דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מסיבת יום הולדת אגדית
מסיבת יום הולדת אגדית
nataly28 09/05/11 |  צפיות: 2049

מתחתנים בקרוב? אתם כבר מוכנים? כאן אפשר להבין את הדברים המשמעותיים אודות חתונות מוצלחות... אז בואו להכיר טוב יותר את התחום של האירועים: גני אירועים, הפקת ארועים וסידורי פרחים!

יש לכם כבר גן אירועים לחתונה?

הפרט הראשון בכל ארוע, הוא המיקום שבו תינשאו. זה עשוי להיות אולם ארועים, ויכול להיות ביער. רק בתום בחירת המקום בו יתקיים הארוע, ניתן יהיה לתכנן את תאריך, סוג החתונה ולבצע בחירה של הדברים הזעירים שיהפכו את ערב החתונה לחוויה מוצלחת. מוכנים להתחיל?

לפי מה להחליט על אולם חתונות? מחפשים בדחיפות גני אירועים?

הרבה מהזוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם רבות טרם בוחרים, בשל סיבות רבות. אולמות חתונה הינם שונים במדדים רבים; כמות המוזמנים המקסימאלית, רמת העיצוב במקום, אופן ההגשה וגם המיקום הגיאוגרפי בישראל. מומלץ לדעת איזה ארוע תמיד חלמתם לתכנן, זה יעזור במציאת אולם האירועים הרומנטי ביותר…

אם אתם באים לאולם חתונה על מנת לבדוק את המקום, שימו לב לדברים האלה: הגן מספיק נקי וסטרילי? האם הגודל מתאים למספר המוזמנים? כמה נותני שירות מסתובבים במקום? אנשים לא אוהבים חרקים באולם או, למשל, שירות גרוע... על מנת למנוע פאדיחות של הרגע האחרון, תשימו לב שאתם שואלים את השאלות שלכם!

פה אין מקום לטעויות!

את החתונה שלכם תעברו רק פעם אחת (או כך לפחות אנו מקווים...), בדיוק מהסיבה הזאת אין כאן טעויות נסלחות. אז כיצד מתכננים את זה בלי בעיה? הדרך הטובה ביותר היא לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים! לדוגמא, אם דימיינתם מיקום חתונה עם מפל מים, אז אתם זכאים לקבל זאת…

מה השלב הבא?

אם כבר יש לכם אולם אירועים - אפשר להתייחס אל הדברים האחרים. למשל, סוג של סידור פרחים מקצועי... אם איכשהו עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז זה בעצם אמנות לכל דבר. עם מומחים אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעיצובים ונוי, ניתן ממש בקלות לגרום לכך שהארוע שלכם יהיה הכי מרהיב וייחודי. באמצעות שימוש בזרי פרחים, רק דוגמא קטנה, אפשר לשדרג את את מקום החתונה. המוזמנים שיגיעו לחתונה ירגישו מההתחלה שמדובר על איזשהו ארוע לא מהעולם הזה והם יהנו כפי שכנראה עוד לא יצא להם אי פעם... אולי זה יהיה האירוע שלכם!

לאחר שסימתם לדאוג לעיצוב, ניתן לטפל בדברים חשובים…

לרובנו נקרתה ההזדמנות פעם לבוא לאירוע. אירועים מהסוג הזה נראים לרוב דומים - נקניקיות על מקל, יין לבן ומוזיקה חרדית. אם ברצונכם לתכנן חגיגה מסוג שונה, קיים צורך בקצת תכנון מוקדם ואפילו יצירתיות. באופן זה, ימשיכו להזכיר את טקס החתונה שלכם במשך חודשים... מתים להשיג אולמות אירועים?

קודם כל - בוחרים את המזון!

עבור רובנו הפרט המעניין היחיד הוא האוכל בארוע. ההחלטה על שירות הקיטרינג תשפיע משמעותית על שביעות הרצון מהמסיבה הזאת, לכן מאוד רצוי שלא להקל ראש בהחלטה הזו. מומלץ להשתדל לבחור אוכל משובח ומבחר מנות בגודל אנושי. אין אדם שבאמת מעוניין לצרוך אוכל מטוגן בטעם רע או דווקא כזה שבא בצלחות קטנטנות. משתלם מאוד לבזבז מעט כסף בשביל להיות בטוחים שהאוכל הוא ממש טוב וכמובן משביע!

מה זה אירועים עסקיים? מוסיקה עוד לא בחרתם?

אחרי שפיטמתם את כל האורחים, רצוי לבדרם, וקיימות הרבה דרכים לעשות זאת. קודם כל, אי אפשר להעלות נושא כמו חגיגה ראויה בלי להזכיר דיג'יי. שהרי למה לא להביא איזשהו דיג'י מקצועי? באמצעותו אתם יכולים להרקיד את כל האורחים במשך כל האירוע... כל שנשאר לכם זה להיסגר מראש על ז'אנר מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת שאר העבודה יעשו בשבילכם.

עם כל המידע שנמצא פה, תכנון והרמת אירוע מוצלחאף פעם לא היה קל יותר... לטיפים ועוד אינפורמציה - גלשו לאתר http://landing.brenerhill.co.il/. שיהיה במזל טוב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI