דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר קייטנות קיץ לילדים
קייטנות קיץ לילדים
דניאל אהרון 25/05/12 |  צפיות: 4262

קייטנות קיץ לילדים

בפוסט זה אני רוצה לכתוב לכם על קייטנות קיץ לילדים שונות ומגוונות כיוון שאנו נכנסים כעת לתקופת הקיץ ועוד מעט, ממש אוטוטו, מגיע החופש הגדול ועוד חופשים מטעם בתי הספר ולכן ילדים רוצים (או שההורים רוצים לשלוח את הילדים) ללכת ל קייטנות קיץ לילדים שקיימות בארץ שלנו בכל מיני מקומות וכל מיני קייטנות קיץ לילדים שוות ומדליקות במיוחד שאם אתם רוצים לשלוח את הילדים שלכם במהלך חופשת הקיץ לקייטנה כלשהי כדי שיעביר את הזמן החופשי שלו בכיף עם פעילויות אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט הזה שלי על קייטנות קיץ לילדים ולראות מה אני חושב על זה ואולי גם אמליץ על מספר קייטנות ואם לא על ספציפיות אני אשתדל לדבר על סוגים כאלה ואחרים שאני חושב שילדים יכולים מאוד ליהנות בהם.

לפני שאתחיל לכתוב את דעתי בעניין ואת ההמלצות שלי אני רק רוצה שתגעו שבדף הבית הראשון שלי [שהוא אתר ממש מגניב ושווה] עשו עמוד במיוחד בשביל קייטנות קיץ לילדים שיכול לעזור להורים לקבל החלטות ולראות מגוון רחב של קייטנות שקיים בארץ ואולי זה יעזור לו להחליט לאיזו קייטנה לשלוח את הילד/ים שלו אם בכלל הוא רוצה. שמתי לכם פה קישור לדף של קייטנות קיץ לילדים בדף הבית הראשון שלי ואני מקווה שהוא ישמש אתכם, אני אישית מעיין בו מידי פעם.

ישנן המון קייטנות קיץ לילדים וכמובן בכל עיר יש את הקייטנות והמארגנים שלה, ומסיבה זו בעצם אני לא אכתוב כמו שאמרתי שאולי אני כן אכתוב על קייטנות קיץ לילדים ספציפיות אלא אני אכתוב לכם יותר על סוגי קייטנות קיץ כדי שתוכלו לקרוא ולהבין ולהחליט. ישנן קייטנות קיץ לילדים שאותם בעצם עושים בלילה שזה כאילו מסיבת פיג'מות כזאת וזה בעצם לא מתמשך לאורך זמן וזה גג שני לילות בדרך כלל אבל קייטנות מסוג זה הורים פחות אוהבים כיוון שמעדיפים שילדיהם יהיו בבית במיוחד בשעות לילה מאוחרות. יש את סוג הקייטנות קיץ לילדים המועדף על ההורים שזה בעצם קייטנות קלאסיות שכולם מכירים, מביאים את הילד בסביבות 9 בבוקר למקום כלשהו, הם עושים פעילויות, יצירה, מידי פעם כולם יוצאים לטיול בלונה פארק או משהו דומה, משחקים במשחקים מגניבים, הילדים מכירים חברים חדשים או פוגשים חברים מהכיתה, ובסביבות הצהריים (תלוי בכל קייטנה, לפעמים ב2   ולפעמים ב4 ולפעמים בשעות אחרות בכלל, שוב, זה תלוי במארגנים) חוזרים הילדים לביתם בבטחה.

זה קייטנות קיץ לילדים קלאסיות שכולם מכירים ואני אישית חושב שילדים יכולים ליהנות בהם הכי הרבה.

מה שכן, על ההורים לחשוב על ההוצאות הכספיות בשליחת ילדים לקייטנה בקיץ וגם לברר שהאנשים שמארגנים את הקייטנות קיץ  לילדים אמינים ולא מזיקים.

תודה שקראתם את הפוסט שלי על קייטנות קיץ לילדים :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI