דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה ליסינג מחברת השכרת רכב
ליסינג מחברת השכרת רכב
רחלי פרי 05/12/10 |  צפיות: 3557

אנו מציגים בפניכם מדריך צעד אחר צעד כיצד לוקחים ליסינג פרטי מחברת השכרת רכב בישראל. ההליך עשוי להיות שונה במידה מסוימת בהתאם למצב ולכן יש לזכור כי אלה הם השלבים הבסיסיים ביותר.

מהו ליסינג פרטי:

לקיחת ליסינג פרטי זה כמו השכרת רכב בישראל אך לתקופה ממושכת יותר. הרכב הוא יאנו בבעלותך ויש לך חיוב להחזיר אותו בתום תקופת הליסינג. פופולאריות לקיחת ליסינג פרטי עלתה בסביבות שנות ה-90, כאשר מחירי הרכב הלכו ונתייקרו ונהייה קשה מאוד לרכוש רכב חדש. הליסינג, לעומת זאת, מאפשר לנהוג במכונית חדשה לגמרי בתשלומים חודשיים נמוכים. לליסינג פרטי יש יתרונות רבים כמו לדוגמה, ליסינג פרטי אינו דורש הכנה של סכום גדול מראש, אלא יש צורך בסכומים קטנים יחסית, כל חודש ובתמורה לזה תוכל לקבל רכב חדש.כאשר אתה לוקח ליסינג פרטי, זה מאפשר לך להחליף לרכב חדש כל בערך שלוש שנים ואתה לא קונה רכב אחד איתו אתה נתקע לכמה שנים טובות.

תשלום על החכירה


יש להחליט כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על תשלום חודשי, ולפי זה לבחור את הרכב המתאים לכם.חשוב לעשותבדיקת עסקאות מיוחדות עם חברות השכרת רכב בישראל.דרך טובה ללקיחת ליסינג פרטי היא ללכת אל חברות השכרת רכב בישראל ולשאול אותם אילו מבצעים הם יכולים להציע לכם . מבצעים על השכרת רכב בישראל או לקיחת ליסינג פרטי יכולים לחסוך לכם הרבה כסף. עם זאת, הקפידו לבדוק את הדברים הבאים, לפני שאתה מחליטים: עלויות נסתרות. מבצעים יכולים להכיל עלויות נוספות שלא הופיעו במודעה של המבצע, יש לבדוק האם התשלום החודשי שמבטיחים לכם הוא כולל מע"מ, דמי ביטוח או כל תשלום נוסף אותו תצטרכו להוסיף בכל חודש. האם לקיחת הליסינג דורשת מקדמה גדולה לפני. לא תמיד התשלומים הם חודשיים בלבד, פעמים רבות יש להניח סכום כסף גדול מאוד לפני החכירה ולא לכל אחד יש את האפשרות הזו. דבר נוסף שיש לברר הוא האם יש מגבלות בקילומטראז' השנתי.



כיצד להחליט על משך זמן לקיחת הליסינג


מכונית יכולה להיות מושכר במשך שנתיים, שלוש, ארבע או חמש. עם זאת, רוב האנשים בוחרים לקחת ליסינג פרטי מחברות השכרת רכב בישראל למשך שלוש שנים. רוב חברות השכרת רכב בישראל מציעות אחריות פגוש אל פגוש במשך שלוש שנים. יתר על כן, מכונית באמת מתחילה להראות סימני הזדקנות בערך בגיל שלוש שנים. אחת הסיבות שלוקחים ליסינג פרטי היא כדי לנהוג ברכב חדש, או כמעט חדש, על בסיס קבוע, אז למה לשכור במשך יותר משלוש שנים ולהיאלץ להתמודד עם דמי אחריות מורחבת ועלויות תחזוקה גבוהות?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי פרי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי פרי
 
סוגי מזגנים
איך תדעו איזה מזגן לקנות לבית - במאמר הבא תוכלו לקרוא על כמה סוגי מזגנים ולהחכים...

ספות לנוער - נוחות ויופי
18/01/11 | ריהוט
פעם, כשהייתם רוכשים מיטות לילדכם היו ממליצים לכם בחום לא לקנות ספות נוער. יש לכך סיבה מעולה, שכן הספות הללו נפתחו בצורה גסה מאוד, ורמת הגימור שלהם השאירה הרבה מקום לשאוף ליותר.

ריצוף פרקטים - איך בדיוק עושים זאת
13/12/10 | שיפוצים
רצפת פרקטים מורכבת מפיסות של עץ מחוברות יחדיו וניתן ליצור בעזרת אותם פיסות עץ דגמים גיאומטריים שונים.

בלונים לאירועים ולימי הולדת
ניתן למצוא אתרים רבים ברשת המציעים בלונים לאירועים במגוון צורות. זרי בלונים, סידור בלונים, הדפסה על בלונים ואספקת בלונים במגוון צורות.

סוגים שונים של הדברה
ישנן שתי צורות הדברה. הדברה כימית והדברה "ירוקה". הדברה ללא חומרים כימיים לא מתאימה להדברת כל סוגי החרקים כי אם רק לחלקם.

קרמיקה - בסיס להתקנת הריצוף
13/12/10 | שיפוצים
לפני התחלת העבודה עליכם לברר איזה סוג רצפה יש לכם או יותר נכון איזה בסיס יש לרצפה שלכם, דבר זה חשוב מאוד לדעת לפני התקנת אריחי הקרמיקה כי בזה יהיה תלוי סוג ההתקנה.

משרד חקירות - התפתחות ספרות הבילוש
13/12/10 | חקירות
משרד חקירות זה מונח שעבר רומנטיזציה בדמיון שלנו, זאת בעקבות ספרים וסרטים שמקורם בתרבות הפופולארית.

מצלמות במעגל סגור - אמצעי אבטחה חיוני ביותר
מצלמות אבטחה ומצלמות במעגל סגור יכולות להיות כלי עזר רב שימושי עבור כל בעל עסק, חברה, מפעל או חנות. מדובר באמצעי אבטחה חיוניים שנועדו לסייע לבעל העסק במניעת הפסדים ונזקים אחרים, שיכולים להיגרם הן מכיוון הלקוחות והן מכיוון העובדים בעסק...

ספות נפתחות לסלון
06/12/10 | ריהוט
לפעמים כדאי לשקול רכישת ספות נפתחות על פני ספות רגילות, או לפחות שאחת הספות בסלון תהיה ספה נפתחת. ספות נפתחות הן מוצר של שניים במחיר אחד – גם ספה וגם מיטה.

ליסינג מחברת השכרת רכב
לקיחת ליסינג פרטי זה כמו השכרת רכב בישראל אך לתקופה ממושכת יותר. הרכב הוא יאנו בבעלותך ויש לך חיוב להחזיר אותו בתום תקופת הליסינג.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI