דף הבית עסקים עסקים - אחר תרגומים: דברים חשובים בבחירת חברה
תרגומים: דברים חשובים בבחירת חברה
אביב יועצים 13/05/12 |  צפיות: 2303

האם אתה מעוניין בנושא תרגומים? במידה וכן, אתה בוודאי תוהה, כיצד למצוא את החברה הטובה ביותר - שתבצע עבורך תרגום מעברית לאנגלית, שהוא גם איכותי וגם במחיר נוח. כדי להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה ללא רבב, חשוב שתבחר בחברת תרגומים איכותית. בנוסף, כדאי שתזכור, כי שמו הטוב של העסק שלך מונח על כף המאזניים. לכן, כאשר אתה בוחר חברת תרגומים, שים לב לנקודות הבאות:

תרגום מסמכים צריך להתבצע רק על ידי בני אדם - כפי שאתה בוודאי יודע, שפות הן עניין מורכב. בשל המורכבות הזאת, אין עדיין אפשרות לבצע תרגום איכותי על ידי תוכנת מחשב. נכון שבאינטרנט יש שפע של תוכנות תרגומים, אך לרוב, הן מכילות עד כ-50% טעויות. ניתן להשתמש בתוכנות אלו כדי להבין את רוח הדברים ואת הרעיון הכללי של המסמך.

מדהים, שבעידן טכנולוגי כל כך מפותח, עדיין יש צורך בבני אדם מתרגמים, כאילו שהם מוכשרים ומיומנים במלאכה. כישרונם האישי ויכולת השיפוט שלהם היא חיונית, כדי לבצע מסמך איכותי לעסקים.

תרגום מסמכים צריך להתבצע רק על ידי מתרגמים מקצועיים ומוסמכים - ישנם אנשים רבים ששולטים באנגלית היטב, אך עדיין, רמת עבודתם אינה מקצועית כשל מתרגמים מקצועיים. מתרגמים מיומנים אינם רק מתרגמים את המסמך, הם מתאימים את הנוסח לקריאה נוחה.

העובדה שאדם כלשהוא הוא בעל שפת אם אנגלית, אינה מכשירה אותו לעבודה כמתרגם. כאשר אתה מעוניין לסגור עם חברה כלשהיא, אתה לא באמת יודע מי מבצע את מלאכת התרגום. יתכן שמדובר בתלמיד תיכון, שמבצע השלמת הכנסה. התעקש כי רק מתרגם מיומן, מנוסה ומקצועי יבצע את עבודתך. אל תסתכן באיכות העבודה.

תרגום מסמכים חייב להתבצע רק על ידי מתרגם, ששפת אמו היא אנגלית. רק מתרגם שמכיר את השפה היטב, שנולד אליה, יוכל לבצע עבודה איכותית.

היזהר ממחירים מפתים ונמוכים מידי - לעיתים, תקבל הצעת מחיר נפלאה ואטרקטיבית מחברה כלשהיא ותמהר לסגור עימה. אך תגלה, לאכזבתך, שהתרגום שקיבלת רווי בשגיאות רבות והוא כלל לא עבר הגהה ועריכה. חשוב לדעת, כי גם מתרגמים מצוינים ומקצועיים עלולים לבצע שגיאות. כל מסמך זקוק לעריכה. יתכן שהחברה העניקה לך הצעת מחיר אטרקטיבית, אך לאחר מכן היא תדרוש, ללא בושה, גם תשלום נוסף עבור עריכה, ניהול הפרויקט ועוד...

בחרו בחברה בעלת ידע מקצועי בנושא
- במידה ואתה מעוניין בתרגום משפטי, בחר בחברה אשר מתמחה בנושא. במידה ומדובר בתרגום רפואי, פנה לחברה המתמחה בו. רק מתרגמים שיש להם רקע בנושא וידע טכני, יוכלו לבצע את מלאכת התרגום בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI