דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות התאמת תכשיטים לשמלות ערב
התאמת תכשיטים לשמלות ערב
milena 17/03/11 |  צפיות: 4772

להתאים את התכשיטים לשמלות הערב
נורא חשוב לנו  להיראות עד כמה שיותר יפות ונוצצות, ולשם כך אנו צריכות לבחור שני אלמנטים מאוד חשובים. הראשון הוא תכשיטים והשני הוא שמלת ערב. הכל נשמע טוב ויפה, אך לא מדובר במשהו פשוט, משום שיש תכשיטים שיכולים להתאים למספר שמלות ערב, אך לא לכל שמלת ערב אפשר להתאים תכשיטים שונים. אנו באמת צריכות לחשוב לפני ולראות כיצד אנו מתאימות בין שני הדברים הללו, על מנת שנוכל להיראות במיטבנו ולהציג את הצד האופנתי, הרשמי, הייצוגי והחברתי שלנו בכל מובן המילה. ההתאמה בין שני האלמנטים הללו יכולה להתבסס על כמה דרכים משולבות.

התאמת תכשיטים וצבעי שמלות
תכשיטים יכולים לבוא בשני צבעים עיקריים כאשר אנו מדברים על חומר הגלם היקרים יותר, כסף וזהב. מרבית התכשיטים שאנו עונדות על עצמנו עשויים מן החומרים הללו, אך ישנם גם שילובים אחרים, שלא רק מבוססים על החומרים הקודמים, אלא ניתן גם למצוא תכשיטים שעשויים מאבנים יקרות, פניני זכוכית צבעוניות ועוד. שילוב מצוין בין שמלת ערב יפה ובין תכשיט מתאים יכולה להתקיים כאשר הצבעים של שני האלמנטים משתלבים. ההשתלבות יכולה להיות גם אם מדובר בצבעים תואמים וגם אם מדובר בצבעים מנוגדים ומשלימים. שמלת ערב ניתן לקנות בכל צבע שהוא, אבל את התכשיטים צריך לדעת לבחור בהנחה שהם אמורים להתאים לכמה סוגים של שמלות.

שמלת ערב עם מחשופים מחמיאים
אחת הגרסאות הטובות ביותר שכל שמלת ערב איכותית צריכה לדבוק בה היא שמלה עם מחשוף, שישאיר בדיוק את המקום לענק או לשרשרת שנרצה להניח על הצוואר. כמובן שמחשוף של שמלת ערב צריך להיות במידה הנכונה, וכל אחת יודעת לומר עד כמה היא רוצה ומעדיפה את המחשוף של השמלה. אחד היתרונות של מחשופים הוא שמדובר על רקע בצבע אחר, בנוסף לשמלה, שיכול להשתלב עם מראה התכשיט הנבחר. לכל אחת מאיתנו יש את ההעדפה למחשוף הנכון, למרות שלמגזרים שלמים מחשופים לא באים בחשבון, אז כן יש את המקום לשלב בין תכשיטים איכותיים ובין גזרת השמלה הנבחרת.

להתאים בין שני דברים אהובים
גם שמלות הערב וגם התכשיטים אלו הם שני הדברים האהובים ביותר על כל אחת שהולכת לאירועים ואוהבת להסתובב במקומות שבהם נדרשות התאמות בין התכשיטים ובין כל שמלת ערב שהיא. האהבה שלנו לחפצים הללו לא נסתרת מעיניו של אף אחד, ויש לנו את האפשרות תמיד ללכת ולבחור איזו שמלה שאנו רוצות לכבוד אירוע כזה או אחר שאנו אמורות להופיע בו, וכמובן גם רכישת תכשיט אחת לתקופה זה משהו שאנו צריכות, גם בשביל הנשמה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 milena


 


מאמרים נוספים מאת milena
 
התאמת תכשיטים לשמלות ערב
כאשר אנו מוזמנות לאירוע גדול ונוצץ, או אפילו כאשר אנו אלה המארגנות את האירוע המדובר, חשוב לנו מאוד להתלבש כמו שצריך, לבוא מוכנות כאילו מדובר באוסקר.

מסיבת רווקות במועדונים לבת מצווה - להיזכר בילדות
מסיבת רווקות – המאורע בו כל אישה משתתפת לפחות פעם אחת בחייה, בין אם מדובר במסיבתה האישית או במסיבה של חברה טובה, זו אחת המסורות החשובות והוותיקות במרבית התרבויות בעולם.

צלם לבת מצווה - כיצד לבחור
תחום אירועי בת המצווה עבר בשנים האחרונות מטמורפוזה רצינית – מעתה זה כבר לא

דקים ופינות ישיבה מעץ - השלמות של הגן
מי לא היה רוצה לתת לגינה שלו את המראה המושלם. היום יותר מתמיד חשוב לעשות כן, משום שאופנת עיצוב הבית קוראת להפוך את פנים הבית ואת הגן שבחוץ למקשה אחת מבחינה אסתטית.

הזרקת בוטוקס או קורס איפור - במה כדאי להשקיע ?
האמת היא שלא תמיד אנחנו יודעות להחליט במה כדאי לנו השקיע בשביל עצמנו, משום שיש כל כך הרבה דברים טובים שאנחנו רוצות לחוות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI