דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ הסעות - באוטובוס או במיניבוס?
הסעות - באוטובוס או במיניבוס?
רועי אהרון 16/01/12 |  צפיות: 2839

איזה כיף לצאת לטיול,כל ההכנות למסלול כבר נעשו,קבענו עם מדריך טיולים בשטח,הכנו כריכים ושתיה,הכנו מפות וציוד לישון את הלילה באיזור כל מה שנשאר כרגע זה להחליט איך ניסע האם ניסע באוטובוס או במיניבוס מפנק?

הנסיעה באוטובוס לכאורה פחות מפנקת אבל זה תלוי איזה רכב בחרת לנסוע. כיום יש אוטובוסים מרווחים בעלי מפרט טכניעשיר הכוללים ספות ישיבה מרווחות עשויות עור,בעלי מושבים מתכווננים,כיסא הנוסע עולה ויורד לפי הצורך,משענת הגב במושב דומה לחגב שעזב וכל מה שרשמתי עכשיו זה שקר וכזב,אוטובוס טיולים מפנק שכזה יכול להגיע עם מערכת מולטימדיה הכוללת רמקולים בהם אפשר לשמוע מוסיקה באיכות גבוהה כאילו יהורם גאון נמצא במושב לידך ושר לך כל הנסיעה,ישנם כיסאות בעלי טלוויזיה אישית כך שבמהלך הנסיעה אתה צופה בסרטים לפי בחירתך כאילו את בטיסה אבל נשאר על הכביש.אוטוסים רבים מאובזרים המערכות ויסות אויר היוצרות איוורור וטמפרטורה נוחה במהלך הנסיעה בנוסף חלונות הרכבים עבים ומבודדים את הרעש הנגרם כתוצאה מנהיגה במהירות גבוהה ומהרוח.בנוסף האוטובוסים כיום בנויים לנסיעות ארוכות כלומר הם מגיעים שירותים נוחים ומרווחים ואפילו מרווחי גדולים בין שורות המושבים מאפשרות ללכת בנוחות למי שמרגיש שהוא זקוק לשיחרור עצמותיו.כל מה שנשאר לאחר שפונים לחברת השכרה של אוטובוסים היא לוודא שאנו מקבלים נהג אחראי שידע ומתמצא במסלול הנסיעה,אדם חברמן שיהיה פתוח להצעות ספונטניות כגון לעצור בצד לצרוך תצפיות מיוחדות ויכיר פינות חן המתאימות לארוחות צהריים בכל מיני פארקים.

האם עכשיו אנו באמת נרצה להזמין מיניבוס? אולי כן המיניבוס אמנם קטן יותר והישיבה בו פחות מרווחת אבל רוב הסיכויים שכמעט לכל נוסע יהיה כסא משלו.כמות הנוסעים במיניבוס היא קטנה מאד יחסית ונספרת עד כ 10 אנשים,כמו כן במיניבוס אין מקום רב למטען אלא אם כן נוסף גגון לרכב ואז אפשר לקשור את המטען עליו.אבל לגודל הקטן של המיניבוס יש יתרון בכך שהוא יכול להגיע למקומות שבהם האוטובוס נכשל כלומר לעיתים אנו נוסעים באיזורים בהם המעבר צר,אנו צריכים רכב בעל נפח קטן אשר יוכל לחצות בין ההרים,הדבר טוב במיוחד אם במסלול שלנו אנו צריכים לבלות זמן בעיר, כך לא נבזבז זמן על חניה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רועי אהרון


 


מאמרים נוספים מאת רועי אהרון
 
בשביל למכור מוצרים צריך מוצרי קידום מכירות
15/03/12 | צרכנות
כל מוצר חדש שרוצה להימכר בשוק החופשי צריך קידום מכירות,ישנם מוצרים לקידום מכירות המעוצבים בצורה מיוחדת על מנת למשוך תשומת לב ולעזור במכירה של מוצר.

מיסחר בזהב לאורך השנים
קנייה או מכירה של זהב היא עסיקה רצינית,מדובר בסכומי כסף גדולים,חשוב לקבל קצת רקע בנושא מיסחר בזהב לאורך השנים.

עורך דין תעבורה, רישיון נהיגה בגיל צעיר ומה שביניהם
22/01/12 | תעבורה
מהו הגיל אשר בו אפשר להתחיל לנהוג במכונית? האם האחריות המקרה תאונה היא על הנהג? מתי אנו נזדקק לעורך דין תעבורה? כל זאת ועוד בידיעה הבאה.

טיפים ופתרונות להימנע מסתימות במערכת הביוב.
אנו מופתעים כל פעם מחדש כאשר יש סתימה בדירה,על מנת להימנע מהצפה של מים יש לדאוג לשמר את מערכת הביוב ובמיקרה הצורך לבצע שאיבות.

הסעות - באוטובוס או במיניבוס?
כמה פעמים התרגשתם מהנסיעה לטיול? איזה אוטובוס נקבל? איך תיראה הדרך? כאן תקבלו פרטים ותפריט על נסיעה באוטובוס או במיניבוס

אחזקת דודים - חיסכון לטווח ארוך
11/01/12 | שיפוצים
ננסה להסביר את אופן האחזקה של דוד שמש ומדוע זה כל כך חשוב אם רוצים לחסוך את החלפתו כל מספר שנים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI