דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק רשתי איך לשווק את ההזדמנות העסקית שלכם
איך לשווק את ההזדמנות העסקית שלכם
ניר מרום חנינה 28/02/09 |  צפיות: 4082

בשיווק רשתי אנו חייבים להבין עקרון פשוט מאוד אשר בד"כ מפיצים אינם פועלים על פיו. מפיצים רבים טועים לחשוב שאנשים יצטרפו אליהם מכיוון שיש להם קו מוצרים נהדר, חברה מבוססת ותוכנית תגמול מהפכנית. ובכן, כל אלו בהחלט חשובים אך אנשים מצטרפים לאנשים !

אם כך אם החברה עצמה איננה מעניינת את המועמדים אז  למה בדיוק הם יצטרפו ? ובכן, המועמדים מזהים בהזדמנות העסקית את הפתרון שלהם לשלל בעיות אישיות שלהם, זה יכול להיות בתחום החברתי, בריאותי, כלכלי וכו'. אך יחד עם זאת הם מעוניינים במנהיג אשר ייקח אותם קדימה ויעזור להם להשיג את חלומותיהם. ז"א שלמועמד לא מעניין מההזדמנות העסקית שלכם הוא מחפש מנהיג אשר ייקח אותו וידריך אותו אל עבר התוצאות שהוא מחפש ומעוניין בהם !

אנשים נמשכים לאנשים, ישנן חברות עם תוכנית תגמול וקו מוצרים שונים האחד מהשני אך יחד עם זאת אנשים מצטרפים לכל החברות, בשל העובדה שהם מעוניינים במורה דרך והם מצאו את המורה הזה בחברה שלך וכאן מתחיל המסע המשותף שלכם יחד.

בשיווק הרשתי החדש ישנם כלים מדהימים למשוך אין ספור אנשים אליכם, האינטרנט חושף אותנו לקהלי יעד ממוקדים עבורינו בהם אנו "נרדפים" ע"י קבוצות  מועמדים אשר מחפשות מנהיג אשר יעזור להם להשיג את הפתרון שלהם. בעסקים ובפרט בעסק שלנו ישנו אלמנט הנקרא "חוק המספרים". הרי אנו בשיווק רשתי מעבירים אנשים דרך "משפך " אשר בסופו של תהליך יוצא אדם אחד או שניים אשר מעוניינים בהזדמנות העסקית שלנו ובנו .תחשבו עם כמה אנשים חדשים ביום אתם יכולים לדבר ? בהתחשב בעובדה שאתם מוגבלים  בשעות יממה... 4 אנשים ? 10 אנשים? ע"י חשיפה באינטרנט אתם מעבירים עשרות ומאות אנשים ביום דרך המשפך שלכם וכל זה יוצר שבסופו של תהליך אחוז הצירופים שלכם גבוה !

לחצו כאן לסרטון אשר מציג את הנקודה הזו

יחד עם זאת צריך לדעת איך עושים זאת משום שכשם שהאינטרנט יכול לקדם כך הוא יכול להוריד אתכם.

אני ממליץ בחום על הקורס המצ"ב לתחילת התהליך שלכם

לחץ כאן לקורס ראשוני

לחץ כאן לקורס מתקדם

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לך על המנהיגות שאתה מפגין ע"י למידה ושיפור המיומנויות והכישורים שלך. באם אתה מעוניין לשאול אותי שאלה, להתייעץ או לשתף אותי בסיפור הצלחה אתה מוזמן לפנות אלי.

בברכה

ניר  חנינה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר מרום חנינה

ניר מרום חנינה

מיתוג ושיווק באינטרנט

שיווק רשתי ושיווק מקוון

www.thesecretmlm.com



 


מאמרים נוספים מאת ניר מרום חנינה
 
איך לשווק את ההזדמנות העסקית שלכם
בשיווק הרשתי החדש ישנם כלים מדהימים למשוך אין ספור אנשים אליכם, האינטרנט חושף אותנו לקהלי יעד ממוקדים עבורינו בהם אנו "נרדפים" ע"י קבוצות מועמדים אשר מחפשות מנהיג אשר יעזור להם להשיג את הפתרון שלהם. בעסקים ובפרט בעסק שלנו ישנו אלמנט הנקרא "חוק המספרים". הרי אנו בשיווק רשתי מעבירים אנשים דרך "משפך " אשר בסופו של תהליך יוצא אדם אחד או שניים אשר מעוניינים בהזדמנות העסקית שלנו ובנו .תחשבו עם כמה אנשים חדשים ביום אתם יכולים לדבר ? בהתחשב בעובדה שאתם מוגבלים בשעות יממה... 4 אנשים ? 10 אנשים? ע"י חשיפה באינטרנט אתם מעבירים עשרות ומאות אנשים ביום דרך המשפך שלכם וכל זה יוצר שבסופו של תהליך אחוז הצירו

איך תשווקו את המוצרים שלכם כמו מטורפים
המוצר שלכם הוא מעולה ואני בטוח שיש לו קהל מעריצים אשר נהנה מאוד מהתוצאות שהוא נותן.הבעיה היחידה שלו היא שהוא לא מדבר. על מנת שהמוצר שלכם יעבור ידיים, ז"א יניב לכם רווחים אתם חייבים לדבר בשמו.

רוצה שימשכו אליך - תהיה מנהיג
אם גם אתם חוויתם את התחושה הזו שכולם עולים לבמות לקבל הכרת תודה, כאשר מאחוריהם יש מס' רב של מפיצים שזה עתה הצטרפו כנראה שאתם עדיין צריכים לעבוד על עצמכם.

בעסק שיווק רשתי אנשים נמשכים לאנשים וזה הכל. הדרך היחידה שמועמדים


כיצד לשווק את המוצרים שלכם
ישנם מפיצים אשר "קופאים" כאשר שואלים אותם את השאלה הפשוטה הזו... "אז במה אתה עוסק" ? אני יודע שאני בתחילת דרכי נאלצתי להמציא כל מיני שמות למושג אשר קיים באופן חוקי ומנצח - "אני משווק רשתי, נעים מאוד".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI