דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר סאונה: אביזרים נלווים
סאונה: אביזרים נלווים
אביב יועצים 05/10/12 |  צפיות: 2464

כדי ליהנות הנאה שלמה מהפינוקים שמציעה לנו סאונה ביתית כדאי להכיר את האביזרים הנלווים שניתן לרכוש כדי להשלים את החוויה. אביזרים נלווים אחרים חשובים לתפקוד התקין של המקום ולאפשר לנו להשתמש בו בצורה נכונה ומתאימה.

מד טמפרטורה: מרכיב חשוב מאוד בכל סאונה – סאונה יבשה או סאונה רטובה – הוא כמובן החום. לכן אין זה מפתיע שמד טמפרטורה הוא אביזר הכרחי ובסיסי. חלק מהדגמים מגיע כמובן עם מד טמפרטורה מובנה אבל לעיתים אין די בכך. במקום להסתפק במכשיר בסיסי מדוע לא לחפש מדי טמפרטורה מפוארים ו/או מעוצבים בצורה מיוחדת? כולנו מודעים לכך שהעיצוב של הסאונה הביתית חשוב להנאה ולחוויה ומכשיר מדידה מעוצב היטב – מעץ מגולף או עם מראה וינטאג' ייחודי – יכול להוות מרכיב חשוב בעיצוב.

מד לחות: הלחות גם היא מרכיב חשוב בחוויה הסאונה ולכן מד הלחות – או הידרומטר בשפה המקצועית – הוא בעל חשיבות מעשית למי שרוצה לדעת מה מצב הלחות. כמו מד הטמפרטורה, מד הלחות איננו רק מעשי אלא גם יכול להוות עוד מרכיב בעיצוב הכולל של החדר ושל החוויה.

שעון: השהיה בתוך הסאונה איננה נמשכת לנצח – למעשה הפינים, המומחים לענייני סאונה, שוהים בתוך החדר זמן מוגבל ומוגדר מראש. אם ברצונכם לדעת כמה זמן להאיר כדאי שיהיה לכם שעון שימדוד את זמן השהייה. שעון חול הוא רעיון מצוין: הוא יעיל, מתפקד היטב בחום ולחות ומוסיף אווירה לחדר. גם הוא מוסיף לעיצוב החוויה.

משענת ראש: החוויה כולה מבוססת על נוחות ולכן חשוב להקדיש תשומת לב לפרטים שיכולים להוסיף לה ולשפר את הנוחות. משענת ראש שמתאימה לסאונה היא מרכיב שכזה וכל מי שזכה לחוות את התענוג הזה יודע עד כמה זה נעים להשעין את הראש אחורה ולתת לחום להיכנס אל הגוף.

משענת גב: ואם דאגנו לראש, לגב שלנו לא נדאג? חשוב שהמשענות יהיו נוחות ועמידות כאחד כדי שהן לא תתפרקנה תוך כדי שימוש. חשוב גם להתאים את העיצוב שלהן לעיצוב הכללי של החדר. החוויה האסתטית היא חלק בלתי נפרד מהחוויה הכוללת ולכן חשוב להדגיש זאת שוב ושוב.

משטח רצפה: לרוב עשוי מעץ מהוקצע. נועד למנוע החלקה וגם להגן על כפות הרגליים מחום הרצפה. חשוב לבדוק שמדובר בעץ איכותי כי אנחנו לא ממש רוצים לגלות שחתיכות עץ נכנסו לנו לכפות הרגליים – זה פוגע בחוויה, לא?

אבנים לתנור סאונה: ישנם סוגים שונים של אבנים שמשמשות להלהטת האוויר בסאונה. סוגים איכותיים יותר מציעים חום קבוע יותר וגם אוויר נקי יותר (ללא ריחות לא נעימים או פיח וכדומה.) המהדרים יקפידו על אבנים געשיות מפינלנד – מולדת הסאונה. ניתן גם לרכוש תמציות ריח שמוסיפות לאווירה ריחות נעימים ומתאימים.

דלי: אדים הם מרכיב חשוב במרחץ האדים – שכשמו כן הוא – וניתן לייצר כמות נכבדה של אדים על ידי שפיכת מים על האבנים (שאותן הזכרנו כרגע.) אל תסתפקו בדלי פלאסטיק לשטיפת רצפה אלא חפשו דלי מעץ שיתאים לאווירה הכללית ויוסיף לחוויה האסתטית. הוסיפו גם כף יפה – מעץ או נחושת – להשלמת העניין.

כובע, חלוקים מגבות: כובע להגנה על הראש מהחום, מגבות וחלוקים התכסות ולהתנגב והכול מאיכות מעולה ומראה אסתטי מתאים להשלמת החוויה של הסאונה הביתית.

*** מוגש בחסות איסמור - איסמור מובילה בארץ בתחום שיווק מוצרי האיכות לבית ולחצר מוצרים אלה כוללים, בין היתר דשא סנטטי, ג`קוזי(ספא), סאונות, ברביקיו בנוי, מתקני שעשועים לילדים, בקתות עץ, מחסני עץ ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI