דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קופירייטינג כתיבת פרופיל חברה
כתיבת פרופיל חברה
שיר מנור 25/02/09 |  צפיות: 4056

פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל  שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה.

רפרוף מהיר על פני פרופיל החברה אמור לספק לכל המעוניין תשובות תמציתיות לשאלות הבוערות: מהי מהות העסק שלך ומהו קהל היעד שלו? מה מיוחד בו? ממתי הוא קיים?  מיהם הגופים המרכזיים שנעזרו בשירותיו הטובים של העסק עד כה (נכון רק לגבי עסקים המעניקים שירותים לעסקים)? והחשוב מכל - כיצד יתרונות העסק שלך משרתים דווקא אותו, הלקוח הפוטנציאלי שלך.

בקיצור

משפטים אחדים בלבד עומדים לרשותך, ובהם עליך לשכנע את הלקוח בנחיצותך עבורו. נכון, יש שפע אדיר של מידע שתרצה לחלוק עם הלקוח בכל הנוגע למפעל חייך, וכולם נראים לך חשובים מאוד, ואף הכרחיים. אולם, קוצר היריעה העומדת לרשותך מאלץ אותך לברור בקפידה אך ורק את הפרטים המבדלים אותך ממתחריך והופכים אותך לעדיף על פניהם ומושך עבור הלקוח.

אל תשכח שממש כמוך, גם הלקוח הפוטנציאלי שלך עסוק וממהר, על פי רוב. רוב הלקוחות הפוטנציאליים לא יקראו את כל הפרופיל, מפאת קוצר זמן או חוסר עניין. לכן, עליך להגדיל ככל יכולתך את הסיכוי לכך שהמשפטים הראשונים בפרופיל החברה ישקפו את מהות עסקך כהלכה.

בולט, מוביל ואמין

סביר להניח גם שבאותה מידה שנחשף לפרופיל החברה שלך, בחן הלקוח הפוטנציאלי טקסטים דומים של רבים ממתחריך. אל תשכח זאת בבואך לתכנן את כתיבת פרופיל החברה. זכור שמטרתך לבלוט ביחס למתחרים, להיות שונה, להיתפס כמקצועי ומוביל מהם בתחומך, בלי לוותר לרגע על האמינות (כלומר, לא תשיג דבר אם תתהדר בנוצות שאינן שלך...).

לפי הסדר

כתיבת פרופיל חברה צריכה להיות השלב הסופי בתהליך מקיף של גיבוש אסטרטגיה שיווקית, זיהוי יתרונותיך ביחס למתחרים והגדרת מטרות ויעדים לשיווק. לאחר שזיהית את יתרונותיך, עליך לסדרם על פי מידת חשיבותם, מהחשוב ביותר, זה שלא מצוי אצל המתחרים, לחשוב פחות - זה המצוי אצל רוב המתחרים. כך תמנע מצב שבו קהל היעד נחשף לתוכן, רפרף על פניו ועבר הלאה, מבלי להגיע לעיקרו.

מילת הקסם בעלת ניסיון רב בכתיבת פרופילי חברה לגופים המובילים במשק, וגם לחברות קטנות ובינוניות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שיר מנור

שיר מנור מנהלת מילת הקסם, מציעה לעשרות לקוחות מרוצים חבילה שלמה של שירותי כתיבה ועיצוב גרפי:

· עיצוב, כתיבה ועריכת תכנים לאתרי אינטרנט, שידרוג אתרים, תחזוקה שוטפת של אתרים, הזנת תכנים למערכות ניהול תוכן

· שירותי קופירייטינג - ניהול תוכן לאתרים, כתיבת סלוגנים, כתיבת שמות, כתיבת פרופילי חברות, קופירייטינג לברושורים, דיוור ישיר, טקסטים לאריזות, מודעות, באנרים ועוד

· שירותי עיצוב גרפי - עיצוב ושדרוג אתרים, עיצוב באנרים, עיצוב אייקונים, עיצוב לוגואים, עיצוב פולדרים, עיצוב מודעות, עיצוב ברושורים, עיצוב מצגות, עיצוב גלויות, עיצוב כרטיסי ביקור, עיצוב שלטים, עיצוב דוכנים לתערוכות, עיצוב מגנטים, עיצוב ניירת ועיצוב הזמנות

· כתיבה, עריכה, ניהול והפקה של עיתוני עובדים ולקוחות

מנור מביאה עמה השכלה נרחבת בתחום הכתיבה והעיצוב, וניסיון של 10 שנים בניהול פרויקטי תוכן ועיצוב, בכתיבה ובעריכה שיווקית ועיתונאית עבור קהלי יעד רבים ובמגוון עצום של נושאים וסגנונות כתיבה.

בין לקוחות מילת הקסם תמצאו את אסם, סיסקו, אמישראגז, דן תחבורה ציבורית, ישפאר, מרינה הרצליה, אלקטרה, היפר רוזנפלד, הסוכנות היהודית, espresso club, American Aviation, עידן חדש, מכון וייצמן, ביוסנס, ירושלים של זהב, רולתג, פורטל האמנויות הישראלי, רולתג פארמה, Easywed, פסגות פתרונות מחשוב ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת שיר מנור
 
איך קופירייטר כותב על נושאים שאינו מבין בהם?
קופירייטר נדרש לרוב לכתוב על נושאים שאינו מבין בהם דבר. לכאורה, משימה בלתי אפשרית, לפחות בעיני הלקוח, או בעיני רוב האנשים שאינם מתפרנסים מכתיבה שיווקית. איך עושים את זה?

כתיבה שיווקית בקיצור
גולשים באינטרנט דורשים התייחסות מיוחדת למצוקת הזמן שלהם. טיפים לכתיבה מקוצרת לאינטרנט יעזרו לכם להתחשב בהם. אז איך מתחשבים בקהל היעד ועוברים לכתוב בקיצור?

עיצוב כרטיס ביקור מסעיר
מדוע חשוב לבחור בעיצוב כרטיס ביקור מקורי ומפתיע? מה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר ב עיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט. הטיפוגרפיה. הצבע. שילובי הצבעים. הגודל. הצורה. החיתוך. הלמינציה. החומר. האיור. כל תו קטן, השונה מהתבנית הצפויה, עשוי לייצר הפתעה מרעננת ועמה אפקט שיווקי.

כיצד חושבים על רעיון?
שלל טיפים שימושיים להפעלת היצירתיות לצורך גיבוש רעיונות – לכותב, קופירייטר, למעצב הגרפי, לצלם... ולכל מי שמחפש רעיון

כיצד מעבירים בפרודוקטיביות את ימי המיתון? עצות חינם לפרילאנסר היוצר - מעצב גרפי, צלם, קופירייטר
בימים אלה של מיתון במשק, שבהם חברות רבות מצטמצמות ושוקלות מחדש את תקציבי הפרסום, אלה שמהם התפרנסתם בכבוד עד כה, קורה לעתים שגם העסוקים שבינינו, המעצבים והקופירייטרים הפרילנסרים, נאלצים להתמודד עם ימים שקטים, בלשון המעטה. מה כדאי לעשות בימים כאלה מלבד בטן-גב ורגע-של-מרגוע לתאי המוח האחראים ליצירתיות?

כתיבת פרופיל חברה
פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה. את פרופיל החברה יש לכתוב בקיצור, באופן שיבליט אותך ביחס למתחרים בלא לפגוע באמינותך

עיצוב לוגו
הלוגו הוא הבסיס לתדמית החברה/הארגון/המוצר/השירות והתשתית לזהות ויזואלית רחבה יותר. עיצוב הלוגו צריך להיות ייחודי, פונקציונאלי, תמציתי ומייצג את המותג, כדי ליצור אצל הצופה בו זיהוי מיידי.
מהו מקור הצורך בלוגו? כיצד סימן אחד טומן בחובו עולם שלם? מהו לוגו? מה מאפיין לוגו טוב?


יש לך אתר? זוהי רק ההתחלה
בניית אתר אינטרנט אינה השלב האחרון בתהליך שיווק המוצר/שירות שלך באינטרנט. היא רק ההתחלה. אתר אינטרנט דורש תחזוקה שוטפת, כדי להיות תמיד רלוונטי ועדכני, באופן שיענה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי ויקדם אותך במנועי החיפוש.

כתיבה שיווקית לאינטרנט
מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח. הם צריכים להתחשב בזמנו הקצר של הגולש ולשרת אותו ככל האפשר, באופן זכיר ומרשים, שיניע אותו ליצור קשר ולבצע עסקה

עיתון עובדים – איך זה עובד? - חלק ב'
בחלקה הקודם של כתבה זו, סיפרתי מדוע כדאי להוציא עיתון עובדים ואיך עושים את זה. רגע לפני שניגשים לעבודה, כדאי לדעת על מה אפשר לכתוב בעיתון עובדים, ומאילו טעויות כדאי להימנע בעת הכתיבה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI