דף הבית אימון אישי אימון אישי כוחה של מילה !
כוחה של מילה !
טלי קורן 31/07/08 |  צפיות: 2232

כמה חזקה היא כוחה של המילה.

האם עצרתם אי-פעם לחשוב כמה כוח יש בה, במילה?!

כל מילה , כל דבר שאנחנו אומרים, זו איזושהי הצהרה אודות עצמנו וחיזוק העולם הפנימי הזה שאנחנו יוצרים. ניתן לראות זאת בדברים הכי קטנים : אדם ששואלים אותו מה שלומך ? והתשובה שלו  : "יש ימים טובים ויש ימים טובים יותר " תשובה כזו שהיא מאוד מדויקת גם מעידה על העולם הפנימי, שהוא מאוד שמח, אופטימי וגם מייצרת אותו ומשמרת אותו.

לפיכך, יש המון כוח למילה.

במסגרת הרצאה מדהימה שהעביר ניק הליק, מאסטר מוביל בתחום הצמיחה הכלכלית, הוא ציין שיש מספר מילים "מנמיכות" שכדאי למחקן מהלקסיקון שלנו. מילים כדוגמת: "יום אחד", "אני אנסה", "אני מקווה", "אני אשתדל" "מזל".

כדי לעשות זאת עלינו להתחיל להקשיב לעצמנו, למה שיוצא מפינו, ולשנות כל מה שמנמיך, פוגעני או ביקורתי כלפי עצמנו או אחרים. ברגע שהוצאתי מילים אלו משימוש יצרתי שינוי באמונות שלי, בדפוסי החשיבה שלי ובהתנהגות שלי.

כל מילה היא הצהרה, היא עדות לאדם שאני ולעולמי הפנימי. הייה קשוב למילים היוצאות מפיך, כבד אותן וכבד את עצמך. ככל שתכבד עצמך יותר, כך חייך יכבדו אותך.

אני מזמינה גם אתכם לנסות ולעשות זאת

התוצאות מדהימות ..-j

יום נפלא,

טלי קורן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי קורן

טלי קורן

www.successwiz.com

כי אצלנו קיימת רק אפשרות אחת - הצלחה!



 


מאמרים נוספים מאת טלי קורן
 
כוחה של מילה !
כמה חזקה היא כוחה של המילה.

האם עצרתם אי-פעם לחשוב כמה כוח יש בה, במילה?!
כל מילה , כל דבר שאנחנו אומרים, זו איזושהי הצהרה אודות עצמנו וחיזוק העולם הפנימי הזה שאנחנו יוצרים.


האם אימון אישי יכול להועיל לך ?
בחיים אנחנו כל הזמן לומדים, שומעים רעיונות שמתיימרים לקדם אותנו ולסייע לנו בחיים, קוראים ספרים שונים שמתיימרים להראות לנו את הדרך אל האושר, שומעים הרצאות ממורים באקדמיה וגם ממאמנים וקואצ'רים אישיים, מעבירים ביקורת על עצמנו, מלמדים אנשים אחרים, את הילדים שלנו דברים שונים שאמורים לסייע להם בחיים.
כיצד נדע האם האימון האישי יועיל לנו ?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI