דף הבית אימון אישי אימון אישי האם אימון אישי יכול להועיל לך ?
האם אימון אישי יכול להועיל לך ?
טלי קורן 19/07/08 |  צפיות: 2129

אימון טוב יגרום לך להרגיש גדול יותר , יגרום לך להאמין בעצמך שגם אתה יכול לעשות ולהשיג את כל מה שהוא הציג בפניך. לעומת זאת אימון שאינו טוב יגרום לך להרגיש שהדברים שהוא אמר הם נפלאים, הם מרתקים, הם מדהימים, אבל אין שום סיכוי שאתה עצמך היכן שאתה וכפי שאתה מכיר את עצמך יכול להשיג אותם.

אימון טוב אמור לגרום לדבר המסובך ביותר להיות הכי פשוט בעולם בעיניך. אימון טוב גורם לך לא להבין את אלו שלא מבינים, גורם לך להתפלא מהפשטות של הרעיון, מכך שהוא בכלל לא מסובך, אולי עד כדי כך שלפעמים אתה בטעות עלול לזלזל בו בגלל שהוא נראה לך פשוט ולא מספיק מהפכני. אימון טוב אמור לקחת אותך שאתה קטן בעיניך וביכולות שלך בעיני עצמך ולגרום לך להרגיש גדול, להרגיש פחות קטן ויותר גדול מאשר קודם לכן, לנטוע בך תקווה ואמונה בעצמך, שגם אתה יכול להשיג הכול, שגם אתה יכול להיות בדיוק כמוהו. מרצה טוב מצליח לפשט עבורך את הדבר הגדול והמורכב ביותר לדברים הפשוטים ביותר שהם בתפיסתך.

 

תהליך אימון אישי  מתאים לכל אדם המעוניין לצמוח ולהצטיין, בכל שלב, בין אם הינו שכיר או עצמאי.

לסיכום אציין כי אימון אישי כולל התמודדות עם נושאים כמו: פיתוח אסרטיביות, מיצוב תדמית אישית והכוונה מקצועית, והוא משלב גם תהליך של אימון זוגי העוסק בהצלחה בזוגיות, הורות, ניהול מערכות יחסים שונות ועוד.

אני אישית, עברתי מספר רב של אימונים אישיים במגוון תחומים וקיבלתי כלים שימושיים רבים ותובנות מעצימות בחיי .תהליך האימון האישי עבורי היה תהליך מובנה, תחום בזמן ולא יצר כל תלות בו. אחד הדברים המרכזיים שעשיתי בתהליך של אימון אישי הוא הסתכלות ומציאת פתרונות. זאת אומרת; זה אינו תהליך של "לדבר על" אלא של "לעשות את". מתוך העשייה מתקבלות התוצאות..

אז שיהיה אימון נעים ומוצלח לכל מי שבוחר בכך

יום נפלא

טלי

www.successwiz.com

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי קורן

טלי קורן

www.successwiz.com

כי אצלנו קיימת רק אפשרות אחת - הצלחה!



 


מאמרים נוספים מאת טלי קורן
 
כוחה של מילה !
כמה חזקה היא כוחה של המילה.

האם עצרתם אי-פעם לחשוב כמה כוח יש בה, במילה?!
כל מילה , כל דבר שאנחנו אומרים, זו איזושהי הצהרה אודות עצמנו וחיזוק העולם הפנימי הזה שאנחנו יוצרים.


האם אימון אישי יכול להועיל לך ?
בחיים אנחנו כל הזמן לומדים, שומעים רעיונות שמתיימרים לקדם אותנו ולסייע לנו בחיים, קוראים ספרים שונים שמתיימרים להראות לנו את הדרך אל האושר, שומעים הרצאות ממורים באקדמיה וגם ממאמנים וקואצ'רים אישיים, מעבירים ביקורת על עצמנו, מלמדים אנשים אחרים, את הילדים שלנו דברים שונים שאמורים לסייע להם בחיים.
כיצד נדע האם האימון האישי יועיל לנו ?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI