דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים סלולרי כשר
סלולרי כשר
רפי לוין 03/10/12 |  צפיות: 3975

סלולרי כשר הנו מכשיר טלפון סלולרי אשר מותאם לקהילה החרדית, הדתית ושומרת המצוות אשר מעוניינות להחמיר בנושא של החזקת מחשב ללא פיקוח. מדובר בסלולרי אשר נועד לשמש לשיחות ולא כמחשב מוקטן.

תכונות הסלולרי הכשר כוללות בדרך כלל אפשרויות קיום שיחה אמנם לשם כך עושים שימוש בטלפון איכותי, בדרך כלל של חברה מוכרת על מנת שאיכות הקול לא תהיה פגומה, הטלפון בדרך כלל לא מאפשר תכונות של גלישה ברשת הסלולרית, קבלת הודעות טקסט או משלוח הודעות טקסט, גלישה ברשת האינטרנט ושימוש בדואר האלקטרוני.

סלולרי כשר בא מתוך דרישה של מנהיגי הקהילות הללו אשר הבינו שהטלפון הסלולרי הרגיל הפך למחשב בעל כוח אדיר אשר למעשה מאפשר גישה מלאה לרשת האינטרנט, לקבלת מידע באמצעות SMS ועוד. למעשה כיום אין פיקוח על מי שמשתמשים בטלפון הסלולרי הכשר והמשמעות היא שכל אחד יכול לשלוח להם מסרים, גם במידה ומדובר במסרים אשר נוגדים באופן משמעותי את האמונות של הקהילות הללו.

מאבקים להשגת אישורים לסלולרי כשר

בעבר חברות הסלולר הגדולות לא הסכימו ללכת עם הקהילות החרדיות ולא אפשרו את השימוש בסלולרי הכשר, הן סברו כי יהיה מדובר בהפסד של רווחים וכי השימוש בסלולרי הכשר לא ישתלם להן. במהלך הזמן החברות הבינו כי אין להן ברירה ובסופו של יום כולן מוכרות את האפשרות לתוכניות כשרות, מדובר בתוכניות אשר לא מאפשרות קיום של שיחות במועדי שבת וחג אלא במחירים גבוהים מאוד, בתמורה השיחות במועדי חול זולות מאוד והמחירים להם זוכים חברי הקהילה החרדית והדתית נמוכים יותר מהממוצע.

סלולרי כשר הנו טלפון סלולרי אשר מצורף אליו אישור של וועדת רבנים, ולכן יודעים המשתמשים בטלפון כי הם יכולים לעשות בו שימוש. בבתי ספר רבים, ישיבות ומוסדות נוספים קיימת היום דרישה לשימוש בסלולרי כשר, על מנת שהילדים לא יוכלו לעשות שימושים לא כשרים בטלפון שלהם בבית הספר או במקומות אחרים. למעשה ישנם הורים חילונים אשר רוכשים לילדיהם סלולרי כשר על מנת שאלו יוכלו ליצור עמם קשר אמנם לא יוכלו לעשות שימוש באינטרנט ללא פיקוח.

חדירה מלאה של הסלולרי הכשר לשוק

כיום רוב חברי הקהילות החרדיות והדתיות עושים שימוש בסלולרי הכשר וחדירתו היא מלאה. ישנם גופים שדורשים מחברי הקהילה שלהם לעשות שימוש בסלולרי הכשר אלא אם מדובר לדוגמה באנשי עסקים, אלו יכולים לקבל היתרים מיוחדים לשאת טלפונים אשר מאפשרים קבלה של מיילים אמנם גם פלאפונים אלו עוברים בדיקה כי מדובר בפלאפונים שיכולים להיות כשרים.

הדרך החסכונית ביותר לשימוש בסלולרי הכשר הנה באמצעות רכישה של כרטיס פרה פייד, באופן זה ניתן לקבל מספר כשר, וכן לשלם מראש על החשבון ולעשות שימוש מבוקר בטלפון מבלי להגרר להוצאות לא מתוכננות.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רפי לוין


 


מאמרים נוספים מאת רפי לוין
 
אתרים ליועצי מס ורואי חשבון
רואי חשבון ויועצי מס מאוגדים באופן היסטורי וחוקי באמצעות גילדות, העסקים הותיקים של משרדי ראיית חשבון או יועצי מס בנויים על שנים של ניסיון והיכרות עם לקוחות והמלצות מפה לאוזן אשר הובילו לגידול אורגני איטי. כיום רואי חשבון או יועצי מס יכולים לעשות שימוש ברשת האינטרנט כדי לבסס משרד חדש מבלי להדרש לקשרים או ייחוס משפחתי.

סלולרי כשר
סלולרי כשר הנו מכשיר טלפון סלולרי אשר מותאם לקהילה החרדית, הדתית ושומרת המצוות אשר מעוניינות להחמיר בנושא של החזקת מחשב ללא פיקוח. מדובר בסלולרי אשר נועד לשמש לשיחות ולא כמחשב מוקטן.

מה עושה רואה חשבון
05/09/12 | מיסים
מהו תפקידו של רואה חשבון ? כמה עולה רואה חשבון ? האם אתם צריכים רואה חשבון שיסייע לכם בפתיחת העסק, ניהול העסק השוטף וההתנהלות מול רשויות המס ? להלן מאמר המסכם בקצרה את השאלות הללו.

איך בוחרים רואה חשבון
איך בוחרים רואה חשבון לעסק ? זה תלוי במאפיניים רבים, בין היתר, מה בעצם אתם עושים, מה העסק שלכם ? איך אתם מאוגדים, האם אתם עצמאי או חברה ? ועוד.

דוח שנתי
02/07/12 | מיסים
כל תושב ישראל מחויב בהגשת דוח שנתי למס הכנסה, אמנם ניתנו בחוק פטורים לחלקים ניכרים באוכלוסיה מהגשת דוח שנתי, לדוגמה עובדים שכירים אינם מחויבים בהגשת הדוח, וכן נישומים נוספים כפי שהוגדרו בפקודה. במאמר זה אסקור את המשמעות של הגשת דוח שנתי ומבנה הדוח.

עוסק מורשה
עוסק מורשה הנה שיטת התאגדות לעניין מע"מ בישראל, מי שפועל כעצמאי יכול לעשות זאת באמצעות עוסק מורשה או עוסק פטור במידה והעסק שלו קטן מאוד, כאשר חברה מתאגד כעוסק מורשה.

פתיחת עוסק פטור
08/03/12 | מיסים
פתיחת עוסק פטור נועה לסייע למי שמעוניין להתחיל להפעיל עסק אך העסק שלו עדיין בתחילת הדרך. לדוגמה, מורים פרטיים מתחילים, או סוחרים קטנים עשויים להתחיל לעבוד בתור עוסקים פטורים. פתיחת עוסק פטור כוללת יתרונות לעסק הקטן. נמנה כעת את השלבים בפתיחת עוסק פטור.

מלונות בפריז לחופשת פסח מושלמת
תכנון חופשת פסח בפריז מתחיל על פי רוב בהזמנת כרטיסי טיסה לפריז, כמו גם מציאת מלונות בפריז אשר יתאימו לצרכינו. אלו הן גם שתי ההוצאות המרכזיות של הטיול, ואם נבצע אותן בחכמה, נוכל לארגן לעצמנו טיול פסח משובח בפריז במחירים סבירים לחלוטין.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI