דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מסיבת רווקות במועדונים לבת מצווה - להיזכר בילדות
מסיבת רווקות במועדונים לבת מצווה - להיזכר בילדות
milena 17/03/11 |  צפיות: 2925

 מסורת זו משנה את פניה מחברה לחברה, מתקופה לתקופה, אך מה שבטוח כי בישראל של 2011 היא נחשבת לחלק בלתי נפרד מחוויית הנישואין. ישנן כאלה המתאפיינות בכמות לא מבוטלות של אלכוהול ובילוי עד אור הבוקר במועדוני לילה, יש כאלה הנערכות במסגרת המסורתית המתחילה במקווה בבית כנסת ומסתיימת בחיק המשפחה בבית ויש כאלה המתקיימות במתכונת של ערב כיף הכולל סדנאות, שירה ומשחקי חברה.

מסיבת רווקות – מגוון אטרקציות

מסיבת רווקות היא קודם כל מסיבה עם אוכל טוב, מוסיקה נעימה ואטרקציות מרתקות. היא יכולה להתקיים בכל מקום: בית, מועדונים לבת מצווה, שפת הים, שמורת טבע, מכון ספא וכן הלאה. שמטרתה, מעבר להיותה אפשרות נפלאה לגיבוש חברתי, היא כמובן להעניק לכלה את מלא תשומת הלב והפינוק, בתור אחת שבעוד כמה שעות תחליף את הסטאטוס שלה מרווקה לנשואה, עם כל האחריות הכרוכה בכך. מסיבת רווקות יכולה להיות במסגרת של סדנת טארוט או במסגרת של סדנה מזורזת לריקודי בטן, היא יכולה להתקיים בספא שם כל הבנות ייהנו ממסאז'ים וארוחת ערב מפנקת והיא יכולה להיות גם במועדון אליו יגיע חשפן או סקסולוגית שתציע לבנות כמה משחקי חברה הקשורים כמובן לנושאים מיניים.

מסיבת רווקות – בחירת המקום

מסיבת רווקות יכולה להיות בכל מקום שרק תרצו, אם כי את בחירת המקום יש לבצע בהתאם לאטרקציות שרוצים להזמין, לכמות המוזמנים וכמובן לתקציב. היום ניתן למצוא מבחר ענק של מקומות המתאימים למסיבת רווקות, כמו גם קיימים אינסוף רעיונות נפלאים לערב מרגש ובלתי נשכח. כך למשל, האפשרויות הפופולאריות היום בתחום של מסיבת רווקות הן דירות לופט מעוצבות, וילות מפוארות עם בריכת שחייה, צימרים מפנקים עם ג'קוזי, מועדונים לבת מצווה ומקומות טבע שונים. כאשר הולכים על מקום פתוח ולא מוגדר כמקום המיועד למסיבות ואירועים, חשוב להיערך לכך בהתאם, זאת אומרת לדאוג לנושאים כמו דרכי גישה, תאורה, מקומות ישיבה ושירותים.

מסיבת רווקות – מועדונים לבת מצווה

מועדונים לבת מצווה זוכים היום להיות ויותר ביקוש בקרב החוגגות את מסיבת הרווקות שלהן. הרי מועדונים לבת מצווה, בנוסף לאווירה הייחודית והאפשרות לכל השירותים תחת קורת גג אחת, מציעים לחוגגות גם אטרקציות מגניבות וגם הזדמנות נפלאה לחזור לתקופת הילדות. למעשה, מועדונים לבת מצווה הם המקומות האידיאלים למסיבות רווקות בהם הבנות יכולות להרגיש נסיכות כמו אז בגיל 12, אך יחד עם זאת להיות בוגרות ולקחת חלק בפעילויות שפעם היו אסורות כמו למשל ריקוד סוער עם חשפן. מה גם, מועדונים לבת מצווה יכולים להיות לא פעם פתרון חסכוני בין האפשריות שיש היום בשוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 milena


 


מאמרים נוספים מאת milena
 
התאמת תכשיטים לשמלות ערב
כאשר אנו מוזמנות לאירוע גדול ונוצץ, או אפילו כאשר אנו אלה המארגנות את האירוע המדובר, חשוב לנו מאוד להתלבש כמו שצריך, לבוא מוכנות כאילו מדובר באוסקר.

מסיבת רווקות במועדונים לבת מצווה - להיזכר בילדות
מסיבת רווקות – המאורע בו כל אישה משתתפת לפחות פעם אחת בחייה, בין אם מדובר במסיבתה האישית או במסיבה של חברה טובה, זו אחת המסורות החשובות והוותיקות במרבית התרבויות בעולם.

צלם לבת מצווה - כיצד לבחור
תחום אירועי בת המצווה עבר בשנים האחרונות מטמורפוזה רצינית – מעתה זה כבר לא

דקים ופינות ישיבה מעץ - השלמות של הגן
מי לא היה רוצה לתת לגינה שלו את המראה המושלם. היום יותר מתמיד חשוב לעשות כן, משום שאופנת עיצוב הבית קוראת להפוך את פנים הבית ואת הגן שבחוץ למקשה אחת מבחינה אסתטית.

הזרקת בוטוקס או קורס איפור - במה כדאי להשקיע ?
האמת היא שלא תמיד אנחנו יודעות להחליט במה כדאי לנו השקיע בשביל עצמנו, משום שיש כל כך הרבה דברים טובים שאנחנו רוצות לחוות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI