, המאפשרת לעשות דברים שבעבר כלל לא היה ניתן אפילו לחשוב עליהם.

כסף באינטרנט בסדר מופתי
16/08/10 | בלוגים
מה קשר בין סדר לבין להרוויח כסף באינטרנט? ומהי העצה הראשונה לכל אחד שרוצה לעשות את צעדיו הראשונים באינטרנט ולהרוויח כסף?

אין כסף באינטרנט ללא נוכחות באינטרנט
אחד הפקטורים שייקבעו אם תרוויח כסף באינטרנט וכמה תרוויח כסף באינטרנט
הוא מידת הנוכחות שלך און ליין.


להרוויח
ספרים רבים טוענים שהם פיצחו את הנוסחה להרוויח כסף באינטרנט
מהי האמת, ומה עומד מאחורי הספרים הללו?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI