דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה העולם של השכרת רכבים
העולם של השכרת רכבים
גל יופה 25/06/11 |  צפיות: 3327

כמה מילים כלליות על התחום

השכרת רכב הוא צורך שקיים הרבה מאוד שנים, לכן קמו הרבה מאוד חברות גדולות וקטנות בכל רחבי העולם, הן מספקות את הצורך הזה בכל האספקטים רחבים שלו, מהשכרה לטווחים מאוד ארוכים ועד לשעות בודדות, כמעט את כל סוגי הרכבים ניתן לשכור. מרכבי קטנים וחסכוניים ועד למותגי היוקרה הכי נחשבים, וגם רכבים קלאסיים נדירים. לכל דבר הפתרון משלו, וישנו עניין פעוט אחד שקשור בעניין והוא המחיר, אם הכיס שלכם מספיק עמוק, תשיגו כל מה שתרצו.

חברות השכרת בינלאומיות

החברות הגדולות בתחום הן בינלאומיות, ניתן למצוא סניפים שלהם פרוסים בהרבה מאוד ערים על פני הגלובוס. כשאתם נוסעים לטיול באירופה, תרצו לדעת שכשאתם שוכרים רכב בעיר אחת תוכלו להחזיר אותו בקלות בעיר אחרת. יש יתרון עצום לחברות הבינלאומיות בגמישות שהן מציעות לצרכנים שלהן.

חברות השכרת רכב מקומיות

לצד החברות הבינלאומיות פועלות חברות מקומיות, לפני שאתם עומדים לעלות על מטוס כשהיעד היא רק מדינה בודדת, חשוב שתבדקו גם חברות השכרה מקומיות, לעיתים ההצעות שלהן יותר תחרותיות, לעיתים הן גם יכולות להציע פתרונות יותר גמישים מחברות גדולות, כשמדובר ברכבים שכורים, חברות קטנות עשויות להציע לכם מגוון דגמים שונים מהדגמים המקובלים. רק על סמך העובדה שהן מנהלות ציים יותר קטנים ופחות צריכות להתפשר, יש לדוגמא חברות השכרת רכב שמציעות רכבים ספציפים כדוגמת סמארט או רכבים חשמליים.

חברות שמתמחות בהשכרת רכב לפי שעה

הטרנד של השנים האחרונות הוא השכרה של רכבים לפי שעה, לאנשים אורבאניים שחיים בערים גדולות כדוגמת תל אביב מדובר על פתרון מצוין שיכול להוות תחליף איכותי להחזקה של רכב פרטי, מכירת רכב שיש ברשותם הפכה ממש לאופציה ריאלית כזאת שכדאי לממש אותה במקום העלויות הגבוהות אתם משלמים על רכבים רק כשאתם צריכים, מדובר על הרבה פחות ממה שאתם חושבים.

חברות שמתמחות בהשכרת רכבים מיוחדים

חברות השכרת הרכב הכי אקזוטיות שקיימות הן אלו שמשכירות רכבים יוקרתיים, לחברות הגדולות אין סיבה אמיתית להחזיק כל מיני רכבים אקזוטיים, מאידך יש משהו מאוד מיוחד לעלות על פורשה אפילו רק ליום אחד, וזה בעצם הפתרון שמציעות החברות האלו, חוויות חד פעמיות לאנשים שמחפשים ריגושים, המחיר כמובן בהתאם.מצד שני החוויה חד פעמית לגמרי, מומלץ לעשות את זה לפחות פעם בחיים. בכל זאת חיים רק פעם אחת

רכישה של רכבים מחברות להשכרת רכב

הנקודה האחרונה אותה אנחנו רוצים להזכיר קשורה בקניה של רכב יד שנייה מחברות השכרת רכב, במהלך הרבה מאוד שנים, זו נחשבה לאופציה ממש לא מוצלחת, רכבים מהשכרה נחשבו לרכבים ששחטו אותם, נסעו עליהם בלי חשבון ולכן כאשר קנו אותם הם היו במצב מאוד גרוע, נכון להיום המצב השתנה ורכישה של רכב מחברת השכרה נחשבת לגיטימית לגמרי, יש לכך שתי סיבות עיקריות, הראשונה היא העובדה שרכבי השכרה עוברים למכירה הרבה יותר מהר מפעם מדובר על מספר חודשים, חוץ מזה איכות הרכבים השתפרה פלאים, בייחוד כשמדובר במכוניות יפניות שיכולות לגמוע מרחקים ארוכים מבלי שיקרה להם משהו. שווה לכם בהחלט לשקול את זה כאופציה אמיתית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל יופה


 


מאמרים נוספים מאת גל יופה
 
המדריך הקצר להחלפת הרכב שלכם
כאשר אתם חושבים על רכישה של רכב יד שנייה יש לכם הרבה מאוד חלופות, אחת מהם היא בלוחות של יד שנייה באינטרנט, השיטה הכי קלאסית, קובעים עם בעל הרכב, הולכים לבדיקה, מנהלים משא ומתן, לוחצים ידיים, מעבירים כסף והרכב שלכם. בנינו תהליך ארוך ודי מתיש.

אתם עומדים לפני מכירה של רכב יד שנייה ועכשיו?
קנייה ומכירה של רכב יד שנייה הוא משהו שכולכם עברתם וגם יותר מפעם אחת. השאלה היא איך לעבור אותו יחסית בקלות מבלי לסבול יותר מידי שווה להקדיש את הזמן לסעיפים שהועלו במאמר קצר זה ופשוט ליישם אותם בפעם הבאה שאתם מחליטים למכור את הרכב שלכם

העולם של השכרת רכבים
למותגי היוקרה הכי נחשבים, וגם רכבים קלאסיים נדירים. לכל דבר הפתרון משלו, וישנו עניין פעוט אחד שקשור בעניין והוא המחיר, אם הכיס שלכם מספיק עמוק, תשיגו כל מה שתרצו.

רכב יד שנייה מחברת השכרה
להכיל 7 מושבים כדי ששני הילדים היותר גדולים יוכלו לשבת בנוחות, מבחינת התקציב שלכם, אתם הולכים בכיוון של רכב יד שנייה, חשבתם על אחד המיני ואנים, חברים טובים ממליצים לכם על

איך למכור רכב משומש
במדריך זה נביא את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך של מכירת רכב יד שנייה ננסה להדריך אתכם איך להפוך תהליך של מכירת רכב יד שנייה למשהו נסבל וקצר.

המדריך לרכישת רכב מחברת השכרה
רכישת רכב יד שניה מחברת השכרה הפכה בשנים האחרונות למאוד נוחה ומשתלמת, כדי שתוכלו לעבור בקלות את התהליך אנחנו שמחים להביא בפניכם את המדריך המלא לרכישת רכב מחברת השכרה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI