דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים ניסור בטון: כמה זה עולה?
ניסור בטון: כמה זה עולה?
אביב יועצים 08/01/13 |  צפיות: 2626

למי שלא יכול לעמוד במתח: בשורות הבאות לא תקבלו תשובה סופית על השאלה שבכותרת. השורות הבאות יפרטו את המרכיבים השונים שמשפיעים על המחיר הסופי של ביצוע ניסור בטון. בסופו של דבר המחיר נקבע נקודתית לפי הפרויקט המבוקש – הכרת המשתנים המשפיעים על המחיר הסופי תסייע ללקוח לדעת למה לצפות ולמצוא את העסקה המשתלמת ביותר עבורו.

אז מה משפיע על מחיר העבודה?

ישנם כמה מרכיבים קבועים שמשפיעים על המחיר של עבודת חיתוך בטון.

זמן: מספר שעות העבודה או ימי העבודה משתנה בין פרויקט לפרויקט. הדרך הפשוטה ביותר לתמחר פרויקט היא להעריך כמה ימי עבודה הוא דורש ולפי זה לקבוע את המחיר. משתנה הזמן הוא משתנה שתמיד נלקח בחשבון והוא בעל השפעה גדולה על המחיר.

ציוד: חיתוך בטון שדורש ציוד פשוט יותר יהיה זול יותר מפרויקט שדורש את המכונות המתוחכמות יותר והיקרות יותר. פרויקט שמצריך מסור דיסק ופטיש חמש קילו יעלה הרבה פחות מפרויקט שדורש מכונות חיתוך יהלום וכלים בעלי רמת דיוק גבוהה.

כוח אדם: פרויקט גדול שדורש הרבה כוח אדם – גם אם זה כוח אדם לא מיומן – יעלה יותר. מצד שני, לפעמים פרויקט שדורש מספר מצומצם של אנשים אבל בעלי מקצוע מומחים ומקצועיים יעלה יותר מפרויקט שדורש הרבה פועלים לא מקצועיים שהעלות שלהם נמוכה יותר.

קושי וסיבוך: ככל שהעבודה דורש יותר התמקצעות והתמחות צריך לשלם יותר כיון שאנחנו משלמים על הידע הנרכש, על איכות העבודה ועל ביצוע הפעולות שלא כל אחד יכול לבצע. לכן פרויקטים מסובכים שדורשים עבודה מדויקת ומתקדמת דורשים תקציב גבוה יותר.

למרכיבים הללו, שהם מרכיבים אובייקטיבים, פחות או יותר, יש להוסיף עוד משתנים.

אזור בארץ: אם הפרויקט נעשה באזור נגיש שבו יש הרבה בעלי מקצוע, יש סיכוי שהוא יעלה פחות מפרויקט מרוחק באזור שבו אין בעלי מקצוע. המחיר גבוה יותר לא רק צריך לשלם לבעל המקצוע שבא מרחוק אלא גם כי במקומות שבהם אין תחרות בעלי מקצוע יכולים לדרוש מחיר גבוה יותר ולדעת שהם יקבלו אותו.

התקופה בשנה: כשכולם משפצים את הבית לקראת פסח אז צריך לשלם יותר אם צריכים עבודת ניסור בטון דחופה.

הרווח של בעל המקצוע: כמה בעל המקצוע רוצה להרוויח? כמה פער יש בין עלות העבודה למחיר שהוא דורש? משתנה מסובך שמבדיל בין בעלי מקצוע שונים.

ניסיון ואיכות: מי שיודע שהוא מציע עבודה באמת איכותית, בלי לעגל פינות, בלי לחפף ולרמות, העלות שלו תהיה גבוהה יותר בהתאם לתוצאות שהוא נותן. חשוב עם זאת לזכור את הסעיף הקודם: לא כל מי שדורש יותר כסף הוא באמת איכותי יותר – ייתכן והוא פשוט רוצה רווח גדול יותר.

קשרים: זהו דווקא מרכיב שעושי להוזיל את העבודה, כידוע לכל ישראלי ולכל אדם מן הישוב. אם אתם מכירים מישהו שמכיר מישהו, אם יש לכם דוד או גיס או חבר של חבר שמכיר מישהו, אם אתם מפורסמים או חשובים או אנשים מאוד נחמדים שכולם רוצים לעזור לכם – יש סיכוי טוב שתקבלו הנחה מיוחדת.

כמו שסבתא שלי אמרה תמיד: מי שיש לו קשרים, לא צריך פרוטקציה והוא תמיד קונה הכול בזול.

***

מוגש בחסות ישראקאט - עבודות ניסור בטון וקידוח בטון בסטנדרטים הגבוהים ביותר - למגזר הפרטי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI