דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר אגוצ'י eggochi
אגוצ'י eggochi
דניאל אהרון 01/04/12 |  צפיות: 5628

אגוצ'י eggochi

שלום לכל הקוראים הנכבדים שנכנסו למאמר זה לקרוא אותו! מאמר זה יעסוק בעולם וירטואלי מגניב במיוחד לילדים שנקרא אגוצ'י או בשפה האנגלית eggochi ! אגוצ'י הוא כמו הרבה מאוד עולמות וירטואליים שילדים משחקים בהם ובעצם בעולמות וירטואליים כמו eggochi הילדים מטפלים בחיות או שהם משחקים בתור בני אדם שקונים בתים ויש המון עולמות וירטואליים כמו eggochi שילדים אוהבים מאוד לשחק בהם כי זה כנראה מרגיש להם כאילו הם מנהלים דבר אמיתי כמו למשל אם הם ישחקו ב אגוצ'י וילדים לרוב אוהבים להרגיש כאילו הם מתנהגים כמו אנשים בוגרים ומבוגרים ושגם הם יכולים לנהל דברים! מהבחינה הזאת אגוצ'י הוא עוד עולם וירטואלי נפלא לילדים שיוכולו להרגיש הרגשה טובה עם עצמם ועם מה שהם עושים ומשחקים בו ויכולים בהחלט להרגיש כאילו הם מנהלים בית ודמויות שונות ומגוונות כמו למשל דמות eggochi כלשהיא שאני אכתוב עליהם ממש עוד מעט או חנות או כל דבר שלא יהיה בעולם הוירטואלי שהם ישחקו בו!

אז בסופו של דבר, כיצד אפשר לשחק ולהנות מאוד מהעולם המופלא והנהדר ביותר שנקרא אגוצ'י בעצם, ומה זה בכלל ה eggochi הזה שכתבתי עליו עד עכשיו? תשובות לכל השאלות האלה אני כותב לכם מיד ואסביר לכם גם איך משחקים ואיך נרשמים למשחקeggochiואז גם אתם תוכלו לשחק בו בעצמכם או אולי אם אתם הורים ולא ילדים תוכלו לתת לילדים הקטנים והמקסימים שלכם לשחק במשחק הקסום eggochi וגם הם יוכלו להנות ממנו מאוד כמו הרבה מאוד ילדים שכבר משחקים בו ועושים כיף חיים עם חיית מחמד ה אגוצ'י הפרטי/ת והחמוד/ה שלהם!

בשביל להתחיל לשחק בעולם הוירטואלי הכיפי במיוחד אגוצ'י תחילה עליכם להירשם עבור ילדכם (או לרשום את עצמכם כמובן במידה ואתם הילדים קוראים את המאמר) בדף ההרשמה של eggochi ולמלא פרטים בסיסיים ביותר כמו שם משתמש, מייל, סיסמה ועוד מספר פרטים קטנים עליכם שהם מאוד בסיסיים וכך בעצם תוכלו ליצור לעצמכם אגוצ'י משלכם ותוכלו להתחיל ליהנות מהעולם החביב ביותר על מספר ילדים שהוא בעצם אגוצ'י (אין לכם גם מה לדאוג האתר מבטיח כי לא יפרסם את פרטיכם האישיים וזה רק בשביל המערכת בלבד).

לאחר ההרשמה, עליכם יהיה לבחור דמות אגוצ'י אחת מבין עשר דמויות אגוצ'י הקיימות במשחק זה ואז לתת לה שם, כל שם שתבחרו שאתם אוהבים מאוד או שתמיד רציתם שיקראו כך לאחיכם או לילדים שלכם או אפילו סתם שם שעלה לכם לראש באותו הרגע. לאחר מכן, תקבלו ביצת eggochi שאחרי ששלשה אנשים אחרים שמשחקים ב eggochi world ייכנסו אליכם ותהיו חברים שלהם היא תבקע ותהפוך להיות היצור שבחרתם בהתחלה.

אחרי שהביצה בוקעת באפשרותכם ללכת עם יצור ה eggochi שלכם לקולנוע, לסופר לקנות מצרכים לבית שלו, ובמידה וה אגוצ'י שלכם חולה אפילו לקחת אותו למרפאה!

אגוצ'י או באנגלית eggochi הוא עולם וירטואלי קסום ומופלא במיוחד שאתם או הילדים שלכם יכולים להינות ממנו מאוד!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI