דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח הזרקת בוטוקס או קורס איפור - במה כדאי להשקיע ?
הזרקת בוטוקס או קורס איפור - במה כדאי להשקיע ?
milena 17/03/11 |  צפיות: 3224

בוטוקס או איפור – במה כדאי להשקיע?

לאורך השנים אנו מרגישות את הצורך העצום להמשיך ולהיראות צעירות ומטופחות, ולא יודעות באמת במה כדאי להשקיע. האם אנו צריכות קורס איפור או אולי הזרקת בוטוקס? שתי האפשרויות הללו טובות ומתאימות ויכולות לעזור לנו עם ההרגשה הטובה, אבל במה עדיף לנו להשקיע? הרי הגיל עושה את שלו, ולנו אין את הזמן לחשוב מה צריך ומה כדאי. יותר מדי שאלות גם גורמות לנו לקמטים, ולכן צריך להגיע להחלטה. אם היה אפשר היינו משקיעות גם בתהליך הפשוט של הזרקת בוטוקס וגם לוקחות קורס איפור שיעזור לנו ביום יום. לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות.

בשביל מה הזרקת בוטוקס

הזרקת בוטוקס היא אחד ההליכים הקוסמטיים הנפוצים ביותר והקלים ביותר לביצוע. הזרקת בוטוקס היא הזרקה של אותו רעלן מוכר, שמשתק את השרירים באזור המיועד, ובעצם מונע קמטים. לכולנו הקמטים מאוד מפריעים ועם הזרקת בוטוקס אנו יכולות להמשיך וללכת תקופה של מספר חודשים ללא שום דאגות שיש איזשהו קמט לא במקום. הזרקת בוטוקס יכול לבצע רק רופא מוסמך, אך כאמור לא מדובר בהליך מורכב מדי. הזרקת בוטוקס היא קצרה וללא תופעות לוואי מיוחדות. הבעיה היא המחירים, משום שצריך להמשיך ולממן את אותה הזרקת בוטוקס אחת לתקופה ולתת לזריקה להשפיע עד לרגע שבו דרושה הזרקה נוספת. היתרונות והחסרונות ברורים, וצריך לראות האם זה כדאי או לא.

קורס איפור בשביל העתיד

קורס איפור אמור לבצע פעולה דומה, אך הוא לא מעלים קמטים, אלא מסתיר אותם באמצעות שכבות של חומר קוסמטי. נשים נורא אוהבות להתאפר וכל אחת יודעת מה עושה לה טוב ומה עדיף שלא תשתמש בו. קורס איפור יכול לעשות רק טוב, משום שעם קורס איפור אנו יכולות לגלות מה יעשה אותנו יפות יותר בכל אחת משעות היממה. קורס איפור ילמד אותנו כיצד להעלים קמטים סוררים וכיצד למחוק את כתמי העור, נזקי השמש ועוד כל מה שנראה לנו שצריך ואפשר להעלים באמצעות שכבת איפור מתאימה. קורס איפור גם יכול ללמד אותנו נשיות מהי, ואם אנו אוהבות לשמור על המרה הנשי שלנו, הקורס יכול ללמד אותנו כיצד לנהוג בכל שלב של החיים בצורה שתאמץ את הנשיות האסתטית הטובה ביותר.

לסיכומו של עניין

לכל אפשרות יש את החיובי ואת השלילי, אך נראה שאולי לקורס האיפור יש יתרון קל, משום שהוא לא רק עוזר להסביר את מה צריך להעלים, אלא נותן את הידע להדגיש את מה שצריך. השקעה בקורס איפור היא השקעה לטווח ארוך, והיא נכונה יותר. שילוב בין השניים תמיד טוב לנשים.

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 milena


 


מאמרים נוספים מאת milena
 
התאמת תכשיטים לשמלות ערב
כאשר אנו מוזמנות לאירוע גדול ונוצץ, או אפילו כאשר אנו אלה המארגנות את האירוע המדובר, חשוב לנו מאוד להתלבש כמו שצריך, לבוא מוכנות כאילו מדובר באוסקר.

מסיבת רווקות במועדונים לבת מצווה - להיזכר בילדות
מסיבת רווקות – המאורע בו כל אישה משתתפת לפחות פעם אחת בחייה, בין אם מדובר במסיבתה האישית או במסיבה של חברה טובה, זו אחת המסורות החשובות והוותיקות במרבית התרבויות בעולם.

צלם לבת מצווה - כיצד לבחור
תחום אירועי בת המצווה עבר בשנים האחרונות מטמורפוזה רצינית – מעתה זה כבר לא

דקים ופינות ישיבה מעץ - השלמות של הגן
מי לא היה רוצה לתת לגינה שלו את המראה המושלם. היום יותר מתמיד חשוב לעשות כן, משום שאופנת עיצוב הבית קוראת להפוך את פנים הבית ואת הגן שבחוץ למקשה אחת מבחינה אסתטית.

הזרקת בוטוקס או קורס איפור - במה כדאי להשקיע ?
האמת היא שלא תמיד אנחנו יודעות להחליט במה כדאי לנו השקיע בשביל עצמנו, משום שיש כל כך הרבה דברים טובים שאנחנו רוצות לחוות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI