דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה דיקור סיני לחיזוק ושיפור כל המערכות
דיקור סיני לחיזוק ושיפור כל המערכות
masterplus- אייל ליבנה 15/01/13 |  צפיות: 2732

משחררים חסימות עם דיקור סיני

דיקור סיני המטפל כאמור באותן החסימות במרידיאנים שהם הערוצים בהם זורמת בהרמוניה אנרגיית החיים מתבצע באמצעות החדרה של מחטים דקיקות וזעירות, עדינות מאד ולא מכאיבות לאורך אותם המרידיאנים  הפרושים בגוף ובמקומות החסומים בהם. מציאת האזורים החסומים מתבצעת על ידי אבחון ועל ידי תיאור של המטופל את הסימפטום, כמו כאבי ראש, כאבי אוזניים וכדומה. הדיקור מטפל במגוון רחב מאד של מצבים, כאבים ותחלואים ונחשב לאחד מענפי הריפוי ההוליסטי המוצלחים ביותר.

חשוב לזכור כי המערכת החיסונית אשר בגופו של כל אחד ואחת מאיתנו היא מערכת הדורשת תחזוקה ושימור כדי להיות במיטבה. מספיק שיהיה בחיינו מתח נפשי רב, טראומה לגוף כתוצאה מאכילה לא מבוקרת או מאוזנת או חסימה למקורות אלרגניים וכל אותה המערכת נחלשת ונפגעת. כשהמערכת החיסונית נפגעת ונחלשת היא כבר לא מתמודדת היטב עם ההגנה על הגוף, והסימפטומים באים לידי ביטוי במצבים רבים, החל משפעת או נזלת כרונית וכלה בנשירת שיער, כאבי מחזור, כאבי רגליים ועוד. דיקור סיני יעיל מאד לטפל בבעיות מסוג זה, בטיפול בכאבים כמו מיגרנות, כאבי ברכיים ועוד מכלול רב של סימפטומים שניתן להקל עליהם משמעותית ולשפר את איכות החיים של המטופל.

דיקור סיני שייך לעולם הרפואה ההוליסטית, רפואה שאינה באה מעולם הרפואה המערבית, זו הקונבנציונלית. השיטה דוגלת, כמו כל שיטות הטיפול של רפואה משלימה או רפואה אלטרנטיבית בהסתכלות על האדם כמכלול ולאו דווקא התמקדות בסימפטום עצמו כפי שנהוג ברפואה המערבית. דיקור סיני יכול לשלב יחד עם הטיפול במחטים גם מתן צמחי מרפא.

דיקור סיני- הסטוריה של הצלחה טיפולית

כאמור, דיקור סיני מקורו בסין העתיקה. לאורך כל השנים הוכיחה שיטת טיפול זו את עצמה, הדיקור עצמו מסייע לשחרור החסימות ומאפשר לאנרגיה זרימה תקינה והרמונית. בעצם כך מתחזקת המערכת החיסונית ובצורה כזו שהטיפול לא רק טיפל בבעיה או בכאב אלא גם חיזק את הגוף בצורה כזו שהתופעה לא תחזר על עצמה מאחר והמערכת החיסונית כבר חזקה וחכמה דיה כדי לא לאפשר לסימפטום לחזור על עצמו. בנוסף משמש דיקור סיני כשיטת טיפול מונע, כך שאם אתם כבר יודעים כי בעת מחזור אתן סובלות מכאבים, או יש לכם נטייה לכאבי ראש או חולשה ברגליים, תוכלו לקבל טיפול עוד טרם הופעת הסימפטומים ובכך למנוע את הישנותם או הופעתם בכלל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI