דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר מלונות בפריז לחופשת פסח מושלמת
מלונות בפריז לחופשת פסח מושלמת
רפי לוין 05/03/12 |  צפיות: 3308

מלונות בפריז לחופשת פסח מושלמת

חופשת פסח ממשמשת ובאה, וכולנו שוקעים בתכניות כיצד לחגוג את אחד החופשים הארוכים בשנה. עבור ישראלים רבים אין דרך טובה יותר מאשר לצאת לחופשה טובה בחו"ל, באחד ממגוון אתרי התיירות השונים. פריז, עיר האורות, מהווה מוקד משיכה מרכזי עבור הרבה ישראלים, אשר מעוניינים בחופשה תרבותית ומעניינת, הכוללת הרבה היסטוריה, תרבות אירופית משובחת ואוכל שאין כדוגמתו.

תכנון חופשת פסח בפריז מתחיל על פי רוב בהזמנת כרטיסי טיסה לפריז, כמו גם מציאת מלונות בפריז אשר יתאימו לצרכינו. אלו הן גם שתי ההוצאות המרכזיות של הטיול, ואם נבצע אותן בחכמה, נוכל לארגן לעצמנו טיול פסח משובח בפריז במחירים סבירים לחלוטין.

מלונות בפריז לזוגות או לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים עבור תיירים ישראלים

בתור אחת מערי התיירות הפופולאריות ביותר בעולם כולו, ניתן למצוא אינספור מלונות בפריז, מכל הסוגים ובכל טווחי המחירים. עבור ישראלים המתכננים את חופשת הפסח שלהם, חשוב למצוא מלונות בפריז אשר יהיו ממוקמים באזור אטרקטיבי ובקרוב לאתרי התיירות השונים, וגם שישאירו אותם עם מספיק כסף בתקציב הטיול שלהם על מנת ליהנות מכל מה שיש לפריז להציע. על מנת למצוא זאת יש לחפש במקומות הנכונים – באתרים מסוימים ניתן למצוא כיום דילים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד עבור תיירים ישראלים במגוון מלונות פריז. דוגמה לאתר שכזה הוא האתר – parishotel.co.il המקושר למספר מלונות בפריז הממוקמים במיקומים אטרקטיביים ומציעים מחירים טובים במיוחד עבור תיירים ישראלים.

דיסנילנד פריז לכל המשפחה – פסח שהילדים לא ישכחו

כמובן שעבור משפחות עם ילדים, נסיעה לפריז לא תהיה שלמה ומושלמת ללא ביקור ביורודיסני פריז (הידוע כיום יותר כ – "דיסנילנד פריז"..). דיסנילנד פריז שוכן מחוץ לעיר האורות, והינו נגיש בחבורה ציבורית ממרכז העיר. כך, אתם יכולים לשלב חופשה בעיר בעלת היסטוריה ותרבות מהמפוארות ביותר בעולם, וגם לספק לילדים עוד חוויה בלתי נשכחת שכל ילד בעולם חולם עליה.

עבור כל מי שמתכנן כבר עכשיו את חופשת הפסח שלו ושל משפחתו, פריז נראית כמו יעד חלומי להגיע אליו. חופשה מושלמת ובלתי נשכחת לכל המשפחה כולה, שניתן לתכנן כיום גם תחת תקציב מוגבל יחסית...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רפי לוין


 


מאמרים נוספים מאת רפי לוין
 
אתרים ליועצי מס ורואי חשבון
רואי חשבון ויועצי מס מאוגדים באופן היסטורי וחוקי באמצעות גילדות, העסקים הותיקים של משרדי ראיית חשבון או יועצי מס בנויים על שנים של ניסיון והיכרות עם לקוחות והמלצות מפה לאוזן אשר הובילו לגידול אורגני איטי. כיום רואי חשבון או יועצי מס יכולים לעשות שימוש ברשת האינטרנט כדי לבסס משרד חדש מבלי להדרש לקשרים או ייחוס משפחתי.

סלולרי כשר
סלולרי כשר הנו מכשיר טלפון סלולרי אשר מותאם לקהילה החרדית, הדתית ושומרת המצוות אשר מעוניינות להחמיר בנושא של החזקת מחשב ללא פיקוח. מדובר בסלולרי אשר נועד לשמש לשיחות ולא כמחשב מוקטן.

מה עושה רואה חשבון
05/09/12 | מיסים
מהו תפקידו של רואה חשבון ? כמה עולה רואה חשבון ? האם אתם צריכים רואה חשבון שיסייע לכם בפתיחת העסק, ניהול העסק השוטף וההתנהלות מול רשויות המס ? להלן מאמר המסכם בקצרה את השאלות הללו.

איך בוחרים רואה חשבון
איך בוחרים רואה חשבון לעסק ? זה תלוי במאפיניים רבים, בין היתר, מה בעצם אתם עושים, מה העסק שלכם ? איך אתם מאוגדים, האם אתם עצמאי או חברה ? ועוד.

דוח שנתי
02/07/12 | מיסים
כל תושב ישראל מחויב בהגשת דוח שנתי למס הכנסה, אמנם ניתנו בחוק פטורים לחלקים ניכרים באוכלוסיה מהגשת דוח שנתי, לדוגמה עובדים שכירים אינם מחויבים בהגשת הדוח, וכן נישומים נוספים כפי שהוגדרו בפקודה. במאמר זה אסקור את המשמעות של הגשת דוח שנתי ומבנה הדוח.

עוסק מורשה
עוסק מורשה הנה שיטת התאגדות לעניין מע"מ בישראל, מי שפועל כעצמאי יכול לעשות זאת באמצעות עוסק מורשה או עוסק פטור במידה והעסק שלו קטן מאוד, כאשר חברה מתאגד כעוסק מורשה.

פתיחת עוסק פטור
08/03/12 | מיסים
פתיחת עוסק פטור נועה לסייע למי שמעוניין להתחיל להפעיל עסק אך העסק שלו עדיין בתחילת הדרך. לדוגמה, מורים פרטיים מתחילים, או סוחרים קטנים עשויים להתחיל לעבוד בתור עוסקים פטורים. פתיחת עוסק פטור כוללת יתרונות לעסק הקטן. נמנה כעת את השלבים בפתיחת עוסק פטור.

מלונות בפריז לחופשת פסח מושלמת
תכנון חופשת פסח בפריז מתחיל על פי רוב בהזמנת כרטיסי טיסה לפריז, כמו גם מציאת מלונות בפריז אשר יתאימו לצרכינו. אלו הן גם שתי ההוצאות המרכזיות של הטיול, ואם נבצע אותן בחכמה, נוכל לארגן לעצמנו טיול פסח משובח בפריז במחירים סבירים לחלוטין.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI