דף הבית אימון אישי אימון אישי מסלולי אימון אישי בישראל
מסלולי אימון אישי בישראל
ד"ר כרמי אומרו 29/06/11 |  צפיות: 2566

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות ענף האימון האישי על כל מסלוליו. אימון אישי ככלל, מטרתו להציב לאדם יעדים, לתכנן את הדרך ולפעול עד לביצוע היעדים שנקבעו בשלמותם. כיום, ישנם מגוון מסלולי אימון אישי המותאמים באופן ספציפי למטרות שונות בחיי האדם. במאמרזה נציג בפניכם מספר מסלולי אימון (קואצ'ינג) שונים.

אימון אישי לחיים

אימון אישי לחיים הינו מסלול אימון סטנדרטי במהלכו נפגש המאמן האישי עם המתאמן, יחד הם מגדירים את מטרתו של המתאמן, בונים תוכנית פעולה שתכלול מטרות קטנות שיקדמו אל עבר הגשמת המטרה הראשית- השאיפה של המתאמן. במסגרת קורס אימון אישי, המתאמן ירכוש כלים אימוניים שיסייעו לו להתגבר על מכשולים שונים הנקרים בדרכו ובאמצעותם להתקדם אל עבר הגשמת מטרותיו. במהלך אימון אישי לחיים מאמן אישי יאבחן את אופיו של המתאמן וימצא את הגורמים המעכבים אותו מלהגשים את מטרותיו. בנוסף, מאמן אישי לחיים יסייע למתאמן להכיר בכוחותיו הפנימיים ובפוטנציאל שבו ולשנות את דפוסי ההתנהגות המעכבים שלו לדפוסי התנהגות חיוביים, כאלה שבעזרתם יוכל להתקדם אל עבר מטרותיו ולהגשימן. אימון אישי לחיים יכלול מספר מפגשים ממוקדים, ויסתיים רק כאשר המתאמן ירכוש את הכלים המתאימים להגשמת מטרותיו בחיים.

אימון אישי לקריירה

אימון אישי לקריירה מושתת על עקרונות אימון אישי בסיסי ומתמקד בהגשמת מטרות ויעדים בעולם הקריירה והעסקים. אימון אישי לקריירה, יסייע למתאמן להגדיר לעצמו יעדים בעולם העסקי ולפעול נמרצות למען השגתם וזאת תוך למידת טכניקות שיסייעו לו להשתלב בעולם הקריירה והעסקים ולהתמקצע בו. אימון אישי לקריירה יכלול בין היתר גם נושאים כמו הגדרת הגבולות שבין הקריירה למשפחה או לזוגיות, ויאפשר למתאמן למצוא את האיזון הנכון והבריא שיביא גם למיצוי עצמי של המתאמן בחיי הקריירה שלו, וגם יסייע לו להתמודד עם חייו האישיים ולא להזניח אותם. אימון אישי לקריירה כמו אימון אישי לחיים, יתרחש גם הוא בסשן של מספר מפגשים אינדיבידואלים בהתאם לצורכי המתאמן והמאמן האישי ויסתיימו רק כאשר המתאמן ירכוש את הכלים החשובים ויגשים את מטרותיו בעולם הקריירה.

אימון אישי לזוגיות

אימון אישי לזוגיות, גם הוא כמו שאר סוגי אימון אישי יתבסס על יסודותיו של האימון האישי, לפיהם המאמן האישי מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות ספציפיות ומוחשיות אליהן הוא חפץ להגיע, יבנה יחד איתו את תוכנית הפעולה, יעודד אותו ויסייע לו להתגבר על מכשולי הדרך ויסתיים רק כאשר המתאמן יגשים את מטרותיו. אימון אישי לזוגיות, יתמקד בנושאי הזוגיות ומערכות היחסים ויגדיר תחילה את מושג הזוגיות והיחסים ואת הדרך על פיה המתאמן רואה את מערכות היחסים הזוגיות. לאחר מכן, אימון אישי לזוגיות ימשיך באופן בו המתאמן יגדיר לעצמו את המודל של בן/בת הזוג אליה הוא מייחל, יסמן את הדרכים להשגת מודל זה, ויפעל בדרך להגשמת המטרה. אימון אישי לזוגיות, גם הוא בדומה לשאר סוגי אימון אישי יערך במסלול של מספר מפגשים ממוקדים שיכילו את התוכנית הבסיסית של אימון אישי – הגדרת מטרות, הצבת יעדים בדרך להגשמת המטרה ופעילות מתמשכת להשגת המטרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר כרמי אומרו

מכון פתרונות מאגד פתרונות טיפול זוגי, ייעוץ זוגי וגישור ובנוסף הינו אחדהגופים המקצועיים בישראל שמספק הכשרה איכותית בתחומי לימודי ייעוץ זוגי,  קורס גישור וקורס אימון אישי



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר כרמי אומרו
 
זוגיות והפחד מלהיקשר
03/06/20 | נישואין
בתהליך טיפול זוגי, לעיתים נתקל אצל אחד מבני הזוג בפחד מלהיקשר. תהליך ייעוץ זוגי מזהה את הפחד הזה כמקום בו האדם משייך את המחויבות והקשר הזוגי למצב המאיים על הפרטיות והחופש האישי.

זוגיות והפחד מלהיקשר
03/06/20 | נישואין
בתהליך טיפול זוגי, לעיתים נתקל אצל אחד מבני הזוג בפחד מלהיקשר. תהליך ייעוץ זוגי מזהה את הפחד הזה כמקום בו האדם משייך את המחויבות והקשר הזוגי למצב המאיים על הפרטיות והחופש האישי.

אני מעוניין להתחיל עם נשים אחרות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

המסת הקרח במהלך הייעוץ הזוגי
כיצד מתנהג זוג כשהוא מגיע ליועץ זוגי - מאמר מנקודה קצת אחרת

אימון אישי לכל מטרה
בעולם שלנו, בו פרושות בפנינו כל כך הרבה אפשרויות, לא פעם יוצא שאנחנו מתבלבלים\לא מוצאים את ייעודנו או פשוט נתקעים\נקלעים למשברים שונים. בין אם מדובר במקרים בהם אדם לא יודע לאיזו מסגרת תעסוקתית להיכנס, מצבים לפיהם מתקשים לבחור במסלול לימודים כלשהו ובין אם לא מצליחים לבחור בשיטת ההתנהלות הכלכלית הנכונה. מה עושים? זה פשוט – פונים לקבלת אימון אישי, שהיום מסייע לכל מטרה ומטרה.

תרגילי דמיון מודרך
אחד הענפים הטיפוליים שזוכים להכרה בימנו הוא לא אחר מאשר – דמיון מודרך. טיפול באמצעות דמיון מודרך, נחשב לשיטה נהדרת, פשוטה, ובעלת תוצאות חיוביות מאוד, מה שהופך את הפופולאריות הרבה שנצברת סביב ענף זה להגיונית ומובנת מאליה.

גישור כחלופה משפטית לפתרון סכסוכים
גישור לא מהווה חלופה אפקטיבית, והמקרה מועבר לניהולה של מערכת המשפט ולפסיקתה הסופית. במאמר שלפניכם, נבאר את מטרותיו של הגישור, יתרונותיו ותחומיו.

לימודי דמיון מודרך בדרך אל האושר
13/03/12 | NLP
במאמר קצר זה, נבאר את המושג דמיון מודרך ואף נפרוש בפניכם את התכנים הנלמדים בקורס.

יעילות טיפול זוגי
במאמר זה שלפניכם, נרחיב מעט ונסביר מתי טיפול זוגי מסייע לבני זוג לשקם את הקשר הזוגי שלהם, ואף באילו מקרים טיפול זוגי ייחשב כפחות יעיל.

ייעוץ זוגי ומשפחתי
ידוע לכל, כי כל מערכת יחסים חווה עליות וירידות, פנייה אל ייעוץ זוגי תסייע לבני הזוג ובכלל, למשפחה להתגבר על משבריהם ולשקם את הקשר הזוגי שלהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI