דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר פוליש הקצפת של השיפוץ
פוליש הקצפת של השיפוץ
VPR 27/02/11 |  צפיות: 2875

יצא לכם בטח להכנס לדירה חדשה, לובי של מלון או משרד של לקוחות או חבר. אתם פותחים את הדלת וזה פשוט מכה לכם בפנים הבוהק הזה שבאוויר. התחשוה שאתם עומדים להכנס למקום מבריק ומפואר. יש בזה אפילו סוג של יראת כבוד כזו שכמעט גורמת לכם לרצות ולהשיל את הנעליים שלכם לפני שכף רגלכם דורכת בה. רוב הסיכויים שמה שאתם רואים זה חלל שעבר פוליש איכותי ושאנשי המקום שומרים עליו באדיקות רבה. השאלה היא מגיעים למין פוליש כזה

הינה כמה טיפים לפוליש איכותי

לפני שאתם עושים פוליש חישבו היטב על הרצפה עצמה וממה היא עשוייה. אם אתם עומדים לשפץ דירה בידקו עם בעלי מקצוע איזו רצפה תראה הכי טוב אחרי הפוליש. לא כל מה שעשוי אבן נראה מבריק אחרי שמלטשים אותו. אפקט הפוליש מתאים לסוגים מסוימים של שיש או אבן. ככל שהשיש או האבן הם בעלי פני שטח יותר חלקים כך הסיכוי שהפוליש ישפיע עליהם יותר והתוצאה תהיה משטחים מבריקים.

אפקט הפוליש עובד טוב ככל ששטח הרצפה גדול יותר – חדר קטן גם אם הרצפה שלו עברה פוליש איכותי, לא ירשים במיוחד. לעומת זאת סלון רחב ידיים יראה נהדר אחרי עבודת פוליש טובה. שלא לדבר שטחים רחבים שקיימים במשרדים ובלובי של בתי מלון

ההשפעה של האור על מראה של רצפה אחרי פוליש –כשאין אור הרצפה שעברה פוליש לא משתקפת בכלום, לעומת זאת אור עושה נפלאות למראה בייחוד אור חזק שמגיע מכיוונים שונים. מה שאומר שכשאתם שוקלים להחליף את הרצפה לרצפת שיש או אבן שתעבור פוליש יסודי עליכם לחשוב גם על כיווני האור שנכנסים לחדר. בדקו זאת היטב על מנת שלא תשקיעו את מיטב כספכם ברצפה איכותית ויקרה וכמובן בתהליך פוליש מבלי שתוכלו להנות מהתוצאות המקוות.

לתחזוקה השוטפת ישנה חשיבות רבה – גם אחרי שתשקיעו בפוליש, חשוב מאוד שתמשיכו לתחזק אותו ע"י ניקיון בחומרים מיקצועיים עליהם ישמחו להמליץ בעלי המקצוע. קחו בחשבון שלאורך זמן אתם חייבים לעשות זאת אחרת חבל על כל העבודה שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI