דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות הפעלות לימי הולדת ודוכני מזון , איך הכול התחיל ?
הפעלות לימי הולדת ודוכני מזון , איך הכול התחיל ?
טירן מויאל 11/01/11 |  צפיות: 3338

הפעלות לימי הולדת כמו דוכני מזון תפסו לאחרונה תאוצה והביקוש אליהם רק גובר עם השנים . איך הם הפכו לכל כך מבוקשים ? ואיך זה שאף אחד מהילדים לא מוכן שיחגגו לו יום הולדת בלי מפעילים לימי הולדת ? ואיך בעצם הכול התחיל ?

הפעלות לימי הולדת התחילו את דרכם לפני הרבה מאד שנים ולא הגדירו שהם מפעילים לימי הולדת , ההגדרה הזו צמחה עם השנים . תחילה אנשים שהיו מצחיקים ומשעשעים מטבעם היו עורכים הצגה קטנה ופשוטה ככל שעברו השנים ההצגה הפכה להרבה פחות פשוטה ומאולתרת אלא למתוכננת היטב כך שגם אנשים ללא כישרון מיוחד יכלו להעביר הופעה. לאחר שראו שהביקוש הרב לליצנים הפכו לליצנים של אנשי מלוכה גדולים שדאגו לבדר ולעניין אותם בכל זמן שרצו. הליצנים תמיד לבשו בגדים צבעוניים , צבעוני מרמז על שמחה. בדיוק מה שאנשי מקצוע כמו ליצנים דאגו לעשות לשמח ולבדר כל הזמן. ליצנים הם מפעילים לימי הולדת מבוקשים מאד כי הם דואגים שהילדים יצחקו ויצאו קצת משגרת היום יום.

גם קוסמים התחילו את דרכם לפני שנים רבות והתחילו לסקרן את כולם במשחקי המסתורין שלהם. הקסמים ריתקו אנשים רבים וסחפו תמיד קהל גדול ששילב גילאים שונים מילדים ועד מבוגרים. עם השנים והטכנולוגיה הקסמים נהיו מתוחכמים יותר וקשים לתפיסה מה שגורם לסקרנות יותר רבה. קוסמים הם מפעילים לימי הולדת מומלצים מאד. לאחר שליצנים וקוסמים תפסו את עולם הפעלות גם אחרים רצו להיות חלק מהעולם הזה של הפעלות לימי הולדת או לחגיגות אחרות והם התחילו לחשוב מה הילדים אוהבים לעשות ומה יתפוס קהל רב וכך הוקמו מפעילים לימי הולדת שמתמחים בסדנאות יצירה לילדים , סדנאות בישול ועוד...

דוכני מזון התחילו את דרכם בבסטות קטנות או אפילו לא בסטות מכונות בודדות של סוכר , פופקורן ותירס היו פזורות בכל פסטיבל או הופעה וההתנפלות של הילדים הייתה גדולה , כולם מכירים את הטעם של צמר גפן מתוק ולא מוכנים לוותר עליו. הביקוש הרב גרם לאנשים לחשוב שצריך עוד מכונות כדי שגם הם יוכלו להרוויח וגם האנשים יחסכו זמן במקום לעמוד זמן רב בתור אחד. וכשההיצע היה גדול הביקוש לרוב היה באירועים גדולים שהפיקה המדינה או אנשים עשירים , המוכרים החלו להציע את שירותם גם במסיבות פרטיות והיו סוג של דוכני מזון או דוכנים מתוקים לאירועים. עם הזמן התפתחו דוכני מזון נוספים שהציעו דברים שונים כמו לחמנייה עם נקניקייה ומאכלים נוספים ולא רק מתוקים. כים של עשרות סוגים של דוכני מזון ולכל אחד סגנון משלו.

דוכני מזון כמו מפעילים לימי הולדת תפסו תאוצה בעיקר בגלל הנוחות שהיא מעניקה לאנשים , לשלם ולא לעשות שום דבר אחר מעבר לכך. בימנו כולם אוהבים לעשות כמה שפחות מסיבות של חוסר זמן , חוסר ידע או חוסר כוח. יש המון חברות שמעניקות פתרון לכל דבר כך שבני האדם כבר לא צריכים לחשוב ולהיות יצירתיים יותר מידיי כי בשיחת טלפון אחת הם מזמינים בעל מקצוע שפותר להם הכול.
ובגלל שהתרגלו למצב הזה דוכני מזון בדיוק כמו מפעילים לימי הולדת נהנים מעבודה רבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טירן מויאל


 


מאמרים נוספים מאת טירן מויאל
 
קניית רכב לאחר תאונת דרכים
03/12/15 | רכב
רכבים שעברו תאונות דרכים נחלקים לפי רמת התאונה. תאונות קשות אשר גורמות לנזק רב – טוטאלוס, תאונות שגורמות לנזק מסוים שעלות התיקון גבוהה

בחירת חברת איטום גגות
22/02/13 | שיפוצים
חיפוש ממליצים על חברת איטום גגות יכולה להיות קשה, בוודאי אם אינכם מכירים מישהו שעשה זאת בעבר. אל תתפתו להאמין לכל הממליצים באתרי האינטרנט, לא פעם החברות עצמן מעלות את ההמלצות בשמות בדויים.

מפוחים לשחרור עשן- למה צריך אותם בכלל
כולנו מבינים מדוע מוטלת על מפעלים ומקומות ציבור אחרים החובה להתקין מפוחים לסילוק רעלים במפעלים שבהם יש שימוש בגזים רעילים , אך לא כל הציבור עדיין מבין למה יש צורך במפוחים לשחרור עשן הרי התשובה לכך היא תקן מס' 1001 של מכבי אש

תמ"א 38
18/01/12 | נדל"ן
בשנות ה-2000 ממשלת ישראל ניצבה בפני בעיה, מבנים רבים בתחומה נבנו ללא תו תקן של רעידות אדמה, כך במקרה של רעידת אדמה מבנים אלו עלולים לקרוס ומהווים סכנה גדולה לדייריהם.

שף פרטי לימי הולדת
שף פרטי יכול להגיע לימי הולדת גם על מנת להעביר סדנת בישול המקנה ידע וכלים על כל מה שיש לדעת על אוכל ובישול, היתרונות הגדולים והבולטים שלו הינם היכולת לקחת קינוחים ומנות פשוטות ולהפוך אותם לבר ממתקים מרהיב או מנות שלא היו מביישות מסעדות יוקרתיות.

מועדון לבת מצווה בראשון לציון
מועדון לבת מצווה בראשון לציון ? אל תלחצו היא לא הילדה הראשונה שרוצה לחגוג במועדון עם הרבה מוזיקה ואוכל . היא בדיוק כמו כל ילדה אחרת בגיל שלה . איך תעברו את זה מהר בלי הרבה הכנות ?

הובלת רהיטים
16/01/11 | מעבר דירה
אחד משירותי הובלות המבוקשים הוא שירות של הובלת רהיטים , יש כאלו הזקוקים לשירות של הובלת ריהוט משרדי

הפעלות לימי הולדת ודוכני מזון , איך הכול התחיל ?
הפעלות לימי הולדת כמו דוכני מזון תפסו לאחרונה תאוצה והביקוש אליהם רק גובר עם השנים . איך הם הפכו לכל כך מבוקשים ? ואיך זה שאף

משלוחי פיצה
מי מאתנו לא הזמין פעם משלוח פיצה, לא משנה אם אנחנו בני נוער או מבוגרים , מתי שהוא בחיינו בצענו הזמנה של משלוח פיצה.

דלתות מעוצבות
פעם כולנו היינו לבושים אותו דבר, ואצל כולנו הבית נראה די דומה ולא היו הבדלים משמעותיים, אולם היום בעידן של אינדבדואליזם ופלורליזם כל אחד מעצב את סביבת חייו בהתאם לפנטזיות שלו ולאופי שלו, היום כל דבר בסביבת החיים שלנו הוא מעוצב, החל מהאריזה של הגבינה, וכלה בדלת הכניסה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI