דף הבית קניות וצרכנות רהיטים כורסאות טלויזיה מעור
כורסאות טלויזיה מעור
ד"ר גב 21/02/11 |  צפיות: 3097

כורסאות טלויזיה מעור נעשות יותר ויותר פופולריות בימיינו. כורסאות אלו יכולות להיות עשויות מעור טבעי או מחומרים דמויי עור, עור סינטטילמשל, לא מצריך תחזוקה רבה, הוא אינו נסדק או וצבעו לא דוהה. חומרים אלואינם נושמים, כלומר הם אינם מאפשרים זרימת אוויר דרכם, לכן אם אתם מזיעיםכאשר אתם יושבים על כורסת טלויזיה מחומר דמוי עור, כנראה שתרגישו את החום. כורסאות טלויזיה מעור אמיתי נראות ברמה גבוהה יותר בהשוואה לעור סינטטי, הן גם נוחות יותר,כמובן שמאפיינים אלו גורמים לכך שכורסאות טלויזיה מעור אמיתי הן גם יקרותיותר.

כורסת הטלויזיה יכולה להיות מצויידת במסגרת מתכת או עץ. מסגרות עץ עמידות יותר לאורך זמן שכן הרבה יותר קשה לכופף אותן מאשר מסגרות מתכת. כריות הכורסה עשויות מסיבים, מספוג ויש גם כריות אוויר כאשר לכל סוג היתרונות שלו, כריות סיבים עמידות מאוד לאורך זמן אך יתכן ולא ישמרו טוב על צורתן וכתוצאה חלק מהריפוד יזוז מצד אחד לאחר. כריות ספוג מסוגלות להתאים את עצמן לצורת הגוף של היושב עליהן. כריות ספוג איכותיות עשויות מספוג זיכרון. כריות אוויר הינן קלות משקל, ומסוגלות להקל את הלחץ על הגוף, יש צורך באחזקה גדולה יותר בכריות מסוג זה.

כורסאות טלויזיה צריכות להיות מעט גדולות יותר מגודל הגוף של המשתמש בהן על מנת למנועתחושה של צפיפות ולאפשר ישיבה נוחה. ניתן למצוא מגוון רחב של גדליםועיצובים, קלאסיים ומודרניים, לכורסאות טלויזיה. כדאי להתאים את הכורסהשלכם לעיצוב ולצבעים של החדר בו היא הולכת לעמוד.

כאשר אתם חושבים לקנות כורסת טלויזיה בחרו בחוכמה אתהחומר ממנו היא עשויה, מראה הכורסה אינו הדבר החשוב ביותר. כמובן הדברהחשוב ביותר הוא שתוכלו לשבת בנוח ולהירגע בכיף בכורסת הטלויזיה שלכם. אםיוצא לכם להגיע לחנות המציגה ומוכרת כורסאות טלויזיה כדאי להתיישב ולבדוקאת נוחות הכורסה בעצמכם, לנסות את מנגון פתיחת הכורסה על מנת לוודא שהואעובד כראוי ויציב כמתבקש. בררו בנוגע לאחריות המתקבלת עם קניית כורסת טלויזיה וכמובן מה היא מכסה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר גב

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.

ד"ר גב משווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות טלויזיה, כורסאות עיסוי,כריות שינה, מזרונים, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר גב
 
עיסוי גוף מלא באמצעות כורסת עיסוי
10/07/11 | ריהוט
כורסת עיסוי מאפשרת לכם לקבל עיסויים מעולים, במגוון טכניקות וסוגים, בכל זמן אשר תחפצו בהם, בנוחיות ופרטיות ביתכם – איך אפשר שלא לאהוב את הרעיון הזה?

טיפול בכאבי גב תחתון בעזרת כורסאות עיסוי
10/07/11 | ריהוט
כורסאות העיסוי כיום מצויידות במנגנוני עיסוי מתקדמים שיכולים לדמות עיסוי אנושי, על כל סוגיו ועוצמותיו. מכלולי עיסוי משוכללים אלו מסוגלים לעשות מסז' שוודי או עיסוי רקמות עמוק ואפילו שיאצו.

מדריך לקניית כורסאות עיסוי
01/07/11 | ריהוט
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מזרונים – במה לבחור ולמה?
28/06/11 | ריהוט
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

טיפים על דגמי כורסאות טלויזיה
28/06/11 | ריהוט
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

השפעת מחיר מזרון על איכות השינה שלנו
11/06/11 | ריהוט
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

צריכים מזרון חדש? כמה להשקיע? ובמה?
11/06/11 | ריהוט
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מזרונים טובים
01/06/11 | ריהוט
מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה

כסאות מחשב לבית - לשמור על הגב
21/05/11 | ריהוט
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

כסאות מחשב – מנהלים או משרדיים
13/05/11 | ריהוט
בתקופת חיינו מחשבים הפכו לפריט הנמצא כמעט בכל בית וכמובן בכל מקום עבודה, כסאות מחשב הפכו למוצר הכרחי לנוחות ויצרנות. את רוב הזמן שלנו ביום העבודה אנחנו עושים מול המחשב, לכן כסאות משרדיים חייבים לאפשר ישיבה לשעות ארוכות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI