דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות צלם לבת מצווה - כיצד לבחור
צלם לבת מצווה - כיצד לבחור
milena 17/03/11 |  צפיות: 2947

סתם מאורע זניח בחיי נערה יהודיה בת 12 אלא חגיגה רהבתנית ועתירת תקציב במהלכה היא יכולה להדגים לאומה את טעמה המשובח, את כישוריה בתחום הדוגמנות והמשחק ואת יכולותיה ההפקתיות הנדירות, כאלה לא ראו אפילו בהוליווד. צלם לבת מצווה הוא הדוגמא הטובה ביותר לשירות הקלאסי של תיעוד האירוע שהפך היום להפקת אופנה שלא הייתה מביישת צוות של מגזין ווג. אך לסיפור הזה יש גם צדדים חיוביים, כמו למשל העובדה כי השוק גדוש בצלמים שונים הנותנים מענה לכל דרישה של כלת המצווה וקיימות לא מעט דרכים למציאת צלם לבת מצווה, החל מרשת האינטרנט ועד לאפשרויות כמו מדבקות לרכב, פליירים או מתנות.

צלם לבת מצווה – מגוון אפשרויות

תתפלאו לדעת, אך הגישה לנושא של בחירת צלם לבת מצווה צריכה להיות רצינית ומעמיקה באותה המידה בה אנחנו בוחרים צלם לחתונה. הרי ברור שכל ילדה רוצה באירוע כה חשוב עבורה להיות הנסיכה המדהימה והיפה מכולן ובשביל זה הן רוצות להזמין את צלם לבת מצווה שהוא למעשה צלם אופנה ובנוסף לשירות של צילום באירוע עצמו, מציע גם שירותים כמו בוק תמונות הדומה מאוד לצילומי נוף של כלה, וידאו קליפ מבוים ולפעמים אפילו עם שחקנים מפורסמים, פוסטרים של הילדה, מתנות לאורחים הכוללים את תמונתה ואפילו מדבקות לרכב שיזכירו כמה כיף היה.

צלם לבת מצווה – כיצד לבחור

צלם לבת מצווה הוא בדרך כלל לא צלם רגיל המצלם גם חתונות ובריתות, אלא כזה שמתמחים בעבודה עם ילדים בגיל 12, מבין את הצרכים הייחודיים ובקיא במגמות האופנה השולטות בשוק. כדי לבחור צלם לבת מצווה מוצלח אפשר להיעזר בכל דרך ואפשרות, החל מפרסום באמצעות מדבקות לרכב ועד להמלצות חמות של הורים אחרים. עם זאת, אם תבקשו מצלם זה או אחר לראות סרט באורך מלא כדי להתרשם מאיכותו ויכולתו לערוך וודאו כי הוא זה שיצלם באירוע עצמו, ולא ישלח במקומו את אחד העובדים שלו, תוכלו להיות בטוחים בתוצאה. כן, אל תשכחו גם לסגור את נושא השעות, כדי שלא תמצאו את עצמכם רוקדים עד אור הבוקר, בזמן שהצלם שלכם כבר רואה חלומות במיטתו.

מדבקות לרכב – דרך טובה לפרסום

היום ישנם צלמים רבים המפרסמים את שירותיהם באמצעות מדבקות לרכב, מה שנחשב לפתרון יחסית זול ולבעל חשיפה גבוהה במיוחד. למעשה, מדבקות לרכב זו דרך מצוינת להגיע לאותו הצלם, גם אם לא קיבלתם עליו המלצה מחברים. הרי אתם תמיד יכולים להיכנס לאתר האינטרנט שלו, המופיע על כל מדבקות לרכב, ולהתרשם מעבודותיו, כמו גם לדבר באופן אישי עם כמה מלקוחותיו הקודמים. ואם תרצו להיות בטוחים עוד יותר תמיד אפשר להגיע לאחד האירועים שהוא הוזמן אליהם ולחוש את האווירה בלייב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 milena


 


מאמרים נוספים מאת milena
 
התאמת תכשיטים לשמלות ערב
כאשר אנו מוזמנות לאירוע גדול ונוצץ, או אפילו כאשר אנו אלה המארגנות את האירוע המדובר, חשוב לנו מאוד להתלבש כמו שצריך, לבוא מוכנות כאילו מדובר באוסקר.

מסיבת רווקות במועדונים לבת מצווה - להיזכר בילדות
מסיבת רווקות – המאורע בו כל אישה משתתפת לפחות פעם אחת בחייה, בין אם מדובר במסיבתה האישית או במסיבה של חברה טובה, זו אחת המסורות החשובות והוותיקות במרבית התרבויות בעולם.

צלם לבת מצווה - כיצד לבחור
תחום אירועי בת המצווה עבר בשנים האחרונות מטמורפוזה רצינית – מעתה זה כבר לא

דקים ופינות ישיבה מעץ - השלמות של הגן
מי לא היה רוצה לתת לגינה שלו את המראה המושלם. היום יותר מתמיד חשוב לעשות כן, משום שאופנת עיצוב הבית קוראת להפוך את פנים הבית ואת הגן שבחוץ למקשה אחת מבחינה אסתטית.

הזרקת בוטוקס או קורס איפור - במה כדאי להשקיע ?
האמת היא שלא תמיד אנחנו יודעות להחליט במה כדאי לנו השקיע בשביל עצמנו, משום שיש כל כך הרבה דברים טובים שאנחנו רוצות לחוות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI