דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה המדריך הקצר להחלפת הרכב שלכם
המדריך הקצר להחלפת הרכב שלכם
גל יופה 01/01/12 |  צפיות: 3234

הישראלי הממוצע מחליף את הרכב שלו פעם בשלוש שנים

טרייד אין , סוכנות של רכב חדש או לוחות יד שנייה. אלו הם המקומות בהם תמצאו את הרכבים שלכם ללא ספק. השאלה היא מהי האופציה העדיפה עליכם. האם אתם רוצים רכב חדש און שמה תסתפקו ברכב שהוא כמעט חדש ואותו תמצאו באחת מסוכנויות הטרייד אין. כול האופציות פתוחות לכם אבל קודם כול רצוי שתדעו כמה כסף יש לכם לטובת רכישת רכב איכותי לכם.

מתאים לכם רכב חדש. כמה דברים שכדאי שתדעו

אם אתם חושבים על רכב חדש מהניילון כדאי שתקחו כמה דברים בחשבון. קודם כול ההפסד על רכב חדש בשנה הראשונה והשנייה הוא ממש גדול וזה לגמרי טבעי. חוץ מזה כשמדברים על רכישה של רכב חדש יש שם המון פסיכולוגיה שכדאי לנסות ולנטרל אותה כי בסופו של יום היא יכולה להזיק לכם בתהליך קבלת ההחלטה שלכם. כמו למשל הריח של החדש בתוך המכונית עניין מכוון למדי שאמור לגרום לכם לרצות עוד יותר לרכוש אותו

כאשר אתם מחליפים רכב כדאי מאוד שתבדקו לעומק את כל אופציות המימון שלכם

הדבר הראשון אותו תעשו לפני שתכנסו לתהליך רכישת הרכב החדש הוא כמובן לבדוק את אופציות המימון שלכם. אתם לא יכולים להיכנס לתהליך ואז לגלות שבעצם אין לכם מספיק כסף לרכב שאתם רוצים ובנוסף על כך בסופו של יום זה רק רכב ולכן לא כדאי שתסתבכו בהוצאות שונות שיהיו לכם למעמסה כבדה לאורך זמן.

לרכוש רכב דרך הראש ולא דרך הרגש

כאשר אתם נגשים לרכישה של רכב משומש או חדש, כדאי מאוד שתנסו לנטרל את הרגש ותשאירו אותו למקומות אחרים. רכב רוכשים מהראש וזה אומר רק מסיבות טובות ועל סמך בדיקות שונות. אתם לא קונים אותו בצבע איקס כי ככה צריך ואתם גם לא רוכשים מודל מסוים כדאי לעשות רושם על השכנים בשעה שאתם נאנקים מהתשלום החודשי אחת הנקודות העיקריות כאשר אתם רוכשים רכב חדש או רכב יד שנייה היא היכולת שלכם להפריד בין עיקר ותפל, אין ספק שרגש בעניי הזה הוא לגמרי תפל מאוד לא רצוי.

שוק רכבי יד שנייה המון הזדמנויות מצוינות

אם תכנסו למגרשי הטרייד אין של חברות השכרת רכב והליסינג, תגלו מבחר עצום של רכבים מזנים שונים. קל למצוא שם רכבים שונים ומאוד איכותיים, אתם רק צריכים לקחת בחשבון שמדובר על הרכבים הכי סחירים שנמצאים בשוק, אם אתם מחפשים רכבים מיוחדים כנראה שתצטרכו לנדוד לעבר הלוחות האינטרנטים בהם מין הסתם תוכלו למצוא ממש הכול מרכבים סחירים ועד לרכבים הכי מיוחדים שישנם בשוק רכבי היד שנייה

את רכבי היד שנייה שלכם תמצאו באינטרנט וגם במגרשי הטרייד אין

כאשר אתם חושבים על רכישה של רכב יד שנייה יש לכם הרבה מאוד חלופות, אחת מהם היאבלוחות של יד שנייה באינטרנט, השיטה הכי קלאסית, קובעים עם בעל הרכב, הולכים לבדיקה, מנהלים משא ומתן, לוחצים ידיים, מעבירים כסף והרכב שלכם. בנינו תהליך ארוך ודי מתיש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל יופה


 


מאמרים נוספים מאת גל יופה
 
המדריך הקצר להחלפת הרכב שלכם
כאשר אתם חושבים על רכישה של רכב יד שנייה יש לכם הרבה מאוד חלופות, אחת מהם היא בלוחות של יד שנייה באינטרנט, השיטה הכי קלאסית, קובעים עם בעל הרכב, הולכים לבדיקה, מנהלים משא ומתן, לוחצים ידיים, מעבירים כסף והרכב שלכם. בנינו תהליך ארוך ודי מתיש.

אתם עומדים לפני מכירה של רכב יד שנייה ועכשיו?
קנייה ומכירה של רכב יד שנייה הוא משהו שכולכם עברתם וגם יותר מפעם אחת. השאלה היא איך לעבור אותו יחסית בקלות מבלי לסבול יותר מידי שווה להקדיש את הזמן לסעיפים שהועלו במאמר קצר זה ופשוט ליישם אותם בפעם הבאה שאתם מחליטים למכור את הרכב שלכם

העולם של השכרת רכבים
למותגי היוקרה הכי נחשבים, וגם רכבים קלאסיים נדירים. לכל דבר הפתרון משלו, וישנו עניין פעוט אחד שקשור בעניין והוא המחיר, אם הכיס שלכם מספיק עמוק, תשיגו כל מה שתרצו.

רכב יד שנייה מחברת השכרה
להכיל 7 מושבים כדי ששני הילדים היותר גדולים יוכלו לשבת בנוחות, מבחינת התקציב שלכם, אתם הולכים בכיוון של רכב יד שנייה, חשבתם על אחד המיני ואנים, חברים טובים ממליצים לכם על

איך למכור רכב משומש
במדריך זה נביא את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך של מכירת רכב יד שנייה ננסה להדריך אתכם איך להפוך תהליך של מכירת רכב יד שנייה למשהו נסבל וקצר.

המדריך לרכישת רכב מחברת השכרה
רכישת רכב יד שניה מחברת השכרה הפכה בשנים האחרונות למאוד נוחה ומשתלמת, כדי שתוכלו לעבור בקלות את התהליך אנחנו שמחים להביא בפניכם את המדריך המלא לרכישת רכב מחברת השכרה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI