דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה רכב יד שנייה מחברת השכרה
רכב יד שנייה מחברת השכרה
גל יופה 23/06/11 |  צפיות: 3302

רכישה של רכב יד שנייה

הגיע הזמן, החלטתם לרכוש רכב יד שנייה אתם בדרך כלל עושים את זה פעם בשלוש שנים, הפעם זה היה יותר קצר, מה לעשות המשפחה גדלה, הצרכים השתנו, אתם חייבים לקנות משהו שיוכל להכיל 7 מושבים כדי ששני הילדים היותר גדולים יוכלו לשבת בנוחות, מבחינת התקציב שלכם, אתם הולכים בכיוון של רכב יד שנייה, חשבתם על אחד המיני ואנים, חברים טובים ממליצים לכם על מזדה 5 ועוד כמה דגמים, האמת היא שהמבחר יחסית קטן מהסיבה שאין הרבה רכבים שהם לא ג'יפים ויש להם 7 מושבים. האמת היא שאתם גם חושבים על מימון לא נראה לכם שיש בררה, עכשיו השאלה שנשאלת היא רק איפה תרכשו את הרכב הזה, בשוק החופשי או בחברות השכרת רכב

איפה אפשר למצוא רכב יד שנייה איכותי

עכשיו נשאלת השאלה, היכן ניתן למצוא רכב משומש איכותי, מין הסתם אתם יכולים למצוא אותו באחד הלוחות האינטרנטים, המגוון שם גדול, מחירים שונים, אתם מוצאים כמה מכוניות, עושים להם בדיקה. נשארה עוד נקודה אחת והיא הרכב הישן שלכם, אתם צריכים למכור אותו גם. כן אתם צריכים להתעסק עם מכירת רכב יד שנייה עוד לפני שתרכשו את הרכב המשומש, עכשיו נשאלת השאלה אם כל התהליך הזה מתאים לכם בכלל בהיבט של הבלבול מוח שכרוך בו, אתם חושבים על זה לא מעט פעמים – מכירה, חיפוש, קניה, מימון. אולי תחליטו לעשות את הכול במקום אחד, אולי בכלל תגיעו לחברה להשכרת רכב או מגרש טרייד אין ותבצעו את כל התהליך כמקשה אחת, מה שבטוח זה יהיה הרבה יותר ידידותי ופשוט.

רכב יד שנייה מחברת השכרה

פעם רכישה של רכב יד שנייה מחברת השכרה הייתה נחשבת למשהו שלא כדאי היה להיכנס אליו, מכול זווית שהיא, המכוניות היו במצב גרוע, אי אפשר היה למכור אותן בהמשך, בהחלט משהו שלא כדאי להיכנס אליו אם רק ניתן, חברות ההשכרה הבינו במהלך השנים שכדאי להן לשפר את המצב, יחד עם התפתחות תעשיית הרכב והצמיחה באמינות של הרכבים, הם החלו לשווק את רכבי היד שנייה שלהם בצורה הרבה יותר טובה, היום לרכוש רכב של חברת השכרה לא נחשב למשהו רע במיוחד ואפילו להיפך. מגוון המכוניות, המחירים, החיסכון בזמן מבחינתכם, כל אלו הופכים את הרכישה למשהו ממש לא רע. כשמדובר לדוגמא במזדה 5 יש לא מעט כאלו ששימשו עובדי היטק בליסינג, אחרי שלוש שנים האוטו הזה יכול להיות במצב מצוין ולכן שווה שתבדקו כאלו רכבים.

מימון של רכב יד שנייה מחברת השכרה

אחד היתרונות הגדולים של רכישה מחברה להשכרת רכב היא העובדה שניתן לקבל מימון מאוד נוח בתנאים כאלו שממש מקלים עליכם את תהליך הרכישה, אפילו רק מסיבה זאת אתם ממש רוצים לרכוש בצורה כזאת רכב.נחזור שנייה לסיפור שלכם, בשורה התחתונה אחרי הרבה התלבטויות בריאות החלטתם לרכוש רכב מחברת השכרה, תהליך של שתי פגישות, חתימה על כמה מסמכים ותוך כמה ימים מצאתם את עצמכם נוסעים במזדה 5 בת שלוש אפילו בדיוק בצבע שרציתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל יופה


 


מאמרים נוספים מאת גל יופה
 
המדריך הקצר להחלפת הרכב שלכם
כאשר אתם חושבים על רכישה של רכב יד שנייה יש לכם הרבה מאוד חלופות, אחת מהם היא בלוחות של יד שנייה באינטרנט, השיטה הכי קלאסית, קובעים עם בעל הרכב, הולכים לבדיקה, מנהלים משא ומתן, לוחצים ידיים, מעבירים כסף והרכב שלכם. בנינו תהליך ארוך ודי מתיש.

אתם עומדים לפני מכירה של רכב יד שנייה ועכשיו?
קנייה ומכירה של רכב יד שנייה הוא משהו שכולכם עברתם וגם יותר מפעם אחת. השאלה היא איך לעבור אותו יחסית בקלות מבלי לסבול יותר מידי שווה להקדיש את הזמן לסעיפים שהועלו במאמר קצר זה ופשוט ליישם אותם בפעם הבאה שאתם מחליטים למכור את הרכב שלכם

העולם של השכרת רכבים
למותגי היוקרה הכי נחשבים, וגם רכבים קלאסיים נדירים. לכל דבר הפתרון משלו, וישנו עניין פעוט אחד שקשור בעניין והוא המחיר, אם הכיס שלכם מספיק עמוק, תשיגו כל מה שתרצו.

רכב יד שנייה מחברת השכרה
להכיל 7 מושבים כדי ששני הילדים היותר גדולים יוכלו לשבת בנוחות, מבחינת התקציב שלכם, אתם הולכים בכיוון של רכב יד שנייה, חשבתם על אחד המיני ואנים, חברים טובים ממליצים לכם על

איך למכור רכב משומש
במדריך זה נביא את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך של מכירת רכב יד שנייה ננסה להדריך אתכם איך להפוך תהליך של מכירת רכב יד שנייה למשהו נסבל וקצר.

המדריך לרכישת רכב מחברת השכרה
רכישת רכב יד שניה מחברת השכרה הפכה בשנים האחרונות למאוד נוחה ומשתלמת, כדי שתוכלו לעבור בקלות את התהליך אנחנו שמחים להביא בפניכם את המדריך המלא לרכישת רכב מחברת השכרה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI