דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים שיטות מתקדמות לעשיית כסף באינטרנט
שיטות מתקדמות לעשיית כסף באינטרנט
yossi_Nafkar 28/10/10 |  צפיות: 4745

בעוד שיש שיטות רבות להרוויח כסף באינטרנט הרי שחלק מהשיטות הן פשוטות מאוד, כמו למלא סקרים, או לקרוא אימייל פרסומי. מצד שני קיימות שיטות אחרות -שיטות מתקדמות המיועדות לאנשים שרוצים לעשות הרבה כסף באינטרנט. מה הן אותן שיטות מתקדמות וכיצד אתה יכול להשתמש בהן?

צור באתר שלך אפשרות להירשם ולקבל אינפורמציה חינם. צריכה להיות לגולשים אפשרות להירשם לרשימת התפוצה שלך. כדי לעודד אותם להירשם אתה יכול להציע מוצר חינם. הלקוח ממלא את שמו ואת כתובת האימייל שלו, ומקבל אל תיבת האימייל שלו בקשה לאשר את  הרשמתו. מדוע קודם נשלחת בקשה לאשר את ההרשמה? על מנת לוודא שהוא זה שאכן נרשם, ולא שמישהו אחר סתם כתב את האימייל שלו. ברגע שהגולש מקליק על אישור ההרשמה, הוא מגיע לעמוד אינטרנט שבו הוא יכול להוריד חינם את המתנה שהצעת לו. מדוע זה חשוב לעשות זאת? האנשים שנרשמים לרשימת התפוצה שלך, הם אנשים שהתעניינו בנושא שבו עוסק האתר או הבלוג שלך. הם הגיעו לשם מכיוון שהם חיפשו אינפורמציה בנושא, מה שאומר שהם מתעניינים בנושא - אתה צריך לתת להם את ההזדמנות להירשם, ולאפשר לך לשלוח להם אינפורמציה בתחום הספציפי הזה. בהמשך אתה תשתמש ברשימה הזאת מדי פעם, כדי לשלב הצעות של מוצרים בתשלום, וכך תעשה כסף באינטרנט. זהו מודל עסקי שבו אתה קודם מעניק אתה נותן מוצרים חינם, אתה נותן אינפורמציה בחינם, ולבסוף אתה שם את ההצעה שלך על השולחן- הצעה בתשלום, שממנה אתה עושה כסף באינטרנט.

אם לא תאפשר לגולשים להירשם באתר שלך, הם יהיו חד פעמיים, והם כניראה יירשמו לרשימת תפוצה של מישהו אחר, אשר יישלח להם הצעות למוצרים, והם יירכשו ממנו את המוצרים, והוא זה שיעשה את הכסף במקומך.  זוהי הדרך היחידה שבה אתה יכול להבטיח שהגולשים הללו, יחזרו ויבקרו שוב באתר שלך, אחרת אין לך שום שליטה על כך. האם אתה מעוניין לעשות הרבה מאוד כסף בעבודה מהבית? זוהי ההזדמנות שלך לעבוד מהבית ולהרוויח. מה הספר במתנה צריך לכלול? כמובן שאינפורמציה מעניינת בתחום בו הוא עוסק. אבל הספר גם צריך לכלול בתוכו לינקים אל האתרים והמוצרים שלך, כך שבסופו של דבר אתה גם מרוויח כסף ישירות מהספר במתנה. ספר כזה מועבר בין אנשים, נשלח באימייל, ורבים משתפים ושולחים זה לזה מכיוון שזה קל ופשוט לשלוח קובץ PDF. בעוד שהאינפורמציה שבספר היא בחינם, הרי שההפניות בתוך הספר הן למוצרים, או לאתרים אשר יוצרים עבורך הכנסה נוספת. תחשוב על כך שהגולש ההמוצע הופך להיות סוכן המכירות שלך בחינם, הוא מעביר את הספר עם הלינקים שלך בין חבריו, והם בתורם מעבירים לאנשים נוספים, וכך אתה בעצם מקבל פרסום חינם ברשת האינטרנט, פרסום אשר מכניס לך כסף. אף אחד לא יכול לעצור מבעד הספר שלך להיות מופץ ברשת האינטרנט, הספר מביא לך תנועה אל אתרי האינטרנט ואף מכירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yossi_Nafkar


 


מאמרים נוספים מאת yossi_Nafkar
 
הדרך הטובה ביותר להרוויח מהבלוג שלך
25/09/12 | בלוגים
מה היא הדרך הקלה והפשוטה ביותר להפוך את הבלוג שלך למקור של הכנסה ולהרוויח ממנוה כסף?

עבודה לנוער בחופש
בחופש הגדול נערים ונערות רבים מוצאים עבודה ומרוויחים כסף אשר משמש אותם לרכישת דברים שתמיד רצו לקנות אבל לא היה להם מספיק כסף. מעבר לכך, צריך כסף כדי לממן את כל הבילויים של החופש הגדול.

איפה הכסף צומח?
המחירים מאמירים ומטפסים מעלה, והצרכן מוצא עצמו עם אותה כמות הכסף, אבל עם יותר הוצאות על דלק יקר, ומים יקרים מפז. אחד הפתרונות הוא לגרום לכסף שלנו לצמוח.

אליס בארץ הפלאות / לואיס קרול
12/06/11 | ספרות
מהו סוד קסמו של הספר אליס בארץ הפלאות, וכיצד הפך לאחת הקלאסיקות הכי ידועות בתולדות ספרות הילדים והמבוגרים. נדמה שזהו הספר הראשון שראה אור, שנהנהים לקרוא בו גם ילדים וגם מבוגרים.

איפה הכסף שלך?
רבים מתלוננים שהם לא מצליחים לסגור את החודש, ושהוצאות המחייה גבוהות להדהים. המשכורת רק נכנסת לבנק, ודי מהר מתכלה.

שיטות מתקדמות לעשיית כסף באינטרנט
מהן השיטות המתקדמות לעשיית כסף באינטרנט? ואיך ניתן באמצעותן להרוויח הרבה מאוד כסף.

תגיד כן לעבודה מהבית
לפופולאריות הגואה לתופעת העבודה מהבית ישנן סיבות רבות. אחת הסיבות היא התפתחות טכנולוגית מואצת, המאפשרת לעשות דברים שבעבר כלל לא היה ניתן אפילו לחשוב עליהם.

כסף באינטרנט בסדר מופתי
16/08/10 | בלוגים
מה קשר בין סדר לבין להרוויח כסף באינטרנט? ומהי העצה הראשונה לכל אחד שרוצה לעשות את צעדיו הראשונים באינטרנט ולהרוויח כסף?

אין כסף באינטרנט ללא נוכחות באינטרנט
אחד הפקטורים שייקבעו אם תרוויח כסף באינטרנט וכמה תרוויח כסף באינטרנט
הוא מידת הנוכחות שלך און ליין.


להרוויח
ספרים רבים טוענים שהם פיצחו את הנוסחה להרוויח כסף באינטרנט
מהי האמת, ומה עומד מאחורי הספרים הללו?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI