דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר טיפים ופתרונות להימנע מסתימות במערכת הביוב.
טיפים ופתרונות להימנע מסתימות במערכת הביוב.
רועי אהרון 22/01/12 |  צפיות: 2938

כמה פעמים אמרנו לעצמנו שאנו מחליטים לשמור על מערכת האינסטלציה בבית?,זה התחיל מהסתימה הראשונה שהחתה לנו בדירה השכורה,ידענו שהצנרת ישנה,חלודה נראתה על דפנות הברזים ופרק זמן של 20 שנה נתן את אותותיו למצב הקורוזיה המתגברת.החלטנו שאנו לא זורקים לשירותים יותר ממה שמותר לנו כלומר ברשימת הדברים הנזרקים לאסלה היו בין היתר: ניירות טואלט,מי שטיפת רצפות (ספונג'ה),נוזלים שונים לניקוי וזהו,השתדלנו להימנע מהורדת שיערות במקלחת (הבנו לאחר שיחה עם משה האינסטלאטור כי השיער היורד במקלחת מהווה כגורם מכריע בהיווצרות של סתימה),השתדלנו לאסוף את מקלות האוזניים ולזרוק לפח ותלינו שלט גדול שאומר או מבקש שלא להשליך מוצרי היגיינה נשיים לשירותים.

מה לא עשינו זה המשיך בניקוי חוזר של האסלה ומערכות הניקוז הביתיות,הבנו שאם אנו רוצים לשמור על צנרת פתוחה עדיף לנו להשתמש אחת לשבוע בנוזל לפתיחת סתימות שהוא בעצם חומצה שמאכלת את כל השומנים ושאריות המזון אשר נדבקו לדפנות הצינורות והאטו את קצב זרימת המים,יצרו עומס על הצנרת (שגם ככה אמרנו שהיא ישנה ומועדת לפיצוץ כל רגע) וגרמו לבסוף לסתימה ולהוצאה של מאתיים שקל לשרברב.

שורשים בביוב

אחרי שנקטנו בכל אמצעי ההגנה היודעים לנו מעולם השרברבות עדיין חזרה לה הסתימה ושבה והציפה את מה שכל כך רצינו לשכוח,כנראה שהבעיה נעוצה בגורם חיצוני,יצאנו לבדוק את הצנרת בחוץ וגילינו כי שורשים של עצים צומחים הישר לתוך בור השופכין החיצוני,ניזונים משפע המים הזורמים עם כל שטיפה,שורשי הצמחים עקשנים וחוסמים את מעבר המים לביוב.

איך נטפל בסתימה?

אנו נעשה מה שנקרא טיפול שורש,נטפל בשורש הבעיה,העץ אשר היכה שורשים אצלנו בחצר וחילחל למטה עד לבור השופכין,אנו נעקור את הענפים איך נעשה זאת? אם אפשר עם היידים מה טוב ואם לאו ניקרא למשה האינסטלאטור שיחפור באדמה הלחה עד לעומק.אבל כאן לא תמה משימתנו כי אויב חדש נגלה לנו,ממתין בדפנות הצינור,נבנה עם הזמן שיכבה ועוד שיכבה,משאריות המזון הרבות שהשלכנו בכיור נאגרה לה שיכבת שומנים אשר חוסמת את מעבר מה עושים? מזמינים ביובית – משאית בעלת מכונות ניקוי צנרות בלחץ מים אדיר של אלף אטמוספירות מתחבר לביוב ושוטף את הצינורות מבפנים,מעיף את כל החלקים החוסמים והגורמים לסתימות אח"כ עובדת משאבת הביוב הפוך ושואבת את כל שאריות המזון פנימה אל תוך מיכל הניקוז,השאיבה נעשית גם כן בלחץ ולא משאירה לסתימה שום סיכוי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רועי אהרון


 


מאמרים נוספים מאת רועי אהרון
 
בשביל למכור מוצרים צריך מוצרי קידום מכירות
15/03/12 | צרכנות
כל מוצר חדש שרוצה להימכר בשוק החופשי צריך קידום מכירות,ישנם מוצרים לקידום מכירות המעוצבים בצורה מיוחדת על מנת למשוך תשומת לב ולעזור במכירה של מוצר.

מיסחר בזהב לאורך השנים
קנייה או מכירה של זהב היא עסיקה רצינית,מדובר בסכומי כסף גדולים,חשוב לקבל קצת רקע בנושא מיסחר בזהב לאורך השנים.

עורך דין תעבורה, רישיון נהיגה בגיל צעיר ומה שביניהם
22/01/12 | תעבורה
מהו הגיל אשר בו אפשר להתחיל לנהוג במכונית? האם האחריות המקרה תאונה היא על הנהג? מתי אנו נזדקק לעורך דין תעבורה? כל זאת ועוד בידיעה הבאה.

טיפים ופתרונות להימנע מסתימות במערכת הביוב.
אנו מופתעים כל פעם מחדש כאשר יש סתימה בדירה,על מנת להימנע מהצפה של מים יש לדאוג לשמר את מערכת הביוב ובמיקרה הצורך לבצע שאיבות.

הסעות - באוטובוס או במיניבוס?
כמה פעמים התרגשתם מהנסיעה לטיול? איזה אוטובוס נקבל? איך תיראה הדרך? כאן תקבלו פרטים ותפריט על נסיעה באוטובוס או במיניבוס

אחזקת דודים - חיסכון לטווח ארוך
11/01/12 | שיפוצים
ננסה להסביר את אופן האחזקה של דוד שמש ומדוע זה כל כך חשוב אם רוצים לחסוך את החלפתו כל מספר שנים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI