דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה המדריך לרכישת רכב מחברת השכרה
המדריך לרכישת רכב מחברת השכרה
גל יופה 30/04/11 |  צפיות: 3172

הקדמה

רכישת רכב יד שניה מחברת השכרה הפכה בשנים האחרונות למאוד נוחה ומשתלמת, כדי שתוכלו לעבור בקלות את התהליך אנחנו שמחים להביא בפניכם את המדריך המלא לרכישת רכב מחברת השכרה.

מה גרם למכירת רכב מחברת השכרה להפוך להיות פופולארי

רכב יד שנייה מחברת השכרת רכב היה שם נרדף לרכב במצב רע עד לפני כמה שנים. בשנים האחרונות התמונה השתנתה לגמרי. ישנן כמה סיבות לכך: החברות הבינו שפרסום נכון של מכירת רכב יד שנייה יכול להביא להן הכנסות מאוד גדולות עבור הרכבים שנמצאים אצלן. הן החלו לקצר את משך הזמן שבו הן משכירות רכבים. בנוסף הן התחלו להדגיש את התחזוקה האיכותית להם זוכים הרכבים. בנוסף איכות הרכבים שמשתפרת עם השנים הוסיפה לעניין. בימים אלו רכישת רכב יד שנייה מחברת השכרה ידועה היא חלופה לגיטימית על לא מעט צרכנים.

מה התקציב שעומד לרשותכם

לפני שאתם רוכשים רכב אתם חייבים להגדיר לעצמכם מסגרת תקציב. כולל שוליים סבירים למקרה שתגלו שהצרכים שלכם שונים, כאשר אתם עומדים לרכוש מכונית מחברת השכרה אתם יכולים גם לקבל ממנה את המימון. חשוב שתקראו מודעות רלוונטיות כי ברוב המקרים תמצאו מבצע כלשהו מאחת חברות ההשכרה.

הגדירו את הצרכים שלכם לפני שאתם מתחילים לחפש רכב

בשוק המשומשות הפתוח ישנם מאות דגמי מכוניות. לעומת זאת שוק דגמי הרכבים מהשכרה מצומצם יחסית ומתמקד במספר דגמים סחירים ומוכרים רובם הגדול מתוצרת מותגים יפנים. תיגעו מוכנים למגרש המכוניות של חברת ההשכרה על מנת שלא תהיו מבולבלים או פתוחים להצעות שלא בהכרח קשורות בצורך האמיתי שלכם

אספו מידע מקדים באינטרנט

הכנסו לאתרים של החברות ההשכרה הגדולות, בצעו השוואת דגמים, מחירים ותנאי מימון. הדרך הפשוטה ביותר להתחיל היא ע"י הקלדת המשפט רכישת מכונית מחברת השכרת רכב בשורת החיפוש במסך הראשון בגוגל. טיפ קטן בענייני חיפוש, שימו לב שיפיעו הגרשיים משני צדדיו של המשפט אותו אתם עומדים לרשום על מנת שתוצאות החיפוש יביאו אתכם במהירות לאתרים אותם אתם מחפשים. אחרי שבדקתם ומצאתם אילו רכבים נמכרים כרגע ע"י חברות ההשכרה, חפשו מידע נוסף על רכבים אלו ביחוד אם אלו דגמים שלא התנסתם בהם. אל תהססו להכנס לפורומים מתאימים ולשאול שאלות. רכישת רכב היא אחת ההוצאות הכי גדולות במשק הבית ורצוי שתבצעו אותה בצורה מושכלת.

בצעו נסיעות מבחן על הרכב אותו אתם חושבים לקנות

הגעתם למגרש מכירת רכב של אחת מחברות ההשכרה, יחד איתכםאחד מאנשי המכירות. אתם עוברים בין הרכבים עד שאחד מהם מצא חן בעיניכם. השלב הכמעט אחרון לפני ביצוע הרכישה הוא לעשות נסיעת מבחן. אחרי שתציצו בניירת, תעשו סיבוב ותתישבו בתוכו, תבקשו לעשות נסיעת מבחן קצרה מחוץ למגרש על מנת שתרגישו את הרכב. בייחוד אם זה דגם שלא נהגתם בו לפני.

קראו היטב את האותיות הקטנות של חוזה הרכישה

עשיתם נסיעת מבחן, המחיר נראה סביר וגם תוכנית המימון נשמעת אטרקטיבית. הגיע הזמן לחתום על העסקה. איש המכירות יתן לכם ניירת לחתום עליה. שימו לב לאותיות הקטנות. בייחוד בכל הקשור לאחריות.

בהצלחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל יופה


 


מאמרים נוספים מאת גל יופה
 
המדריך הקצר להחלפת הרכב שלכם
כאשר אתם חושבים על רכישה של רכב יד שנייה יש לכם הרבה מאוד חלופות, אחת מהם היא בלוחות של יד שנייה באינטרנט, השיטה הכי קלאסית, קובעים עם בעל הרכב, הולכים לבדיקה, מנהלים משא ומתן, לוחצים ידיים, מעבירים כסף והרכב שלכם. בנינו תהליך ארוך ודי מתיש.

אתם עומדים לפני מכירה של רכב יד שנייה ועכשיו?
קנייה ומכירה של רכב יד שנייה הוא משהו שכולכם עברתם וגם יותר מפעם אחת. השאלה היא איך לעבור אותו יחסית בקלות מבלי לסבול יותר מידי שווה להקדיש את הזמן לסעיפים שהועלו במאמר קצר זה ופשוט ליישם אותם בפעם הבאה שאתם מחליטים למכור את הרכב שלכם

העולם של השכרת רכבים
למותגי היוקרה הכי נחשבים, וגם רכבים קלאסיים נדירים. לכל דבר הפתרון משלו, וישנו עניין פעוט אחד שקשור בעניין והוא המחיר, אם הכיס שלכם מספיק עמוק, תשיגו כל מה שתרצו.

רכב יד שנייה מחברת השכרה
להכיל 7 מושבים כדי ששני הילדים היותר גדולים יוכלו לשבת בנוחות, מבחינת התקציב שלכם, אתם הולכים בכיוון של רכב יד שנייה, חשבתם על אחד המיני ואנים, חברים טובים ממליצים לכם על

איך למכור רכב משומש
במדריך זה נביא את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך של מכירת רכב יד שנייה ננסה להדריך אתכם איך להפוך תהליך של מכירת רכב יד שנייה למשהו נסבל וקצר.

המדריך לרכישת רכב מחברת השכרה
רכישת רכב יד שניה מחברת השכרה הפכה בשנים האחרונות למאוד נוחה ומשתלמת, כדי שתוכלו לעבור בקלות את התהליך אנחנו שמחים להביא בפניכם את המדריך המלא לרכישת רכב מחברת השכרה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI