דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים סידה ודן
סידה ודן
דניאל אהרון 29/08/12 |  צפיות: 5417

סידה ודן

סידה ודן הוא סיפור ילדים מדליק וכיפי במיוחד על ילד אחד קטן וחמוד בשם רועי שלא ידע לרכב על אופניים ללא גלגלי עזר. סידה ודן מספרים על כמה סידן חשוב ואפרט על כך בהמשך. רועי פעם הלך עם משפחתו אל השדה וניסה לרכב על אופניים לבד ללא גלגלי העזר ואז מחוסר יציבות הוא נפל. כתוצאה מהנפילה, רועי שבר את העצם ביד שלו דבר שמאוד כאב לו, ולכן חבשו לו אותה. בערב, כשרועי ואבא היו לבד, אבא הסביר לרועי שעליו לשתות חלב על מנת להכניס סידן לגופו אם הוא רוצה שהעצמות שלו יתחזקו ויתרפאו מהר ככל האפשר. אבא של רועי הסביר לו כי הסידן הוא חומר שמצוי במוצרי חלב כמו גבינות מעדנים וחלב וכי הוא גורם לעצמות של בני האדם להיות חזקות יותר ולגדול בצורה יותר נכונה, במיוחד בגיל הכל כך צעיר של רועי. רועי כמובן שתה בשקיקה כמעט כוס שלימה של חלב. בלילה, רועי הלך לישון וחלם חלום מוזר על שני יצורים שנמצאים בגופו שהציגו עצמם כסידה ודן. סידה ודן הסבירו לרועי כי הם האחראים על הסידן בגוף שלו וכיוון שהוא שתה לפני השינה חלב והכניס לעצמו סידן לגוף, סידה ודן היו בגופו והתחילו לעבוד ולמרוח שכבה לבנה של סידן. על פי חלומו של רועי סידה ודן הם שני יצורים הנמצאים במוצרי החלב והם נמצאים בגופנו כאשר אנו אוכלים משהו חלבי. לאחר הנפילה רועי הקפיד לשתות ולאכול לפחות שלשה מוצרי חלב ביום וכך מידי פעם סידה ודן צצו לו בחלום. בזכות סידה ודן, לאחר שניסה רועי לרכב שוב על אופניים ונפל שוב ושוב כבר לא נשברו לו שוב העצמות, כיוון שהיו חזקות מהסידן שסידה ודן שמו לו בגוף.

בדף הבית הראשון שלי תוכלו למצוא מתחם שלם של מועצת החלב - סידה ודן בו יש המון דברים הקשורים לחלב ומוצרי חלב, הסברים נפלאים ומעניינים על הסידן שבגוף שלנו, תוכלו לקרוא שם את הסיפור המקורי והמלא של סידה ודן ועוד המון דברים מופלאים ומעניינים במיוחד ואפילו כיפים ממש במוצעת החלב של דף הבית הראשון שלי יחד עם סידה ודן!

במועצת החלב - סידן ודן תוכלו למצוא משחקים יחד עם היצורים המופלאים סידה ודן, תוכלו למצוא סרטוני הסבר על כיצד מגדלים פרות ואיך חלב מגיע לחנויות ועוד דברים מעניינים על חלב ומוצרי חלב, תוכלו לקרוא ולהקריא לילדכים מידע חיוני וחשוב על חלב שנמצא במתחם זה של סידה ודן ואף תוכלו למצוא שם רעיונות מקוריים ושווים לכריכים מדליקים ומגניבים שניתן לעשות עם גבינות, ירקות ועוד דברים בריאים.

אז כנסו עכשיו למוצעת החלב של סידה ודן, שחקו גילשו ותהנו! (:


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI