דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה איך למכור רכב משומש
איך למכור רכב משומש
גל יופה 26/05/11 |  צפיות: 4177

במדריך זה נביא את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך של מכירת רכב יד שנייהננסה להדריך אתכם איך להפוך תהליך של מכירת רכב יד שנייה למשהו נסבל וקצר.

שימו מודעה בלפחות שני לוחות אינטרנטים

כל פעילות המכירות של רכבים משומשים עוברת דרך הלוחות באינטרנט, פרסמו בשני האתרים העיקריים יד שתיים וwinwin מבית ידיעות אחרונות, נצלו גם את פייסבוק. לפני שאתם מחליטים אם לשלם על מודעה או פשוט לפרסם בחינם, בדקו איזו תחרות יש לכם ועד כמה אתם לחוצים על המכירה. בסוף היום רובם של המוכרים לא משלמים על המודעות שלהם, השאלה אם אתם רוצים להיות שונים, ואם בכלל יש צורך שתהיו שונים ותרכשו מודעה בכסף מלא. יכול להיות שבאתר אחד יותר צפוף אבל לעומת זאת באתר השני פחות, יש פה גם עניין של מזל וטיימינג של המודעה.

אתם חייבים לנסח מודעה איכותית כדי שתצליחו למכור את המכונית שלכם

המודעה אותה תכתבו חייבת להיות מנוסחת ברור, קצר, קליט ובלי שגיאות כתיב. רשמו פירוט מדויק של מצב המכונית כדי לחסוך מעצמכם טלפונים שהם בזבוז זמן, אל תכתבו תיאורים מוגזמים ומיותרים, מישהו עוד יאמין להם, הקפידו מאאוד לא לכתוב עם שגיאות כתיב! הראו את נוסח המודעה לאנשים שאתם סומכים עליהם. עוד עין ועוד דיעה שרואות פרטים אליהם לא שמתם לב הן תמיד דבר טוב ועוזר.

אתם חייבים תמונות או וידאו כחלק מהמודעה

שלוש תמונות איכותיות זה מה שצריך והמצלמה הדיגיטלית שלכם או זאת שבפלאפון שלכם מספיק טובה לצורך הצילום. צלמו את הרכב שלכם מכמה זוויות כולל צילום בתוכו – עשו את זה כשאתם יושבים ומביטים קדימה מהמושב האחורי כך שיראו את לוח השעונים והמושבים הקידמיים

נצלו בצורה אופטימאלית את המידע אותו אתם יכולים לרשום במודעה.

נצלו את המקום לרשום הערות כדי לכתוב עד כמה אתם זמינים. אם ברשותכם טלפון נייד משני השתמשו בו. לא תמיד אתם זמינים וגם בני הבית האחרים יענו לטלפון עדכנו אותם לפני עם כל הפרטים. הפכו את בני הבית לסוכני מכירות שלא תפספסו רוכש פוטנציאלי. קבעו מראש זמנים בהם ניתן לראות את הרכב. קחו בחשבון שרכב יד שנייה ניתן בדרך כלל לראות רק בשעות האור, סביר להניח שהקונים ידרשו זאת.. ישנם אנשים שלא מוכנים למכור בשבתות ואף כותבים זאת במודעה. תחליטו אם גם אתם רוצים לנהוג בשיטה זו, קחו בחשבון שזה יכול להקטין את כמות הרוכשים. שכן לרוב האנשים נח להגיע לראות מכוניות בימי שישי ושבתות.

אם אין לכם כח להתעסקות עם המכירה, שיקלו ברצינות למכור את המכונית דרך מגרש טרייד אין

כנסו למגרשי טרייד אין, אם התמזל מזלכם והרכב שלכם סחיר ובמקרה מצאתם מכונית אחרת שמתאימה לכם, סביר להניח שתוכלו לעבור תהליך מהיר. נכון להיום לכל חברת השכרת רכב. או יבואן יש מגרש טרייד אין ולעיתים גם יותר מאחד. כשאתם יושבים עם איש המכירות שלהם תדאגו לקבל הצעה על רכישת המכונית שלכם אם היא סחירה סביר להניח שתוכלו לקבל עליה מחירון מלא ותוכלו לתסוך את עניין פרסום המכונית באחד הלוחות ובכלל את כל תהליך המכירה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל יופה


 


מאמרים נוספים מאת גל יופה
 
המדריך הקצר להחלפת הרכב שלכם
כאשר אתם חושבים על רכישה של רכב יד שנייה יש לכם הרבה מאוד חלופות, אחת מהם היא בלוחות של יד שנייה באינטרנט, השיטה הכי קלאסית, קובעים עם בעל הרכב, הולכים לבדיקה, מנהלים משא ומתן, לוחצים ידיים, מעבירים כסף והרכב שלכם. בנינו תהליך ארוך ודי מתיש.

אתם עומדים לפני מכירה של רכב יד שנייה ועכשיו?
קנייה ומכירה של רכב יד שנייה הוא משהו שכולכם עברתם וגם יותר מפעם אחת. השאלה היא איך לעבור אותו יחסית בקלות מבלי לסבול יותר מידי שווה להקדיש את הזמן לסעיפים שהועלו במאמר קצר זה ופשוט ליישם אותם בפעם הבאה שאתם מחליטים למכור את הרכב שלכם

העולם של השכרת רכבים
למותגי היוקרה הכי נחשבים, וגם רכבים קלאסיים נדירים. לכל דבר הפתרון משלו, וישנו עניין פעוט אחד שקשור בעניין והוא המחיר, אם הכיס שלכם מספיק עמוק, תשיגו כל מה שתרצו.

רכב יד שנייה מחברת השכרה
להכיל 7 מושבים כדי ששני הילדים היותר גדולים יוכלו לשבת בנוחות, מבחינת התקציב שלכם, אתם הולכים בכיוון של רכב יד שנייה, חשבתם על אחד המיני ואנים, חברים טובים ממליצים לכם על

איך למכור רכב משומש
במדריך זה נביא את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך של מכירת רכב יד שנייה ננסה להדריך אתכם איך להפוך תהליך של מכירת רכב יד שנייה למשהו נסבל וקצר.

המדריך לרכישת רכב מחברת השכרה
רכישת רכב יד שניה מחברת השכרה הפכה בשנים האחרונות למאוד נוחה ומשתלמת, כדי שתוכלו לעבור בקלות את התהליך אנחנו שמחים להביא בפניכם את המדריך המלא לרכישת רכב מחברת השכרה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI