דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים קרמיקה - בסיס להתקנת הריצוף
קרמיקה - בסיס להתקנת הריצוף
רחלי פרי 13/12/10 |  צפיות: 3985

התקנת אריחי קרמיקה

אם אתם עוברים לדירה חדשה, לא בהכרח צריך להחליף מרצפות. אך אם המרצפות הן ישנות, משופשפות, ואפילו קצת סדוקות כנראה שלא יהיה מנוס מלהחליף את הריצוף הישן בריצוף חדש ישנן כמה אפשרויות ריצוף הבית, אנחנו נדבר על ריצוף קרמיקה גרניט פורצלן. אם החלטתם שאתם רוצים להתקין רצפות קרמיקה גרניט פורצלן אתם צריכים תחילה ללמוד כיצד עושים זאת, רצפות קרמיקה אינן כה פשוטות להתקנה כמו שזה נראה, יש להתכונן לפני כן ולהכין את עצמכם ואת הרצפה עוד לפני שאתם עוקרים את אריחי הקרמיקה הישנים ממקומם.

הבסיס להתקנת אריחי הקרמיקה

לפני התחלת העבודה עליכם לברר איזה סוג רצפה יש לכם או יותר נכון איזה בסיס יש לרצפה שלכם, דבר זה חשוב מאוד לדעת לפני התקנת אריחי הקרמיקה כי בזה יהיה תלוי סוג ההתקנה. ישנם שלושה סוגים של בסיסים לרצפה:

רצפת בטון – רצפת בטון היא מצוינת עבור ריצוף קרמיקה גרניט פורצלן, אך לפני התקנת אריחי קרמיקה או גרניט פורצלן חדשים חשוב לנקות את רצפת הבטון מכל פסולת או לכלוך הדבוקים אליה. כמו כן, יש לתקן כל סדק או חור הנפער בבטון. אם ישנם סדקים גדולים יהיה חכם יותר להחליף את רצפת הבטון במקום למלא את כל החורים והסדקים הגדולים. אם הסדקים ממשיכים גם במעלה הקיר יש להתייעץ עם קבלן שיפוצים לפני תחילת התקנת האריחים. אין בשום אופן להתקין קרמיקה על בטון סדוק מאחר וזה יכול להשפיע על רצפת הקרמיקה בעצמה.

רצפת עץ – במקומות מסוימים בארץ ובעולם ישנם חדרים עם בסיס דיקט. ומאחר שדיקט הוא עץ צריכה להיות תמיכה טובה ותבנית טובה להתקנת אריחי קרמיקה על אותה רצפה. אריחי קרמיקה הם כבדים והם יזדקקו לבסיס שיוכל לתמוך במשקל שלהם.

רצפת קרמיקה - לא תמיד חייבים להסיר את אריחי הקרמיקה הישנים אלא אפשר פשוט להוסיף עליהם שכבה חדשה של אריחי קרמיקה גרניט פורצלן חדשים. כמובן שגם אפשר ואולי לפעמים אף מומלץ להסיר את הקודמים. את הסרת האריחים הישנים יש לעשות בזהירות מרובה שכן בעת הסרת האריחים הם עלולים להישבר ולפגוע חלילה במישהו, על כן יש לעשות זאת בצורה זהירה ומבוקרת.

אומדן של עלות הריצוף

על מנת לקבל את האומדן של עלות כל הריצוף יש למדוד את האורך והרוחב של כל השטח הזקוק לריצוף. כאשר הולכים לרכוש את אריחי הקרמיקה גרניט פורצלן יש להביא עמכם אם המידות ולהראות אותם למוכר. מדידות אלו יעזרו לכם בהערכה כמה אריחי קרמיקה צריך לרכוש, זה גם יעזור לדעת כמה מלט צריך לקנות ולאילו כלים תזדקקו בהתקנת הקרמיקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי פרי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי פרי
 
סוגי מזגנים
איך תדעו איזה מזגן לקנות לבית - במאמר הבא תוכלו לקרוא על כמה סוגי מזגנים ולהחכים...

ספות לנוער - נוחות ויופי
18/01/11 | ריהוט
פעם, כשהייתם רוכשים מיטות לילדכם היו ממליצים לכם בחום לא לקנות ספות נוער. יש לכך סיבה מעולה, שכן הספות הללו נפתחו בצורה גסה מאוד, ורמת הגימור שלהם השאירה הרבה מקום לשאוף ליותר.

ריצוף פרקטים - איך בדיוק עושים זאת
13/12/10 | שיפוצים
רצפת פרקטים מורכבת מפיסות של עץ מחוברות יחדיו וניתן ליצור בעזרת אותם פיסות עץ דגמים גיאומטריים שונים.

בלונים לאירועים ולימי הולדת
ניתן למצוא אתרים רבים ברשת המציעים בלונים לאירועים במגוון צורות. זרי בלונים, סידור בלונים, הדפסה על בלונים ואספקת בלונים במגוון צורות.

סוגים שונים של הדברה
ישנן שתי צורות הדברה. הדברה כימית והדברה "ירוקה". הדברה ללא חומרים כימיים לא מתאימה להדברת כל סוגי החרקים כי אם רק לחלקם.

קרמיקה - בסיס להתקנת הריצוף
13/12/10 | שיפוצים
לפני התחלת העבודה עליכם לברר איזה סוג רצפה יש לכם או יותר נכון איזה בסיס יש לרצפה שלכם, דבר זה חשוב מאוד לדעת לפני התקנת אריחי הקרמיקה כי בזה יהיה תלוי סוג ההתקנה.

משרד חקירות - התפתחות ספרות הבילוש
13/12/10 | חקירות
משרד חקירות זה מונח שעבר רומנטיזציה בדמיון שלנו, זאת בעקבות ספרים וסרטים שמקורם בתרבות הפופולארית.

מצלמות במעגל סגור - אמצעי אבטחה חיוני ביותר
מצלמות אבטחה ומצלמות במעגל סגור יכולות להיות כלי עזר רב שימושי עבור כל בעל עסק, חברה, מפעל או חנות. מדובר באמצעי אבטחה חיוניים שנועדו לסייע לבעל העסק במניעת הפסדים ונזקים אחרים, שיכולים להיגרם הן מכיוון הלקוחות והן מכיוון העובדים בעסק...

ספות נפתחות לסלון
06/12/10 | ריהוט
לפעמים כדאי לשקול רכישת ספות נפתחות על פני ספות רגילות, או לפחות שאחת הספות בסלון תהיה ספה נפתחת. ספות נפתחות הן מוצר של שניים במחיר אחד – גם ספה וגם מיטה.

ליסינג מחברת השכרת רכב
לקיחת ליסינג פרטי זה כמו השכרת רכב בישראל אך לתקופה ממושכת יותר. הרכב הוא יאנו בבעלותך ויש לך חיוב להחזיר אותו בתום תקופת הליסינג.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI