דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה מרפאים את הגוף והנפש בעזרת דיקור סיני
מרפאים את הגוף והנפש בעזרת דיקור סיני
masterplus- אייל ליבנה 13/01/13 |  צפיות: 2732

דיקור סיני מבוסס על האמונה כי אנרגיית החיים זורמת כל העת בגופנו. הזרימה נעשית בנתיבים הנקראים מרדיאנים, שהינם בלתי נראים. אנרגיה זו, הקרויה צ'י, אמורה לזרום בחופשיות ולא חסמים והדבר בא לידי ביטוי באדם בריא בגופו ובנפשו. כשהזרימה מתאפיינת בקטיעות וחסמים אחרים, הדבר יבוא לידי ביטוי במחלות ממינים שונים, כרוניות או מזדמנות. המטרה בטיפול היא להסיר את החסימה בזרימה של הצ'י ולאפשר לו לנוע במרידיאן כמקודם. את החסימה מסיר המטפל בעזרת הדיקור. הוא מחדיר מחטים עדינות באברים שונים, היכן שמתרחשת החסימה ושם גם אנו חשים בסימפטום הגופני. בדרך כלל חש המטופל הטבה כבר אחרי טיפול אחד אולם לעתים יש צורך בסדרת טיפולים בכדי להגיע להחלמה מלאה.

דיקור סיני ורפואה סינית

דיקור סיני הוא שיטת טיפול הלקוחה מהעולם הגדול של רפואה סינית. המדובר ברפואה עתיקה מאוד שנפוצה בחלקים אחדים בעולם מאות בשנים. בשנים האחרונות גם אזורים מערביים על פני כדור הארץ גילו את נפלאות הרפואה הסינית והבינו בעזרת מחקרים כי היא יעילה מאוד ובעלת אחוזי הצלחה גדולים. העולם הרפואי המערבי ברובו מחבק את ענפי הרפואה הסינית ובהם גם דיקור סיני, ומתייחס אליהם בשמחה כאל רפואה משלימה. התייחסות זאת נשענת על ההבנה כי ענפי רפואה כמו הרפואה הסינית משלימים את הטיפול כולו. לעומתם, יש הרואים בענפי טיפול אלה אלטרנטיבה מוחלטת לרפואה הממוסדת ועל כן רואים בה רפואה אלטרנטיבית. כך או אחרת, אין ספק כי דיקור סיני מצליח במקומות רבים שבהם טיפולים אחרים לא מצליחים. אחד המאפיינים של שיטת הטיפול היא ההתייחסות ההוליסטית שלה אל האדם. בעוד שברפואה מערבית נעשה טיפול בסימפטום, מבלי להתייחס למרכיבים גופניים ונפשיים אחרים באדם, הרפואה הסינית מטפלת באדם, ולא בסימפטום עצמו.

מטפלים בגוף כמכלול ולא מתמקדים רק בסימפטום

ההתייחסות ההוליסטית של דיקור סיני וענפי רפואה משלימים אחרים, היא שבמקרים רבים מאפשרת את הטיפול המוצלח ביותר. הסיבה היא שהליקוי נעקר מהשורש, מה שמביא בסופו של דבר להעלמות הסימפטום השלילי. הדיקור הסיני נותן מענה לסוגים רבים של תחלואים כמו: כאבי גב, טיפול כאבי ברכיים, כאבי רגליים וכאבים אורתופדיים וספים. גם במקרים של כאבי מחזור, טיפול במיגרנות או כאב ראש כרוני, דיקור מצליח בעזרת אבחון מדויק והתמדה בטיפול להעלים את הכאבים. עם דיקור בשיטה הסינית אפשר לטפל גם בתינוקות בעדינות ובהקשבה מלאה ולעזור במקרים של הצטננויות חוזרות ונשנות, דלקת אוזניים וכד'. החוכמה היא לבחור את המטפל הנכון שבעזרת ניסיון ומקצועיות יסייע לכם וישדרג את איכות החיים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI