דף הבית בידור ופנאי טלוויזיה תוכניות ערוץ הילדים
תוכניות ערוץ הילדים
דניאל אהרון 19/05/12 |  צפיות: 14607

תוכניות ערוץ הילדים

כתבתי כאן כבר מאמר אחד על ערוץ הילדים ועל התוכניות המשודרות בו ועוד, ועכשיו אני רוצה לכתוב לכם מאמר על תוכניות ערוץ הילדים עצמן וכל מיני דברים הקשורים לתוכניות ערוץ הילדים.

תוכניות ערוץ הילדים הן תוכניות שבדרך כלל מאוד חינוכיות ויכולות ללמד את הילדים שלנו דברים רבים על ערכים ועל דרכי התנהגות שונות ואני תכף גם אספר לכם על תוכנית אחת חדשה שנכללת ב תוכניות ערוץ הילדים שנקראת "למה? ככה!" שאני מאוד אוהב ועל עוד תוכניות כאלה חינוכיות ומקנות ערכים במידה ויעלו לי לראש במהלך הכתיבה ואזכור אותן. מעבר לדברים חינוכיים בתוכניות ערוץ הילדים ישנן גם תוכניות שהן לאו דווקא מקנות ערכים מסוימים והן דווקא תוכניות שנועדו בשביל הכיף של הילדים. תוכניות ערוץ הילדים יכולות להיות למשל כמו "גאליס" או "אליפים" או "לחיות עם בנים" ועוד המון תוכניות כאלה הן תוכניות המשודרות בערוץ הילדים שנועדו בעיקר בשביל הכיף של הילדים, בשביל ליצור מתח שמתאים לגיל שלהם, ושירותקו לטלוויזיה מרוב סקרנות מה יקרה לשחקנים המשתתפים בתוכניות ולשחקנים הראשיים שכולם אוהבים.

תוכניות ערוץ הילדים מכילות מגוון רחב של תוכניות וסדרות שכל הילדים יכולים לאהוב, בין אם מדובר על תוכניות ערוץ הילדים שהן מצוירות, בין אם על כאלה שהן לא מצוירות, וישנן גם תוכניות ערוץ הילדים שבמקור הן מחו"ל כמו "לחיות עם בנים" שהזכרתי קודם שפשוט תרגמו את זה לעברית ושידרו בערוץ הילדים.

כעת אני רוצה לכתוב לכם על תוכניות ערוץ הילדים שהן כמו שכתבתי קודם חינוכיות ואתחיל בתוכנית שהזכרתי הנקראת "למה? ככה!" בה תוכלו לראות בכל פרק מספר ילדים שונים יחד עם מנחה התוכנית ובכל פעם ידברו על משהו אחר ויעלו נושאים מעניינים במיוחד. פעם דיברו על יופי ואופי, מה יותר חשוב בעניהם ומה בעיני החברה, פעם גם דיברו על תוכניות ריאליטי- למה? למה אנשים אוהבים מה כל כך מושך בהם ועוד דברים הקשורים. לדעתי, ברגע שילד בבית צופה בתוכנית הזאת הוא גם כן מתחיל לחשוב על כל השאלות שנשאלות ואף יכול להחכים ולקבל ערכים.

זאת דוגמא אחת מבין הרבה שיש בתוכניות ערוץ הילדים שבאמת ממש כדאי לתת לילדים שלנו לצפות בה, ו היא תוכנית לדעתי מאוד חשובה וחינוכית משאר הרבה תוכניות אחרות בערוץ.

כמובן שגם מאוד כיף לצפות בתוכניות ערוץ הילדים המצוירות שהן לרוב מאוד מצחיקות וכיפיות וכמובן שצריך לתת לילדים לראות גם תוכניות שייהנו מהם כי הם בכל זאת עדיין ילדים.

בסך הכל אני רוצה להגיד שתוכניות ערוץ הילדים הן תוכניות מאוד יפות לרוב ומאוד כיף לצפות בהן ובערוץ הילדים באופן כללי.

תודה לכם שקראתם את המאמר שלי על תוכניות ערוץ הילדים :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI