דף הבית חוק ומשפט תעבורה עורך דין תעבורה, רישיון נהיגה בגיל צעיר ומה שביניהם
עורך דין תעבורה, רישיון נהיגה בגיל צעיר ומה שביניהם
רועי אהרון 22/01/12 |  צפיות: 3652

במדינת ישראל רישיון נהיגה ניתן לקבל החל מגילותשעה חודשים16, יש מי שטוען כי גיל 16 ותשעה חודשים הינו גיל מוקדם ולבטח צעיר מידי לנהיגה ברכב, שכן בגיל זה שיקול הדעת של הנער לוקה בחסר ולראייה ניתן לראות כי הצבעה עבור הבחירות בכנסת ניתן לבצע החל מגיל 18, מתוך הנחה כי רק בגיל 18 לאדם יש כושר שיפוט וקבלת החלטות בזכות עצמו.

לקבלת רישיון נהיגה בגיל צעיר יתרונות רבים, יש מי שיטען כי הנהג הצעיר מגלה עצמאות ויכול לנסוע לכל מקום בכל עת וזמן ללא כל צורך בהטרחה של אחד ההורים או גורם מבוגר אחד, עצמאות זו מסייעת לבניית הביטחון והדימוי עצמי של הנער. אך לצד כל אותם יתרונות, ישנו חיסרון בולט ומשמעותי, נהיגה של נהג צעיר ברכב חושפת אותו במידה רבה לביצוע תאונות דרכים, החוק איננו מקל ראש בנהג צעיר שעובר עבירת תנועה או מבצע תאונת דרכים והענישה חמורה מאוד.

נהג צעיר שקיבל לידיו רישיון נהיגה ומבצע עבירת תנועה או לא עלינו תאונת דרכים עם נפגעים, מסתכן באיבוד רישיון הנהיגה שלו לשנים ארוכות אם לא לצמיתות, במקרים שכאלו האדם היחידי שיכול לסייע לנהג הצעיר הינו עורך דין תעבורה, עורך דין שבקיא בחוקי התעבורה ויכול לגרום לנער או לנערה להיות חפים מפשע ובכך להשיב לידיהם את רישיון הנהיגה והזכות לעצמאות על הכביש.

באיזה מקרים יכול לסייע לך עורך דין תעבורה? המקרים בהם עורך דין תעבורה יכול לסייע לנהג הצעיר הינם רבים, מתוקף סמכותו מטפל עורך דין תעבורה בנושאים הבאים. תאונות פגע וברח- במידה והנהג הצעיר ביצע תאונת דרכים עם נפגעים, תאונה בה נגרם נזק פיזי או נוצרה סכנה לבני אדם, עורך דין תעבורה שהוא גם עורך דין פלילי יכול מאוד לסייע. נהיגה בשכרות- כאשר נהג צעיר נוהג בשכרות ונתפס על ידי המשטרה, רישיונו נשלל לתקופה ארוכה או לצמיתות, עורך דין תעבורה יכול לסייע בהיחלצות ממקרים אלו, עורך דין תעבורה איכותי יכול לגרום לבית המשפט לשפוט שלא בחומרה את הנהג. ולהוכיח כי היו נסיבות מקלות למקרה. נהיגה במהירות מופרזת-אם נהג צעיר נתפס כאשר הוא נוהג במהירות מופרזת מזו המותרת על הכביש, עורך דין תעבורה יכול לסייע לו להילחץ מקבלת עונש חמור במיוחד. לפני שאתם פונים לעורך דין המתמחה בתחום התעבורה, מומלץ מאוד לוודא כי הוא גם עורך דין פלילי שכן עדיף להיות ערוכים ומוכנים לכל צרה שלא תבוא, אף פעם אין לדעת אילו טיעונים יעלו במהלך התביעה ועורך דין פלילי ידע היטב כיצד להתמודד עם טיעונים אלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רועי אהרון


 


מאמרים נוספים מאת רועי אהרון
 
בשביל למכור מוצרים צריך מוצרי קידום מכירות
15/03/12 | צרכנות
כל מוצר חדש שרוצה להימכר בשוק החופשי צריך קידום מכירות,ישנם מוצרים לקידום מכירות המעוצבים בצורה מיוחדת על מנת למשוך תשומת לב ולעזור במכירה של מוצר.

מיסחר בזהב לאורך השנים
קנייה או מכירה של זהב היא עסיקה רצינית,מדובר בסכומי כסף גדולים,חשוב לקבל קצת רקע בנושא מיסחר בזהב לאורך השנים.

עורך דין תעבורה, רישיון נהיגה בגיל צעיר ומה שביניהם
22/01/12 | תעבורה
מהו הגיל אשר בו אפשר להתחיל לנהוג במכונית? האם האחריות המקרה תאונה היא על הנהג? מתי אנו נזדקק לעורך דין תעבורה? כל זאת ועוד בידיעה הבאה.

טיפים ופתרונות להימנע מסתימות במערכת הביוב.
אנו מופתעים כל פעם מחדש כאשר יש סתימה בדירה,על מנת להימנע מהצפה של מים יש לדאוג לשמר את מערכת הביוב ובמיקרה הצורך לבצע שאיבות.

הסעות - באוטובוס או במיניבוס?
כמה פעמים התרגשתם מהנסיעה לטיול? איזה אוטובוס נקבל? איך תיראה הדרך? כאן תקבלו פרטים ותפריט על נסיעה באוטובוס או במיניבוס

אחזקת דודים - חיסכון לטווח ארוך
11/01/12 | שיפוצים
ננסה להסביר את אופן האחזקה של דוד שמש ומדוע זה כל כך חשוב אם רוצים לחסוך את החלפתו כל מספר שנים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI