דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן מערכת אזעקה ביתית זה טוב אבל לא מספיק
מערכת אזעקה ביתית זה טוב אבל לא מספיק
G4S 28/09/12 |  צפיות: 3227

בין אם עברתם לבית חדש ואתם מעוניינים להרגיש בבטחה, או שמא החלטתם לבצע התקנה של מערכת אזעקה בבית שלכם בגלל פריצה קודמת או תחושה של חשש, ההחלטה להתקין מערכת אזעקה תשרת אתכם נאמנה. אחוזי הפשיעה רק עולים והפושעים הופכים לערמומיים יותר ויותר עם כל יום שעובר. אם בעבר דלת כניסה עם מנעול ובריח הייתה אמצעי הגנה מספק, היום גם זה לא כל הזמן מספק ורצוי מיגון תועלתי יותר. במציאות, הבחירה האם להתקין או לא להתקין מערכת אזעקה היא בין ההחלטות החשובות יותר בכל הקשור לביתכם אבל גם מן הקלות ביותר. מדוע? מערכת אזעקה ביתית שומרת עליכם וגם על רכושכם ועוזרת לכן להיות שקטים ומסירה את החשש מפריצות, תקיפות או שאר סכנות וזה שווה הכול.

איזו מערכת אבטחה רצוי לבחור?

מערכות אזעקה מצוידות בגלאים מיוחדים שתכליתם לקבוע תזוזות ונוכחות של גופים חשודים בבית וזה גם הסוג השכיח של מערכות האזעקה – להזהיר מפני חדירה למתחם המוגן של הבית.

סוגי גלאים הרווחים לאזהרה מפני חדירה לבית הם: גלאי נפח, גלאים מגנטיים (על הפתחים), גלאי וילון, גלאי נפח אינפרא אדום, גלאי קרן, גלאים חיצוניים וגלאי שבר זכוכית.

ברגע שהבנתם מה דרוש לכם, זה העת לקיים 'סקר שוק' –לעלות על חברות שמירה באינטרנט שמתקינות אזעקות ולבקש ממכרים המלצות על מתקיני אזעקות מורשים.בזמן שתהיה לכם את כל האינפורמציה,אפשר להמשיך בפרוצדורה ולהוציא לפועל את התקנת האזעקה.

רצוי שתקראו למומחה מחברת אבטחה כל איש מקצוע בעל ותק בהתקנות אזעקות ותבקשו ממנו לבדוק את ביתכם ולראות אלו גלאים מתאימים לביתכם.

מערכת אזעקה זה בסדר אבל זה לא מספיק

מתי מערכת אזעקה עובדת? אנו רוצים שתפעל עוד בטרם הפריצה לבית, כאשר הפורצים מנסים לחדור בין אם על ידי מעבר ליד פתח, שבירת זכוכית חלון, פתיחת חלון או דלת וכדומה, אבל לא תמיד זה כך. מערכת אזעקה תפעל בעת פריצה לבית.

פריצה לבית, גם אם לא נגנב דבר היא אירוע טראומטי שנחרת בזיכרון עוד הרבה זמן. גם אם בפריצה לא נגנב דבר, אין זה משנה את החוויה הלא טובה, את חוסר השלווה ואת ערעור הביטחון העצמי. לכן, יש לנקוט בצעדים נוספים כדי למנוע, עד כמה שניתן, פריצה לתוך הבית.

לא צריך להיכנס להשקעות של אלפי שקלים, אבל צריך לפעול חכם. זוכרים את הסרט "משימה בלתי אפשרית". אם מישהו יחליט שהוא פורץ לבית שלכם ותהיה הסיבה אשר תהא הוא בסופו של דבר יצליח, יצליח להערים על מערכות ההגנה הכי טובות והכי משוכללות.

הנחות גופי הביטחון בישראל היא כי הפורצים לאוו דווקא מתכוונים לפרוץ לבית שלך. הם מחפשים כסף קל ואת הפירצה הקוראת לגנב ולכן, כל קושי ויהיה זה אפילו קושי קל שבקלים, יגרום להם לעבור הלאה ולעזוב את ביתך בשקט.

הנה לדוגמה מה תוכל לעשות כדי לשמור על חלון בביתך. גלאי וילון התקנת? כן. מגנטים שמת בחלון? כן. גלאי נפח נמצא בחדר? כן. ועכשיו שים לב. מתחת לחלון שתול שיח ורדים קוצני. כך תרויח פעמיים: פעם אחת יהיה לך פרחים יפים בחצר ופעם שנייה פורץ שירצה לפרוץ לביתך יחשוב פעמיים האם הוא רוצה להידקר מהקוצים או לעבור לבית אחר.

זהו המשחק. אתה צריך להערים קשיים על הפורצים, כאלה קטנים, כאלה שנראים לא נחשבים, אבל הם אלה שעושים את העבודה. פורץ מחפש חלון פתוח, מחפש הזדמנות – אל תיתן לו ואם אפשר מעט תקשה עליו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 G4S

אבי תורן, מנהל טכני ארצי חברת G4S. מנהל פרויקטים של מתח נמוך ובביצוע התקנות ותכנון מערכות:  גילוי אש, פריצה טמ"ס, בקרות כניסה, מערכות כריזה ואינטרקום מאז 1992.

צלצל 1-700-70-99-99



 


מאמרים נוספים מאת G4S
 
תגים למניעת גניבות על מוצרי מזון לתינוקות
הטכנולוגיה המתקדמת הביאה איתה מענה חדשני גם בתחום המיגון. בניגוד לצורך להסתמך על חושים אנושיים כגון ראייה, נכנסו לפעולה טכנולוגיות של שידור וקליטת אותות גלי רדיו, טכנולוגיה אלקטרו מגנטית או תהודה מגנטית, אשר מסוגלות להתריע על מעשה חבלה או גניבה בזמן אמת, ממש בעת ההתרחשות.

מיגון מחשבים וטאבלטים בבתי ספר
ריכוז גדול של ציוד יקר במקום אחד, מושך אליו מן הסתם גנבים פוטנציאליים ועל מנת למנוע גניבות, יש להצטייד באמצעי מיגון מתאימים. מיגון מחשבים וטאבלטים, בדומה למיגון כל מכשור יקר אחר הנמצא בתצוגה, הינו צורך טריוויאלי, והטכנולוגיה המתקדמת הביאה לעולם את בשורת המיגון המתקדם בכמה שיטות, בדמותן של מערכות מיגון שונות. כאשר ממגנים מחשבים או טאבלטים, מדובר הן במיגון החומרה והן במיגון התוכנה. לכל תחום אמצעי המיגון הספציפיים שלו.

שערים למניעת גניבות המשתלבים בעיצוב הכניסה לחנות
19/10/12 | מכירות
שערים למניעת גניבות המשתלבים בעיצוב הכניסה לחנות הכרחיים היום לא רק כדי להגן על המוצרים בחנות אלא גם לשוות היבט שיווקי ומכירתי לחוויית הקניה. זערים מעוצבים בכניסה לחנות יכולים להיות משולבים בעיצוב החנות באין מפריע.

מערכת אזעקה ביתית זה טוב אבל לא מספיק
28/09/12 | נדל"ן
מערכת אזעקה ביתית מתוחכמת ככל שתהיה לא מספיקה ויש להערים קשיים על הפורץ המזדמן המגיע לביתך. בדרך כלל מערכת אזעקה ביתית מתריעה לאחר הפריצה. הכוונה היא למנוע את הפריצה.

מתי כדאי להתקין מערכות אזעקה לבית
אם לאחרונה אתם שואלים את עצמכם מתי כדאי להתקין מערכת אזעקה לבית, התשובה היא: עכשיו – ומומלץ שזה ייעשה בהקדם האפשרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI