דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים דקים ופינות ישיבה מעץ - השלמות של הגן
דקים ופינות ישיבה מעץ - השלמות של הגן
milena 17/03/11 |  צפיות: 3373

להעניק מראה מושלם לגן
פעם היה נהוג לעשות הפרדה מוחלטת בין חדר האורחים, שם נהוג עד היום לארח את כל מי שמגיע, על מערכת ישיבה מאוד נוחה ומפוארת, ובין הגינה, שם הריהוט היה מאוד פשוט ומאוד סטנדרטי. לרוב היה מדובר בריהוט שעשוי פלסטיק פשוט. היום כבר מדובר על מהלכים מרחיקי לכת בעיצוב הגינה והגן, וזה כולל גם דקים וגם פינות ישיבה, והכל בשביל להפוך את הגינה המקסימה למעוז אירוח מדהים. יש כל מיני דרכים לעשות כן, ולשם כך צריך לחשוב היטב איך רוצים לעצב פינות ישיבה בגינות השונות, ואיך כדאי להתקין דקים בשביל הנוחות המרבית.

פינות ישיבה ראויות לתשבחות
עיצוב הגינות היום כבר נמצא בשיא השינוי התפיסתי. אם פעם לא היו באמת פינות ישיבה בגינות הבתים, אלא אזורים שבהם היה נהוג לאכול וזהו, היום כבר מדובר באסכולת אירוח שונה ומלאה לחלוטין, שבה פינות ישיבה מהוות את המרכיב העיקרי ביותר. ניתן למצוא פינות ישיבה שיכולות כמעט להתחרות בפינות הישיבה בתוך הסלון שנמצא בתוך הבית, אך עדיין יש לאותן פינות ישיבה דגשים חשובים שמייחדים אותן מרהיטים אחרים. פינות ישיבה בגינות צריכות להיות עמידות בפני פגעי מזג האוויר, שכן שם הם נמצאות בכל ימות השנה, קיץ או חורף. דבר נוסף, פינות ישיבה צריכות לא להיות רק פונקציונאליות ולהתאים לישיבה, אלא צריכות גם להתאים לישיבה נוחה שאפשר להעביר כך שעות.

דקים והיתרונות של עץ
עבודה עם עץ מלווה ביתרונות רבים שיכולים לתת את הדגשים הנכונים לכל בית. מבחינה אסתטית, דקים הם עולם ומלואו של יופי והוד, משום שעבודה עם עץ תמיד משתלבת טוב ומהווה בסיס מצוין לאווירה נעימה וטבעית שרוצים להשרות. מעבר לכך, דקים יכולים לבוא בכל מיני סוגים, וכל סוג עץ מהווה דק בגוון אחר, שיכול להתאים לצרכים אחרים. לגבי דקים, כדאי מאוד להתייעץ עם נגרים או מעצבי פנים, בשביל לדעת אלו סוגים של דקים יכולים להתאים לגינה כזו או אחרת.

לחיות את החיים הטובים
היום יש אפשרויות רבות שאפשר לחיות איתן וליהנות מהן לאורך השנים. הבית לאורך תקופה ארוכה היה מקום יחסית פונקציונאלי, שגם האלמנטים האסתטיים שלו לא היוו שום בסיס לתחושה נינוחה, והיום הדברים הללו משתנים. בכל חנות או מקום שבו קיימים אביזרים לריהוט ועיצוב הבית, השילוב בין הפונקציונאליות ובין האסתטיקה הוא בלתי ניתן להפרדה. כל מומחה בתחום יכול לומר שהבחירה הנכונה היא בסופו של דבר של הלקוח, אך ההרגשה הטובה היא של כולם. איכות החומרים משנה את התמונה לחלוטין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 milena


 


מאמרים נוספים מאת milena
 
התאמת תכשיטים לשמלות ערב
כאשר אנו מוזמנות לאירוע גדול ונוצץ, או אפילו כאשר אנו אלה המארגנות את האירוע המדובר, חשוב לנו מאוד להתלבש כמו שצריך, לבוא מוכנות כאילו מדובר באוסקר.

מסיבת רווקות במועדונים לבת מצווה - להיזכר בילדות
מסיבת רווקות – המאורע בו כל אישה משתתפת לפחות פעם אחת בחייה, בין אם מדובר במסיבתה האישית או במסיבה של חברה טובה, זו אחת המסורות החשובות והוותיקות במרבית התרבויות בעולם.

צלם לבת מצווה - כיצד לבחור
תחום אירועי בת המצווה עבר בשנים האחרונות מטמורפוזה רצינית – מעתה זה כבר לא

דקים ופינות ישיבה מעץ - השלמות של הגן
מי לא היה רוצה לתת לגינה שלו את המראה המושלם. היום יותר מתמיד חשוב לעשות כן, משום שאופנת עיצוב הבית קוראת להפוך את פנים הבית ואת הגן שבחוץ למקשה אחת מבחינה אסתטית.

הזרקת בוטוקס או קורס איפור - במה כדאי להשקיע ?
האמת היא שלא תמיד אנחנו יודעות להחליט במה כדאי לנו השקיע בשביל עצמנו, משום שיש כל כך הרבה דברים טובים שאנחנו רוצות לחוות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI