דף הבית עסקים עסקים - אחר משלוחי פיצה
משלוחי פיצה
טירן מויאל 11/01/11 |  צפיות: 3332

מי מאתנו לא הזמין פעם משלוח פיצה, לא משנה אם אנחנו בני נוער או מבוגרים , מתי שהוא בחיינו בצענו הזמנה של משלוח פיצה.

לעתים זה היה בגלל שחברים הגיעו אלינו באופן פתאומי ולא היה לנו בבית אוכל בשביל כולם אז החלטנו על הפתרון האופטימאלי והמהיר של משלוח פיצה, ולעתים זה היה בגלל שההורים חזרו מאוחר מהעבודה ולא נותר להם זמן להכין אוכל לילדיהם הקטנים.

משלוחי פיצה מכל סוג יש להם יתרונות לא מעטים שהם:
• משלוחי פיצה ואכילת פיצה בביתיהיו זולים יותר מארוחות פיצה במסעדה
• משלוחי פיצה הם פתרון נוח ומהיר הוא אינו דורש מאתנו להתלבש ולצאת לפיצריה כדי לאכול שם את הפיצה
• פיצה עשויה מחומרי גלם זולים יחסית לכן כאשר אנו מזמינים משלוח פיצה עבור כל המשפחה משלוח הפיצה עשוי להיות זול יותר מאשר הכנת פיצה בבית.

בישראל הפיצה הפכה במהירות ללהיט ואכן יש היום פיצריות רבות בישובים רבים וניתן להזמין משלוחי פיצה כמעט בכל נקודה בארץ, לא משנה אם אתם בנופש בצימר או אם אתם בבית שלכם ואתם צריכים להשלים ארוחת ערב או שאולי אתם צריכים לארח אורחים בלתי צפויים הפתרון המושלם והזול ביותר הוא משלוח פיצה טעים .

לאלו מכם שמרבים להזמין משלוחי פיצה הנה רשימה של קריטריונים חשובים שלפיהם תוכלו לבחור מאיזו פיצריה הכי כדאי להזמין משלוח פיצה
• מהו הזמן שאתם ממתינים מהרגע שהזמנתם עד הרגע שבו מגיעה הפיצה לדלת ביתכם
• באיזו מהירות עונה לכם מקבל ההזמנה אם הזמנתם בטלפון
• איכות הפיצה , האם הפיצה עבה וטעימה
• התנהגותו של השליח האם השליח היה אדיב ושירותי או חסר סבלנות
• מהו המחיר שנגבה מכם עבור הפיצה האם זהו מחיר סביר
• כיצד הגיעה הפיצה לביתכם האם היא היתה חמה או שכבר הייתה קרה, האם היא הייתה שמורה בתנאים אסטטיים או לא.
נכתב על ידי פיצה סאנטוס המספקת משלוחי פיצה באשדוד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טירן מויאל


 


מאמרים נוספים מאת טירן מויאל
 
קניית רכב לאחר תאונת דרכים
03/12/15 | רכב
רכבים שעברו תאונות דרכים נחלקים לפי רמת התאונה. תאונות קשות אשר גורמות לנזק רב – טוטאלוס, תאונות שגורמות לנזק מסוים שעלות התיקון גבוהה

בחירת חברת איטום גגות
22/02/13 | שיפוצים
חיפוש ממליצים על חברת איטום גגות יכולה להיות קשה, בוודאי אם אינכם מכירים מישהו שעשה זאת בעבר. אל תתפתו להאמין לכל הממליצים באתרי האינטרנט, לא פעם החברות עצמן מעלות את ההמלצות בשמות בדויים.

מפוחים לשחרור עשן- למה צריך אותם בכלל
כולנו מבינים מדוע מוטלת על מפעלים ומקומות ציבור אחרים החובה להתקין מפוחים לסילוק רעלים במפעלים שבהם יש שימוש בגזים רעילים , אך לא כל הציבור עדיין מבין למה יש צורך במפוחים לשחרור עשן הרי התשובה לכך היא תקן מס' 1001 של מכבי אש

תמ"א 38
18/01/12 | נדל"ן
בשנות ה-2000 ממשלת ישראל ניצבה בפני בעיה, מבנים רבים בתחומה נבנו ללא תו תקן של רעידות אדמה, כך במקרה של רעידת אדמה מבנים אלו עלולים לקרוס ומהווים סכנה גדולה לדייריהם.

שף פרטי לימי הולדת
שף פרטי יכול להגיע לימי הולדת גם על מנת להעביר סדנת בישול המקנה ידע וכלים על כל מה שיש לדעת על אוכל ובישול, היתרונות הגדולים והבולטים שלו הינם היכולת לקחת קינוחים ומנות פשוטות ולהפוך אותם לבר ממתקים מרהיב או מנות שלא היו מביישות מסעדות יוקרתיות.

מועדון לבת מצווה בראשון לציון
מועדון לבת מצווה בראשון לציון ? אל תלחצו היא לא הילדה הראשונה שרוצה לחגוג במועדון עם הרבה מוזיקה ואוכל . היא בדיוק כמו כל ילדה אחרת בגיל שלה . איך תעברו את זה מהר בלי הרבה הכנות ?

הובלת רהיטים
16/01/11 | מעבר דירה
אחד משירותי הובלות המבוקשים הוא שירות של הובלת רהיטים , יש כאלו הזקוקים לשירות של הובלת ריהוט משרדי

הפעלות לימי הולדת ודוכני מזון , איך הכול התחיל ?
הפעלות לימי הולדת כמו דוכני מזון תפסו לאחרונה תאוצה והביקוש אליהם רק גובר עם השנים . איך הם הפכו לכל כך מבוקשים ? ואיך זה שאף

משלוחי פיצה
מי מאתנו לא הזמין פעם משלוח פיצה, לא משנה אם אנחנו בני נוער או מבוגרים , מתי שהוא בחיינו בצענו הזמנה של משלוח פיצה.

דלתות מעוצבות
פעם כולנו היינו לבושים אותו דבר, ואצל כולנו הבית נראה די דומה ולא היו הבדלים משמעותיים, אולם היום בעידן של אינדבדואליזם ופלורליזם כל אחד מעצב את סביבת חייו בהתאם לפנטזיות שלו ולאופי שלו, היום כל דבר בסביבת החיים שלנו הוא מעוצב, החל מהאריזה של הגבינה, וכלה בדלת הכניסה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI