דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר עבודה לנוער בחופש
עבודה לנוער בחופש
yossi_Nafkar 14/07/11 |  צפיות: 5003

בגיל העשרה, ובעיקר מגיל 16 עד 18, נערים ונערות רבים זקוקים להרבה יותר כסף מאשר בפועל ההורים שלהם נותנים להם כדמי כיס. לקנות בגדים, לחסוך כסף לאייפד או למחשב נייד, כסף לבילויים, ועוד. הפתרון עבור רבים הוא לצאת לעבוד בחופש הגדול, ובחופשת הפסח. אלה הם שני מועדים המאפשרים להרוויח כסף בסכומים שמרבית ההורים אינם יכולים לספק כדמי כיס.

אז איפה אפשר למצוא עבודה לנוער בחופש? אם אתם חובבי ספרים ומתעניינים בנושא, כדאי שתדעו שנחוצים בכל שנה הרבה מאוד עובדים לשבוע הספר העברי. רשתות הספרים הגדולות צומת ספרים וסטימצקי מגייסות הרבה מאוד עובדים זמניים לפרק זמן קצר, אך אינטנסיבי. רשתות הספרים אינן זקוקות לכמות כזאת גדולה של עובדים באופן שוטף, לכן בכל פעם שמתקרב שבוע הספר הן מגייסות עובדים חדשים אך ורק לתקופה זו.

אם אתם רוצים למצוא עבודה בשבוע הספר מומלץ שתתחילו לחפש את המודעות כבר כחודש לפני שבוע הספר עצמו, אשר מתקיים באמצע חודש יוני. היתרון הגדול בעבודה זו הוא שדרושים עובדים לכל חלקי הארץ, בפריסה רחבה מאוד. אתם יכולים להתגורר בתל אביב, בראשון לציון, או בבאר שבע. אתם יכולים להיות תושבי חיפה, זה לא משנה. מכיוון שבכל עיר שבה מתקיים האירוע הגדול, נחוצים עובדים. תתחילו לחפש החל מחודש מאי באתרים כמו  alljobs. החברות הגדולות מפרסמות באינטרנט הצעות עבודה, מכיוון שעליהן לגייס במהירות צוות גדול אשר ימלא את התפקידים של המוכרנים בשבוע הספר העברי.

אם לא הצלחתם השנה להשיג עבודה, אל תתייאשו, לקראת שנה הבאה יישמו את ההמלצות האלה ויש סיכוי גדול מאוד שאם תפעלו נכון כפי שהוצג כאן, תצליחו להשיג עבודה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yossi_Nafkar


 


מאמרים נוספים מאת yossi_Nafkar
 
הדרך הטובה ביותר להרוויח מהבלוג שלך
25/09/12 | בלוגים
מה היא הדרך הקלה והפשוטה ביותר להפוך את הבלוג שלך למקור של הכנסה ולהרוויח ממנוה כסף?

עבודה לנוער בחופש
בחופש הגדול נערים ונערות רבים מוצאים עבודה ומרוויחים כסף אשר משמש אותם לרכישת דברים שתמיד רצו לקנות אבל לא היה להם מספיק כסף. מעבר לכך, צריך כסף כדי לממן את כל הבילויים של החופש הגדול.

איפה הכסף צומח?
המחירים מאמירים ומטפסים מעלה, והצרכן מוצא עצמו עם אותה כמות הכסף, אבל עם יותר הוצאות על דלק יקר, ומים יקרים מפז. אחד הפתרונות הוא לגרום לכסף שלנו לצמוח.

אליס בארץ הפלאות / לואיס קרול
12/06/11 | ספרות
מהו סוד קסמו של הספר אליס בארץ הפלאות, וכיצד הפך לאחת הקלאסיקות הכי ידועות בתולדות ספרות הילדים והמבוגרים. נדמה שזהו הספר הראשון שראה אור, שנהנהים לקרוא בו גם ילדים וגם מבוגרים.

איפה הכסף שלך?
רבים מתלוננים שהם לא מצליחים לסגור את החודש, ושהוצאות המחייה גבוהות להדהים. המשכורת רק נכנסת לבנק, ודי מהר מתכלה.

שיטות מתקדמות לעשיית כסף באינטרנט
מהן השיטות המתקדמות לעשיית כסף באינטרנט? ואיך ניתן באמצעותן להרוויח הרבה מאוד כסף.

תגיד כן לעבודה מהבית
לפופולאריות הגואה לתופעת העבודה מהבית ישנן סיבות רבות. אחת הסיבות היא התפתחות טכנולוגית מואצת, המאפשרת לעשות דברים שבעבר כלל לא היה ניתן אפילו לחשוב עליהם.

כסף באינטרנט בסדר מופתי
16/08/10 | בלוגים
מה קשר בין סדר לבין להרוויח כסף באינטרנט? ומהי העצה הראשונה לכל אחד שרוצה לעשות את צעדיו הראשונים באינטרנט ולהרוויח כסף?

אין כסף באינטרנט ללא נוכחות באינטרנט
אחד הפקטורים שייקבעו אם תרוויח כסף באינטרנט וכמה תרוויח כסף באינטרנט
הוא מידת הנוכחות שלך און ליין.


להרוויח
ספרים רבים טוענים שהם פיצחו את הנוסחה להרוויח כסף באינטרנט
מהי האמת, ומה עומד מאחורי הספרים הללו?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI