דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים ניסור בטון הוא הבסיס לשיפוצים מוצלחים
ניסור בטון הוא הבסיס לשיפוצים מוצלחים
VPR 17/10/10 |  צפיות: 2188

עומדים להתחיל בתהליך השיפוצים בבית? ראשית כל, מומלץ שתתאזרו בסבלנות רבה שכן תהליך השיפוצים הוא תהליך ארוך שמלווה לעתים בחוסר נוחות. חשוב מאוד להעסיק קבלנים מקצועיים שידעו לבצע פעולות קידוח בטון או ניסור בטון, וזאת על מנת לחסוך זמן ולייעל את תהליך העבודה.

מהו ניסור / קידוח בטון?

עוד בטרם נדון בתהליך הקידוח, חשוב שנבין קודם כל מהו בטון: בטון הוא חומר חזק מאוד שמורכב מתערובת של חומרים שונים כמו חול, מלט, חצץ, מים ועוד. הבטון משמש כבסיס של מבנים רבים, וכן של גשרים ותשתיות שונות. במקרים שבהם הבטון מתוכנן לעמוד בעומסים גבוהים, ניתן להוסיף לו מוטות ברזל שיחזקו את יציבותו.קידוח בטון או ניסור בטון הן שתי שיטות שמטרתן לבצע חיתוכים בקוטרים שונים בבטון באופן מדויק. להבדיל משיטות עבודה אחרות, שיטת קידוח בטון ושיטת הניסור בבטון מאפשרות עבודה מדויקת ובטיחותית, שמתפרשת לעתים על קוטר של כמה מילימטרים בודדים. קידוח בטון מתבצע באמצעות מקדחה ייעודית ואילו ניסור בטון מתבצע באמצעות מנסר מקצועי.

יתרונותיו של ניסור בטון מול שיטות עבודה אחרות

בעבר, אם רציתם לבצע פעולת קידוח או ניסור בבטון, הייתם צריכים לעבור דרך מסכת עינויים ארוכה ומסורבלת שהייתה מתגלה לא פעם כמסוכנת, וזאת בשל חוטי החשמל החשופים והכבלים שהיו מתגלים תוך כדי העבודה. היום, הודות לשיטת העבודה המתקדמת, קידוח או ניסור בטון מתבצעים בצורה נקייה, בטיחותית וקצרה, ובכך נחסך זמן יקר בעת ביצוע השיפוצים.

כיצד מבצעים קידוח בטון?

בטרם ביצוע קידוח בטון או ניסור בטון, חשוב לבצע בדיקה מקדימה ולבדוק שאין חוטי חשמל או כבלים נסתרים מאחורי הקיר. לאחר שלב הבדיקה הראשוני, מקובל לסמן את החורים שרוצים לקדוח או לנסר ולהמתין לקבלת אישור ממהנדס המבנה כדי להבטיח שפעולה זו לא תערער את יסודותיו של המבנה כולו.לאחר ההכנות המקדימות, אנשי מקצוע מיומנים מבצעים את הפעולה באמצעות המכשור המתקדם ביותר, ותוך כמה דקות אתם עשויים לגלות חתך קטן ומדויק בקיר הבטון ולהמשיך הלאה לעבודות השיפוץ. בטרם ביצוע עבודות השיפוץ חשוב לוודא שאתם מעסיקים אנשי מקצוע מיומנים שידעו לבצע קידוח בטון או ניסור בטון בצורה המקצועית והבטיחותית ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI